Sesja
Działy:» Przygody
» Motywy
» Lokacje
» Poradnik MG
» Rekwizyty
Wyświetlono rezultaty 41-80 z 148.
Sortuj wg:
Goniec Altdorfski #4
Wieści Wszelakie ze Stolycy Imperium, Prowincji i Świata
04-03-2013 21:14 | Karolina 'Viriel' Bujnowska-Brzezińska | Komentarze: 3
Czwarty numer Gońca Altdorfskiego już jest! Pełen najświeższych wieści ze stolicy Imperium, prowincji i dalekich krain.
Dwustronicowa gazeta (do pobrania w pliku PDF) jest gotowa do wydrukowania i użycia na sesji. Może służyć jako element ubarwiający prowadzoną przygodę, rekwizyt w odpowiednim mom...
Goniec Altdorfski #5
Wieści Wszelakie ze Stolycy Imperium, Prowincji i Świata
08-04-2013 23:37 | Karolina 'Viriel' Bujnowska-Brzezińska | Komentarze: 4
Przed Wami piąty numer Gońca Altdorfskiego, a w nim najświeższe wieści ze stolicy Imperium, prowincji i dalekich krain. Wśród nich doniesienia o długiej zimie, przygotowaniach do obchodów Mondstille i wizycie przedstawiciela Domu Van de Kuypers w Altdorfie oraz wiele innych artykułów!
Dwustronicowa...
Goniec Altdorfski #6
02-07-2013 20:07 | Karolina 'Viriel' Bujnowska-Brzezińska | Komentarze: 1
Przed Wami szósty numer Gońca Altdorfskiego, w którym tematem wydania są tajemnicze zdarzenia związane z redaktorami pisma. Nie zasznurujecie nam ust!
Dwustronicowa gazeta (do pobrania w pliku PDF) jest gotowa do wydrukowania i użycia na sesji. Może służyć jako element ubarwiający prowadzoną przyg...
Hej, czy to Matrix?
czyli gra w zepsutą grę
08-05-2010 21:58 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 53
To dosyć radykalny pomysł. Może stanowić przerwę w dłuższej kampanii, przygodę - odskocznię, której następstwa nie będą brane pod uwagę w kolejnych scenariuszach, albo wręcz przeciwnie – może być początkiem wielkiej, epickiej i heroicznej kampanii z drużyną w roli głównej.
Przygoda zaczyna si...
Hulfbad
11-07-2009 12:12 | Krystian 'Krishakh' Pruchnicki | Komentarze: 19
Trzewia zrodziły go świata
Ból i cierpienie
Aura go ludzka oplata
Smród i cuchnienie
Wrzód w ciele ziemi, przebrzydły
Rośnie pomału
Chodźcie i bądźcie pokarmem
Dla Wielociału
Akt I - Niewiasta w potrzebie
Akcja scenariusza ma miejsce głównie w Ostlandzie. Przed rozpoczęciem przygody Bohaterowie po...
Invocabus
24-12-2010 11:03 | Daniel 'karp' Karpiński | Komentarze: 22
Wstęp
Invocabus to pomysł na scenariusz dla grupy postaci o dowolnym stopniu doświadczenia, mających jednak pojęcie o funkcjonowaniu Imperium i działających w nim instytucji. Na potrzeby niniejszego tekstu przyjąłem, że akcja rozgrywa się w Nuln, ale równie dobrze może to być dowolne większe miasto...
Jak skrzywdzić bez krytyka?
Alternatywny sposób przyznawania obrażeń
25-11-2006 20:53 | Jakub 'KRed' Redys | Komentarze: 43
Jak skrzywdzić bez krytyka ?
Alternatywne zasady do Warhammera 2 ed.
NIKT NIE JEST DOSKONAŁY
Jest w zasadach Warhammera coś niezwykle mnie irytującego. Czy to pierwsza, czy druga edycja, to zanim postać zostanie zabita przechodzi najpierw przez fazę „nic mnie nie boli”, a następ...
