» Sesja

Sesja

Działy:
» Przygody
» Motywy
» Lokacje
» Poradnik MG
» Rekwizyty
Wyświetlono rezultaty 81-120 z 148.
Ralf Beyer

Ralf Beyer

28-05-2008 23:29 | Michał 'kegarx' Heronimczak | Komentarze: 13
Rzecz zaczęła się w Middenheim, roku 2522, w momencie gdy kupiec i członek rady gildii kupieckiej miasta Middenheim, Ralf Beyer, zrzekł się swego miejsca i ogłosił, że opuszcza miasto i przenosi się do Altdorfu. Wiadomość ta zszokowała radnych i wywołała niemałe zamieszanie. Jednak, co gorsza, Beyer...
Oko fatum

Oko fatum

Pierwsze miejsce w konkursie Legenda

13-09-2010 08:51 | Kotylion | Komentarze: 5
Informacja od redakcji działu Scenariusz "Oko fatum" zwyciężył w konkursie Legenda. Wszystkie prace, które brały udział w konkursie, publikowane są w takiej formie, w jakiej zostały nadesłane przez autorów. Oko fatum to scenariusz napisany z myślą o sesji z udziałem 3-4 graczy (nie licząc Mistrza G...
Czarny jednorożec

Czarny jednorożec

Zwycięski scenariusz konkursu Mam Plan!

01-10-2005 12:50 | Jakub 'KRed' Redys | Komentarze: 34
Notka od redakcji Scenariusz Czarny Jednorożec wygrał w konkursie Mam plan! organizowanym przez dział Warhammera, a sponsorowanym przez Copernicus Corporation. Tekst, który zamieszczamy poniżej jest niepełną wersją scenariusza, pozbawioną wielu ilustracji, uroku i estetyki, jaki posiada oryginał...
Nowa Karta Zaklęć do II ed. WFRP

Nowa Karta Zaklęć do II ed. WFRP

format pdf, jpg oraz rar, jak wolisz!

12-09-2005 23:53 | Jakub 'KRed' Redys | Komentarze: 5
Karty Zaklęć, brakowało w podręczniku głownym WFRP. Pragniemy zrekompensować Wam ten brak udostepniając na łamach naszego działu wspaniała Kartę Kuby Redysa. Twórca obiecał wkrótce przysłacwięcej wzorów: Na kartę zaklęć można narzekać. Za mało miejsca na wpisywanie zaklęć. Można było to rozwiązać i...
Karta czarów dla kapłana

Karta czarów dla kapłana

format pdf oraz jpg

20-10-2005 09:09 | Jakub 'KRed' Redys | Komentarze: 3
Mamy przyjemność zaprezentować Wam kolejną pracę Kuby Redysa. Tym razem stworzył on kartę zaklęć z myślą o kapłanach. Karta Zaklęć dla kapłana w .pdf - kliknij na tytuł, a karta otworzy się w rzeczywistych rozmiarach w formacie .pdf
Listy gończe

Listy gończe

24-11-2005 12:06 | Jakub 'KRed' Redys | Komentarze: 28
Przygotowaliśmy dla Was trzy listy gończe, które po wydrukowaniu możecie wykorzystać na własnej sesji jako rekwizyty. Listy są w formacie .jpg - klikając na miniaturkę, otworzycie je w rzeczywistych, dużych rozmiarach. Miłej zabawy! Dezerter Heretyk Zabójcy
Jeszcze więcej portretów

Jeszcze więcej portretów

29-12-2005 17:24 | Jakub 'KRed' Redys | Komentarze: 22
LUDZIE ELFY KRASNOLUDY Powiązane z tym tekstem: Portrety - zbiór portretów do wydrukowania na sesję. Listy gończe: wojownik Chaosu, banita - sprawdź, czy nie ma Ciebie wśród największych złoczyńców Imperium Karta czarów dla...
Listy gończe: wojownik Chaosu, banita

Listy gończe: wojownik Chaosu, banita

26-12-2005 14:42 | Jakub 'KRed' Redys | Komentarze: 18
Kolejne dwa listy gończe, które po wydrukowaniu możecie wykorzystać na własnej sesji jako rekwizyty. Listy są w formacie .jpg - klikając na miniaturkę, otworzycie je w rzeczywistych, dużych rozmiarach. Miłej zabawy! Wojownik Chaosu Banita
Żetony

