» Projekty » Tabele krytyków » Tabele trafień krytycznych

Tabele trafień krytycznych


wersja do druku
Autor: Redakcja: Karolina 'Viriel' Bujnowsa, Anna 'Ameratsu' Faryńska
Ilustracje: Piotr 'CE2AR' Stachurski

Tabele trafień krytycznych
Niniejsze fanowskie opracowanie do 2. edycji WFRP przeznaczone jest dla tych, którzy chcieliby ubarwić swoje sesje ciekawymi efektami trafień krytycznych.

Poszczególne krytyki (określane losowo) zostały wygodnie podzielone ze względu na rodzaj wykorzystywanej broni (sieczna, obuchowa, bełty i strzały lub broń palna) i miejsce trafienia (głowa, ręka, korpus lub noga). Towarzyszą im dodatkowe zasady opcjonalne, między innymi zasada nagłej śmierci oraz alternatywne zasady walki z przeciwnikami parającymi się magią.

Pobierz plik (PDF, 10 stron, 476 KB): Tabele trafień krytycznych



Czytaj również

Komentarze


pneu
   
Ocena:
0
Wygląda ciekawie. Efekty zdają się być bardziej drastyczne niż w wersji oficjalnej. Wydrukuję i na najbliższej sesji sprawdzę w praktyce... Na postaciach nie graczach oczywiście ;)
23-11-2011 23:03
Indoctrine
   
Ocena:
+8
"Broń trafia przeciwnika z takim impetem, że łamie mu 1k10 zębów.
Wypluwa on połamane zęby z szybkością jednego na rundę, każdorazowo
tracąc 1 Atak."

:D:D

24-11-2011 11:44
von Mansfeld
   
Ocena:
0
Pomysł dobry (szczególnie z osobną tabelą do broni palnej - w końcu Redakcja uświadomiła sobie, że "WFRP to nie tylko średniowieczne bronie"), ale szkoda, że to zrzyna z rozwiązań z pierwszej edycji.
24-11-2011 11:44
Squid
   
Ocena:
0
Mnie tam nie obchodzi, czy to zrzyna, dopóki zasady działają.

Nie testowałem i nie wiem, jak tabele sprawdzają się w grze, ale przynajmniej opisy są na tyle sugestywne, że wywołują traumę u składacza PDFów. :)
24-11-2011 11:51
karp
   
Ocena:
+7
@ Laveris
w końcu Redakcja uświadomiła sobie, że "WFRP to nie tylko średniowieczne bronie"
Redakcja uświadomiła sobie to nieco wczesniej, ponizszy - dość obszerny - tekst o broni palnej w Starym Świecie - opublikowany został nieco wcześniej, bo w 2004 roku...
http://wfrp.polter.pl/Bron-palna-w-Starym-Swiecie-c3509
Zamiast marudzić, rzuć okiem na to co już jest.

szkoda, że to zrzyna z rozwiązań z pierwszej edycji.
W czym to przeszkadza?
24-11-2011 12:37
nerv0
   
Ocena:
0
Hah, sam chciałem napisać mały generator efektów krytycznych, ale raczej taki dla jaj niż na poważnie. Wiecie, takie losowanie: broń przeciwnika trafia cię w (turlturl) głowę (turlturl) wybijając (turlturl) zęby. Siła ciosu (turlturl) ogłusza cię i (turlturl) wpadasz w ognisko. :)
24-11-2011 13:53
shaman_tm
   
Ocena:
+2
A gracz na to: WTF?! Ognisko?! W pałacu Cesarza? ;)
25-11-2011 14:45

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.