Jak tekst ułożyć, hasło tajemne skrywający
Szyfr: "wykluczanie podobieństw"
02-09-2004 14:47 | Michał 'Furiath' Markowski | Komentarze: 28
Na pewno zdarzało się Wam, że pragnęliście wpleść w wątek sesji intrygujący motyw zaszyfrowanego słowa bądź kilku ważnych słów w taki sposób, by bohaterowie, którzy otrzymają w swe ręce wiadomość zupełnie nie wiedzieli, iż jest w niej zawarte hasło. Istnieje wiele sposobów szyfrowania wiadomości,...
Jak zrobić stary dokument?
01-09-2003 19:25 | bjorn | Komentarze: 52
Jak zrobić ładną pomoc do gry – mapę, stary list, dokument? Recepta jest bardzo prosta i, jak mniemam, przez większość znana. Papier – nada się każdy, byle nie śliski! – zanurzamy w miseczce z dobrze zaparzoną, gorącą herbatką. Po pół godzinie wyjmujemy kartkę, kładziemy na grzejni...
Jane Eyre a Warhammer
18-02-2010 14:19 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 7
Poniższy pomysł na scenariusz zainspirowany jest powieścią Dziwne losy Jane Eyre autorstwa Charlotte Brontë - prawdziwie mroczną, nastrojową historią.
Często spotyka się przygody, w których Bohaterowie trafiają nocą, najlepiej podczas burzy, do ponurego, tajemniczego dworzyszcza (zamku, folwarku, z...
Jądro ciemności
12-04-2010 14:32 | Daniel 'karp' Karpiński | Komentarze: 22
Przepowiednia
Rok 2521 KI nie był dobry dla Imperium: hordy barbarzyńców zalały północ kraju, łupiąc Ostermark i Ostland wraz z Wolfenburgem, a imperialna armia przypomniała sobie gorycz porażki. Kolejny rok, miast odbudowy, przyniósł ból i rozpacz, jakich Imperium nie zaznało przez ostatnich dwieśc...
Jeszcze więcej portretów
29-12-2005 17:24 | Jakub 'KRed' Redys | Komentarze: 22
LUDZIE
ELFY
KRASNOLUDY
Powiązane z tym tekstem:
Portrety - zbiór portretów do wydrukowania na sesję.
Listy gończe: wojownik Chaosu, banita - sprawdź, czy nie ma Ciebie wśród największych złoczyńców Imperium
Karta czarów dla...
Kacper Gottverlassen
11-07-2010 12:35 | Daniel 'karp' Karpiński | Komentarze: 9
Scenariusz jest przeznaczony dla grupy Bohaterów Graczy, którzy razem z niejednego pieca chleb jedli. Jego fabuła ma swój początek w dowolnym, niewielkim mieście Imperium. Wykorzystanie scenariusza jako pobocznego motywu na sesji jest możliwe, a nawet wskazane – Mistrz Gry powinien jedynie zad...
Kamienica kupca Voltza Jutzenbacha z Marienburga
Tekst i ilustracje: Jakub Redys
Ze względu na otoczenie murami obronnymi, miasta Starego Świata mają bardzo ograniczoną powierzchnię. Z różnych powodów nie ma możliwości zwiększenia ich obszarów. Taka sytuacja sprawia, że trzeba wykorzystywać dostępną przestrzeń. Ulice są więc wąskie, a pomiędzy sąsiednimi budynkami nie ma wolnej...Karak-Durn
12-12-2011 23:55 | Jeni92 | Komentarze: 3
Od redakcjiNiniejsza przygoda wzięła udział w VI edycji Konkursu na Scenariusz do WFRP: Wyprawa. Przed publikacją w formacie PDF została poddana korekcie, podczas której zmieniony został także układ tekstu i kolejność rozdziałów.
Przygoda nadająca się zarówno dla początkujących graczy, jak i starych...
Karta czarów dla kapłana
format pdf oraz jpg
20-10-2005 09:09 | Jakub 'KRed' Redys | Komentarze: 3
Mamy przyjemność zaprezentować Wam kolejną pracę Kuby Redysa. Tym razem stworzył on kartę zaklęć z myślą o kapłanach.
