» Sesja » Przygody » Wyprawa po wodę życia

Wyprawa po wodę życia


wersja do druku

Wyprawa po wodę życia
Od redakcjiNiniejsza przygoda zajęła I miejsce w VI edycji Konkursu na Scenariusz do WFRP: Wyprawa. Autorowi serdecznie gratulujemy! Tekst prezentujemy w wersji oryginalnej.

Przygoda przeznaczona jest do pierwszej edycji WFRP, dla grupy trzech, czterech bohaterów kończących pierwsze, lub rozpoczynających drugie profesje. Na końcu scenariusza znajdują się postacie, z których mogą skorzystać gracze w trakcie przygody. Ich charaktery i historia zostały jedynie zasugerowane, by gracze mogli rozwinąć je dowolnie, dodając szczegóły, które pozwolą im potraktować bohaterów jak stworzonych przez siebie.

Pobierz scenariusz - plik PDF (42 strony, 435 KB): Wyprawa po wodę życia
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę



Czytaj również

Roszada we Mgle
Konkurs na Scenariusz do WFRP: Obietnica - Wyróżnienie
Konkurs Zbrodnia
VIII edycja konkursu na scenariusz WFRP WYNIKI

Komentarze


dzemeuksis
   
Ocena:
0
Nie miałem jeszcze czasu przeczytać, ale musi mieć coś w sobie, bo skład nie powala. A jak wiadomo pierwsze wrażenie zazwyczaj mocno rzutuje na ocenę końcową i ciężko się od tego uwolnić.
15-11-2011 10:57
Vukodlak
   
Ocena:
0
No, przynajmniej I Ed. się trzyma. Druidzi, Malal i Zoaty - czego więcej trzeba? Ciekawe tylko ilu graczy zniosłoby pielgrzymkę religijną i w ogóle przejęłoby się kwestią religii i bogów w Starym Świecie.
18-11-2011 11:54
Anioł Gniewu
   
Ocena:
0
Sympatyczny scenariusz wykorzystujący oryginalne, unikalne motywy z 1edycji. Szacunek za przygotowanie statystyk postaci NPC - sam nie mam na to zwykle czasu więc improwizuję w trakcie sesji... :P
18-11-2011 13:52
Erdill
    Bez szału ale jednak super
Ocena:
0
Scenariusz choć nie powala na kolana to jest jednak zmyślny. Gratuluję twórcy dopracowania szczegółów i różnych wersji wydarzeń w zależności od poczynań bohaterów.
Nie jest łatwo ten scenariusz przerobić na 2ed ale będę próbował bowiem aż szkoda byłoby tak dopracowanej opowieści nie poprowadzić moim graczom.
19-11-2011 00:11
Vukodlak
   
Ocena:
0
Malala można zastąpić Tzeentchem, w końcu jest głównym wrogiem Nurgla. Elementalista może być czarodziejem Jadeitu, Płomienia (nie wszyscy muszą być zmilitaryzowanymi magami wojennymi), a nawet Bursztynu. Stary druid niech będzie kapłanem Taala, jak ten w wiosce, ale poświęcającym się tylko pielęgnacji świętego miejsca. Jest jeszcze problem z Zoatem, ale czemu miałoby ich nie być w II Ed.? Gracze znający tylko tą odsłonę systemu na pewno się zdziwią spotkaniem takiej istoty. Ewentualnie można go zastąpić driadą lub pomniejszym drzewcem - lasy Talabeclandu mogą skrywać najdziwniejsze rzeczy, prawda?

Ostatnie kwestie to różdżka z punktami magii i pleśnie, ale to są już pomniejsze rzeczy, które nie rozwalają świata II Ed., jak Malal, druidzi i Zoaty.
19-11-2011 01:16
E_elear
   
Ocena:
0
Sama przygoda może bez fajerwerków (według mnie z trzech prac najlepsza, choć poziom w tym roku dość słaby), ale na zdecydowany plus zasługuje uwzględnienie różnych wyborów BG w trakcie trwania przygody. Przeważnie autorzy nie dają takiej możliwości graczom i MG niekiedy na siłę musi motywować BG "do pójścia konkretną drogą" (przez co przygoda w założeniu nieliniowa staje się w rzeczywistości liniową) lub samodzielnie kombinować.
28-11-2011 11:52

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.