Żetony

Znaczniki ułatwiające rozgrywkę

21-01-2007 19:59 | Jakub 'KRed' Redys | Komentarze: 50
Świat Warhammera jest miejscem wielu gwałtownych starć i ryzykownych przygód. Gdy akcja przyspiesza i nie ma miejsca na niejasności, Mistrz Gry nie musi ograniczać się do opisywania sceny. Często wygodniej jest pokazać, co się dzieje. Wszelkie pomoce wizualne pomagają unikać pomyłek i ułatwiają prow...
Jak skrzywdzić bez krytyka?

Jak skrzywdzić bez krytyka?

Alternatywny sposób przyznawania obrażeń

25-11-2006 20:53 | Jakub 'KRed' Redys | Komentarze: 43
Jak skrzywdzić bez krytyka ? Alternatywne zasady do Warhammera 2 ed. NIKT NIE JEST DOSKONAŁY Jest w zasadach Warhammera coś niezwykle mnie irytującego. Czy to pierwsza, czy druga edycja, to zanim postać zostanie zabita przechodzi najpierw przez fazę „nic mnie nie boli”, a następ...
Tabula Rasa

Tabula Rasa

06-05-2007 16:50 | Krystian 'Krishakh' Pruchnicki | Komentarze: 55
Bohaterowie znajdują się w jakichkolwiek górach, najlepiej na terenie Imperium, ale niekoniecznie. Dla potrzeb przygody uznajemy, że są to Góry Środkowe, znajdujące się na wschód od Middenheim, ale mogą być inne. Podróżują od kilku dni w rzęsistym deszczu, który tej nocy zamienił się w prawdziwą bur...
Hulfbad

Hulfbad

11-07-2009 12:12 | Krystian 'Krishakh' Pruchnicki | Komentarze: 19
Trzewia zrodziły go świata Ból i cierpienie Aura go ludzka oplata Smród i cuchnienie Wrzód w ciele ziemi, przebrzydły Rośnie pomału Chodźcie i bądźcie pokarmem Dla Wielociału Akt I - Niewiasta w potrzebie Akcja scenariusza ma miejsce głównie w Ostlandzie. Przed rozpoczęciem przygody Bohaterowie po...
Gdy zakracze kruk

Gdy zakracze kruk

Powiadam ci, tom nie ja go zarżnął

02-08-2009 16:33 | Krystian 'Krishakh' Pruchnicki | Komentarze: 19
Przygoda jest przeznaczona dla 2-4 graczy. Najlepiej, gdyby postacie były początkujące. Akcja scenariusza może mieć miejsce gdziekolwiek, przy rzadko uczęszczanym, pobocznym szlaku. Przyjmuję, że jest to jedna z takich dróg w okolicach Altdorfu. Bohaterowie jadą polną drogą, podróżując między jedną...
Sprawcy, cz.I

Sprawcy, cz.I

15-04-2012 22:23 | Krystian 'Krishakh' Pruchnicki | Komentarze: 6
"Dawno, dawno temu, gdy ludzie byli jeszcze słabi i prymitywni, cywilizowanym światem rządziły prastare rasy elfów i krasnoludów. Królowali oni mądrze i zgodnie, tak jak nakazywali im ich Bogowie, Prawa i Obyczaje. Działo się tak przez setki lat, do momentu, gdy wybuchła wielka Wojna o Brodę, która...
Sprawcy, cz.II

Sprawcy, cz.II

23-04-2012 21:53 | Krystian 'Krishakh' Pruchnicki | Komentarze: 4
"Nasza to wina. I zdrada. I upadek. Nie poznacie prawdy. Zapomnicie. Umrzecie. Z nami staniecie." Co czeka na bohaterów w prastarych ruinach elfiego miasta? Czy będą w stanie przeciwstawić się mrocznym siłom, które tam na nich czekają? Czy uda im się uniknąć ponurego losu tych, którzy uważają się z...
Mroczny zestaw kart do 3 ed. WFRP

Mroczny zestaw kart do 3 ed. WFRP

Czy kolorowe może być mroczne?