Karta Zaklęć dla kapłana w .pdf - kliknij na tytuł, a karta otworzy się w rzeczywistych rozmiarach w formacie .pdf
Karta zaklęć z kluczem
02-11-2005 09:47 | Michał 'Furiath' Markowski | Komentarze: 7
Zgodnie z zapowiedzią Kuba Redys przygotował nową kartę zaklęć specjalnie dla tych, którzy chcieliby potraktować ją jako samodzielny rekwizyt. Stąd w tej pracy większy nacisk na klimatycznośc grafiki, niż na fukcjonalność.Jeśli pragniecie wykorzystać wzór tej karty jako rekwizyt pergaminu, na którym...
Kołysanka dla Franza
24-01-2009 09:19 | triki | Komentarze: 7
Rozpoczęła się godzina szyderstw i bicia. Rozochoceni tym, że łowca czarownic jakby nie zwracał na nich uwagi, najemnicy pluli na wieśniaków, kopiąc tych, którzy nie znosili upokorzeń z pokorą. Godzina ta umknęła świadomości Vertena, łowca był obecny tylko ciałem. To miał być ten dzień, w którym szc...
Król Olch
Konkurs na Scenariusz do WFRP: Obietnica - III miejsce
24-12-2012 10:35 | Mateusz 'Dżeki' Rutkowski | Komentarze: 8
Od redakcjiNiniejsza przygoda zajęła III miejsce w VII edycji Konkursu na Scenariusz do WFRP: Obietnica. Autorowi serdecznie gratulujemy!
Przygoda przeznaczona jest do 2 edycji WFRP, jednakże po wprowadzeniu niewielkich zmian, da się ją poprowadzić w 1 bądź 3 edycji. Najlepiej, aby ilość graczy nie...
Kukiełki się nie starzeją
09-08-2009 22:31 | narsilion | Komentarze: 5
Bohaterowie zostaną wynajęci do ochrony panny Hildy van Parten, jedynej i rozpuszczonej jak nieszczęście córeczki bogacza Abelarda van Partena. Razem z nią trafia do uzdrowiska Sigmaringen, gdzie bywa śmietanka towarzyska szlachty całego Imperium.
Pobierz plik (4,25 MB pdf).
Kurhan Furii
11-10-2009 18:17 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 31
Charakterystyka
Poniższy scenariusz przeznaczony jest dla 4-6 początkujących lub 3-4 średnio zaawansowanych Bohaterów. Przydadzą się wojownicy i BG potrafiący przeżyć w głuszy. Najlepiej jest wybrać na czas akcji wczesną jesień, gdy zmrok szybko zapada, co będzie ważne w dalszej części scenariusza...
Kuźnia Piorunów
29-04-2007 01:36 | narsilion | Komentarze: 15
Przygoda dla postaci rozpoczynających drugą profesję. Czas gry: 4-6 godzin. W scenariuszu użyto przeciwników opisanych w Bestiariuszu Starego Świata, toteż nie zamieszczam ich charakterystyk.
...i wtedy dzielny szewczyk poszedł po pomoc do krasnoludów, śladem swych braci. Wdrapał się na wielką górę...
Kwiat Miragliano
14-03-2009 23:42 | Daniel 'karp' Karpiński | Komentarze: 18
"Kwiat Miragliano" to mała karczma znajdująca się w południowej części Nuln, w dzielnicy zwanej przez mieszkańców miasta Małe Miragliano, którą zamieszkuje wielu Tileańczyków. Jest to niewielki, murowany przybytek z drewnianym gankiem, położony przy ulicy Winiarskiej, biegnącej równolegle do koryta...
La Conquista, czyli Podbój
07-11-2011 22:42 | Siergiejowicz | Komentarze: 6
Od redakcjiNiniejsza przygoda zajęła II miejsce w VI edycji Konkursu na Scenariusz do WFRP: Wyprawa. Autorowi serdecznie gratulujemy! Tekst prezentujemy w wersji oryginalnej.