01-04-2012 09:39 | Krystian 'Krishakh' Pruchnicki | Komentarze: 12
Czy kiedykolwiek wyobrażaliście sobie w jak mroczne miejsca mogą trafić Wasi bohaterowie? Jakie mroczne artefakty mogą spotkać na swojej drodze? W jakie mroczne stany może popaść ich dusza, umysł, czy fryzura? Niniejszym chcieliśmy zwizualizować te mroczne możliwości. Zapraszamy do skorzystania z o...
Wszyscy kochamy Ojczulka Nurgle’a

Wszyscy kochamy Ojczulka Nurgle’a

23-12-2009 12:41 | Krystian 'Krishakh' Pruchnicki | Komentarze: 10
Wszyscy kochamy Ojczulka Nurgle'a to pomysł na scenariusz, którego akcja może mieć miejsce we wschodnim Middenlandzie lub Ostlandzie, niedługo po ustaniu działań wojennych. Najlepiej, gdyby drużyna składała się z Bohaterów z prawdziwego zdarzenia, którzy nie wahają się pomagać potrzebującym. Tajemn...
Alarm w Zugel Lager

Alarm w Zugel Lager

21-05-2008 01:56 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 10
Poniższy scenariusz, przeznaczony dla grupy 3 do 5 Bohaterów, osadzony jest w uniwersum Warhammera ale łatwo go zaadaptować do innego systemu fantasy, czy westernu. Nie jest to przygoda liniowa, wręcz przeciwnie, wymaga dużej inicjatywy od graczy i prowadzącego, który - jak na dobrego Mistrza Gry pr...
Złe wieści z Salzenmund

Złe wieści z Salzenmund

17-07-2009 09:21 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 18
Charakterystyka "Złe wieści z Salzenmund" to samodzielna, zamknięta przygoda dla 2 do 5 graczy oraz Mistrza Gry, który potrafi improwizować kiedy trzeba. Pora roku ani jakieś specjalne osadzenie wydarzeń w historii Starego Świata nie mają większego znaczenia. Scenariusz rozgrywa się w Nordlandzie (t...
Od zmierzchu do świtu

Od zmierzchu do świtu

zarys scenariusza do II edycji WFRP

05-09-2009 17:09 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 8
Charakterystyka Od zmierzchu do świtu to krótka, zamknięta, jednosesyjna przygoda dla 2 do 5 postaci. Utrzymana jest w konwencji horroru z wątkiem śledztwa, a jej akcja rozgrywa się gdzieś na prowincji Imperium, z dala od wielkich miast. Doświadczenie Bohaterów i skład drużyny nie są istotne, podobn...
Kurhan Furii

Kurhan Furii

11-10-2009 18:17 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 31
Charakterystyka Poniższy scenariusz przeznaczony jest dla 4-6 początkujących lub 3-4 średnio zaawansowanych Bohaterów. Przydadzą się wojownicy i BG potrafiący przeżyć w głuszy. Najlepiej jest wybrać na czas akcji wczesną jesień, gdy zmrok szybko zapada, co będzie ważne w dalszej części scenariusza...
Wróżda

Wróżda

albo ostatnie 24 godziny

16-12-2009 23:18 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 20
Wróżda albo ostatnie 24 godziny to scenariusz przeznaczony dla drużyny złożonej z 3 - 5 postaci, rozgrywający się na prowincji Imperium, z dala od wielkich miast. Jest to przygoda drogi z elementami grozy – niezależny, zamknięty moduł do poprowadzenia na jednej, maksymalnie dwóch sesjach. Boha...
Amnezję trzy razy poproszę, czyli dobrowolna utrata wspomnień

Amnezję trzy razy poproszę, czyli dobrowolna utrata wspomnień

03-02-2010 10:04 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 9
Gracze zaczynają kolejną sesję. Bohaterowie budzą się o świcie w jakiejś gospodzie lub innym cywilizowanym miejscu, nie za bardzo wiedząc, jak się tu znaleźli i co tu robią. Postaci pamiętają, podobnie jak gracze, jedynie wydarzenia ostatnio zakończonej przygody, która nie miała finału w karczmie, m...
Miejskie okazje

Miejskie okazje

07-02-2010 17:03 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 7
Przed Wami dwa pomysły, mocno osadzone w miejskiej scenerii. Gotowe do zmodyfikowania i wprowadzenia na sesji, na której zamiast kurzu gościńca i trudów podróży występuje bruk wąskich uliczek i miejski zgiełk. Wielka WYP - czyli dla każdego coś miłego Drużyna trafia na wyprzedaż, organizowaną w d...
Jane Eyre a Warhammer

Jane Eyre a Warhammer

18-02-2010 14:19 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 7
Poniższy pomysł na scenariusz zainspirowany jest powieścią Dziwne losy Jane Eyre autorstwa Charlotte Brontë - prawdziwie mroczną, nastrojową historią. Często spotyka się przygody, w których Bohaterowie trafiają nocą, najlepiej podczas burzy, do ponurego, tajemniczego dworzyszcza (zamku, folwarku, z...
Sokół middenheimski

Sokół middenheimski

czyli: noir znaczy dark

28-02-2010 18:59 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 9
Przebywając w jakimś dużym, ludnym mieście (np. klaustrofobicznym Middenheim), Bohaterowie Graczy zostają wynajęci przez piękną i tajemniczą nieznajomą. Ich zadaniem jest odszukanie pewnego posążka, jakoby skradzionej rodzinnej pamiątki. Kobieta zdradzi, że zlecenie jest niebezpieczne – drużyn...
Hej, czy to Matrix?

Hej, czy to Matrix?

czyli gra w zepsutą grę

08-05-2010 21:58 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 53
To dosyć radykalny pomysł. Może stanowić przerwę w dłuższej kampanii, przygodę - odskocznię, której następstwa nie będą brane pod uwagę w kolejnych scenariuszach, albo wręcz przeciwnie – może być początkiem wielkiej, epickiej i heroicznej kampanii z drużyną w roli głównej. Przygoda zaczyna si...
Marionetki Rogatego Szczura

Marionetki Rogatego Szczura

05-06-2010 16:25 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 9
Poniżej prezentuję koncept scenariusza, będący pożywką dla wyobraźni nie zaś jej wyręczeniem. Nie jest to gotowy, szczegółowy skrypt przygody. Tekst zawiera w sobie pomysły wymagające starannego przemyślenia i modyfikacji w zależności od profilu graczy, z jakimi się bawimy. Początek sesji to prelud...
Zmiana życia

Zmiana życia

06-11-2010 10:12 | Maycia | Komentarze: 18
Informacja od redakcji działu Scenariusz "Zmiana życia" podobnie jak pozostałe prace, które brały udział w konkursie Legenda, publikowany jest w takiej formie, w jakiej został nadesłany przez autora. W Starym Świecie nie każdy wierzy w istnienie wampirów, a już tym bardziej miał szansę je spotkać...
Mrok nad okręgiem Breda

Mrok nad okręgiem Breda

25-07-2011 23:17 | Memnon | Komentarze: 18
Przygoda przeznaczona jest dla dowolnej liczby graczy. Stworzono ją z myślą o 3-4 początkujących Bohaterach, ale po kilku modyfikacjach (liczba i statystyki przeciwników) można bez problemu poprowadzić ją bardziej zaawansowanym postaciom. Scenariusz nie wymaga od prowadzącego posiadania dużej wiedzy...
Fiddler on the Green

Fiddler on the Green

Scenariusz do pierwszej edycji WFRP

22-09-2010 12:20 | Mona | Komentarze: 2
Informacja od redakcji działu Scenariusz "Fiddler on the Green" podobnie jak pozostałe prace, które brały udział w konkursie Legenda, publikowany jest w takiej formie, w jakiej został nadesłany przez autora. Fiddler's Green jest miejscem, do którego trafić można po śmierci – gdzie skrzypce wi...
Kuźnia Piorunów

Kuźnia Piorunów

29-04-2007 01:36 | narsilion | Komentarze: 15
Przygoda dla postaci rozpoczynających drugą profesję. Czas gry: 4-6 godzin. W scenariuszu użyto przeciwników opisanych w Bestiariuszu Starego Świata, toteż nie zamieszczam ich charakterystyk. ...i wtedy dzielny szewczyk poszedł po pomoc do krasnoludów, śladem swych braci. Wdrapał się na wielką górę...
Kukiełki się nie starzeją