Każda przygoda musi się gdzieś zacząć. W tym przypadku miejscem tym jest miasto Norden na wschodnim krańcu zatoki Drosselpule...
Legenda
17-09-2014 19:24 | Maciej 'Repek' Reputakowski | Komentarze: 24
Wojna z Chaosem zagraża stolicy Imperium. Trójka wielkich bohaterów zostaje wysłanych do legendarnego, niezdobytego zamku Helmburg, by poznać jego tajemnicę i zapewnić ocalenie Altdorfowi. Gdy docierają na miejsce, sytuacja jest krytyczna. Pan zamku jest na krawędzi śmierci, morale załogi podupada,...
Listy gończe
24-11-2005 12:06 | Jakub 'KRed' Redys | Komentarze: 28
Przygotowaliśmy dla Was trzy listy gończe, które po wydrukowaniu możecie wykorzystać na własnej sesji jako rekwizyty. Listy są w formacie .jpg - klikając na miniaturkę, otworzycie je w rzeczywistych, dużych rozmiarach. Miłej zabawy!
Dezerter
Heretyk
Zabójcy
Listy gończe: wojownik Chaosu, banita
26-12-2005 14:42 | Jakub 'KRed' Redys | Komentarze: 18
Kolejne dwa listy gończe, które po wydrukowaniu możecie wykorzystać na własnej sesji jako rekwizyty. Listy są w formacie .jpg - klikając na miniaturkę, otworzycie je w rzeczywistych, dużych rozmiarach. Miłej zabawy!
Wojownik Chaosu
Banita
Marionetki Rogatego Szczura
05-06-2010 16:25 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 9
Poniżej prezentuję koncept scenariusza, będący pożywką dla wyobraźni nie zaś jej wyręczeniem. Nie jest to gotowy, szczegółowy skrypt przygody. Tekst zawiera w sobie pomysły wymagające starannego przemyślenia i modyfikacji w zależności od profilu graczy, z jakimi się bawimy.
Początek sesji to prelud...
Miejskie okazje
07-02-2010 17:03 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 7
Przed Wami dwa pomysły, mocno osadzone w miejskiej scenerii. Gotowe do zmodyfikowania i wprowadzenia na sesji, na której zamiast kurzu gościńca i trudów podróży występuje bruk wąskich uliczek i miejski zgiełk.
Wielka WYP - czyli dla każdego coś miłego
Drużyna trafia na wyprzedaż, organizowaną w d...
Minikarty postaci
16-08-2013 19:28 | GA Team | Komentarze: 8
Tym razem chcielibyśmy udostępnić szerszemu gronu odbiorców przygotowane przez nas minikarty postaci do drugiej edycji Warhammera. Ta drobna pomoc może zdecydowanie ułatwić Mistrzowi Gry prowadzenie starć podczas sesji, poprzez uprzednie przygotowanie i zapisanie na nich statystyk przeciwników i/lub...
Młot na opętanych
Crossover WFRP i ZC - część druga
03-03-2014 22:45 | Andrzej 'Enc' Stój | Komentarze: 5
Tuż za cienką zasłoną rzeczywistości czają się ohydne, potworne istoty, marzące tylko o tym, by przedostać się do naszego świata. Przywołują je głupcy pragnący mocy, oświecenia i nieśmiertelności. Naiwni, omamieni złudzeniem potęgi, sądzący, iż są w stanie utrzymać w ryzach tak nieokiełznane intelek...
Młot na Przedwiecznych
Crossover WFRP i ZC
10-02-2014 21:13 | Andrzej 'Enc' Stój | Komentarze: 17
Nie ma chyba w Polsce konwencji, której realia gracze znają równie dobrze, jak dark fantasy. Od przeszło dwudziestu lat Stary Świat rozpala wyobraźnię fanów gier fabularnych. Znamy go bardzo dobrze – wiele razy wędrowaliśmy traktami Imperium, potykając się ze zwierzoludźmi, mutantami czy demon...