Kukiełki się nie starzeją

09-08-2009 22:31 | narsilion | Komentarze: 5
Bohaterowie zostaną wynajęci do ochrony panny Hildy van Parten, jedynej i rozpuszczonej jak nieszczęście córeczki bogacza Abelarda van Partena. Razem z nią trafia do uzdrowiska Sigmaringen, gdzie bywa śmietanka towarzyska szlachty całego Imperium. Pobierz plik (4,25 MB pdf).
Straszniejszy demon niż go malują, czyli jak opętać postać gracza

Straszniejszy demon niż go malują, czyli jak opętać postać gracza

01-04-2006 20:34 | Paweł 'Nekris' Zawal | Komentarze: 13
Mroczne kulty. Ileż to razy kusi by sięgnąć ku temu zakazanemu owocowi? Wszakże patronat złego bóstwa niesie ze sobą tyle korzyści. Ach, te wszystkie moce, które można osiągnąć. Dostęp do magii ukrytej przed oczyma zwykłego śmiertelnika. Rzucanie codziennego świata do swych stóp. Z potęgą zyskaną...
Sprawa Siggurda Mayera

Sprawa Siggurda Mayera

17-04-2011 16:30 | nerv0 | Komentarze: 18
Tekst, który właśnie czytasz, jest szkicem scenariusza do drugiej edycji Warhammera. Przedstawia on tylko najistotniejsze wątki przygody. Zanim poprowadzisz go swoim graczom, będziesz musiał poświęcić trochę czasu na rozwinięcie niektórych elementów, przygotowanie większej ilości scen i statystyk Bo...
Spisek nulneński

Spisek nulneński

27-06-2010 19:55 | nerv0 | Komentarze: 15
Odziany w proste, praktyczne ubranie mężczyzna pociągnął spory łyk ze stojącego przed nim kufla. Trunek wąską strużką spłynął z kącika spękanych ust i zniknął w niegolonej od kilkunastu dni brodzie. - Rad jestem, żeście zechcieli się tu pofatygować – powiedział, odstawiając kufel na blat stoł...
Abominacja

Abominacja

17-09-2012 20:08 | nerv0 | Komentarze: 6
Wiesz, co gadają? Ponoć gdzieś w głębi Morza Szponów jest takie miejsce, złe miejsce. Woda jest tam ciemniejsza i bardziej zdradliwa, a chmury nigdy nie przepuszczają słońca. A także… znikają tam statki. Nie wiem, łgarstwo to, czy nie, ale wystarczy zapytać kogoś, komu przyszło płynąć przez ta...
Przemytnicy spaczenia

Przemytnicy spaczenia

18-03-2013 20:48 | nerv0 | Komentarze: 46
W Imperium można się zetknąć z najrozmaitszymi przejawami okrucieństwa i nieprawdopodobnego bestialstwa. Handel żywym towarem nie jest żadną nowością w realiach Starego Świata. Nawet wiejski pastuch ostrzeże córkę wybierającą się do miasta, by uważała na tych, co winem w gospodach częstują. W dużych...
Queste, czyli Wyprawa

Queste, czyli Wyprawa

31-10-2011 00:23 | Ninetongues | Komentarze: 16
Od redakcjiNiniejsza przygoda zajęła III miejsce w VI edycji Konkursu na Scenariusz do WFRP: Wyprawa. Autorowi serdecznie gratulujemy! Tekst prezentujemy w wersji oryginalnej, jedynie z dodaną informacją o autorstwie. Queste to przygoda dla 2 do 5 graczy. Mimo iż została napisana z myślą o dowolnej...
Ciernie

Ciernie

Konkurs na Scenariusz do WFRP: Obietnica - I miejsce

07-01-2013 18:39 | Ninetongues | Komentarze: 33
Od redakcjiNiniejsza przygoda zajęła I miejsce w VII edycji Konkursu na Scenariusz do WFRP: Obietnica. Autorowi serdecznie gratulujemy! "Ciernie" to przygoda do dowolnej edycji Warhammera (nie zawiera żadnej mechaniki). W zależności od działań Graczy i woli Mistrza Gry może być rozegrana w konwencj...