Moneta życzeń
Groźny artefakt ze Starego Świata
24-05-2020 00:04 | Mateusz 'Wolfang' Oszust | Komentarze: 2
Celem tego krótkiego artykułu jest przedstawienie pomysłu na magiczny przedmiot, który Mistrzowie Gry mogliby wykorzystać, podczas swoich przygód w Starym Świecie. Artefakt powstał z myślą o grze Warhammer Fantasy Roleplay, lecz pomysł można bez problemu zaadoptować do innych settingów.
Monet...
Morskie opowieści
26-11-2014 13:56 | amenarhi | Komentarze: 9
Poniższy materiał to krótki pomysł na przygodę i zarys kampanii rozgrywającej się na odległych i egzotycznych morzach, a jest on nawiązaniem do wydanego niedawno dodatku „Ahoy”. Przyda się wszystkim tym, którzy pragnęliby wykorzystać informacje zawarte w „Ahoy”, a nie ma...
Most
21-08-2010 12:34 | Piotr 'CE2AR' Stachurski | Komentarze: 7
Poniższa przygoda rozgrywa się wśród cuchnących rybami uliczek i ciasnych kanałów Marienburga. W największym porcie Starego Świata Bohaterowie zbadają sprawę zaginięcia znanej kurtyzany, Zeny Rohe. Podczas poszukiwań drużyna spotka jej rozgoryczonych kochanków, przedstawicieli kultów i zwykłych band...
Mroczny zestaw kart do 3 ed. WFRP
Czy kolorowe może być mroczne?
01-04-2012 09:39 | Krystian 'Krishakh' Pruchnicki | Komentarze: 12
Czy kiedykolwiek wyobrażaliście sobie w jak mroczne miejsca mogą trafić Wasi bohaterowie?
Jakie mroczne artefakty mogą spotkać na swojej drodze?
W jakie mroczne stany może popaść ich dusza, umysł, czy fryzura?
Niniejszym chcieliśmy zwizualizować te mroczne możliwości.
Zapraszamy do skorzystania z o...
Mrok nad okręgiem Breda
25-07-2011 23:17 | Memnon | Komentarze: 18
Przygoda przeznaczona jest dla dowolnej liczby graczy. Stworzono ją z myślą o 3-4 początkujących Bohaterach, ale po kilku modyfikacjach (liczba i statystyki przeciwników) można bez problemu poprowadzić ją bardziej zaawansowanym postaciom. Scenariusz nie wymaga od prowadzącego posiadania dużej wiedzy...
Muchy
Przygoda do WFRP 2ed.
06-09-2010 11:10 | Dan Meidros | Komentarze: 12
Informacja od redakcji działu
Scenariusz "Muchy" zajął drugie miejsce w konkursie Legenda. Wszystkie prace, które brały udział w konkursie, publikowane są w takiej formie, w jakiej zostały nadesłane przez autorów.
Na południowych rubieżach Imperium, pośród skalistych szczytów Gór Czarnych znajduje...
Neuleben
13-01-2007 22:00 | Hagar | Komentarze: 9
Neuleben to przygoda, która ma zmusić graczy do przemyśleń. Nie będzie tu wiele walki, nie będzie intryg. Najważniejszy jest klimat. Klimat, który być może zmieni podejście BG do mutacji i Chaosu. Pamiętaj o tym MG – nastrój jest tu nadrzędnym celem.
Ile już razy Ty i Twoi gracze zastanawiali...
Niedaleko pada jabłko od jabłoni
13-05-2008 22:52 | triki | Komentarze: 9
Nie jest to typowy scenariusz, opisujący krok po kroku działania Bohaterów. Powodem jest fakt, że o ile pierwszy dzień przygody jest jeszcze w miarę przewidywalny, o tyle kolejne dni już nie.
Intryga może być elementem większej kampanii, samodzielnym scenariuszem bądź materiałem na tak zwaną solówk...
Przejdź do strony: