» Sesja

Sesja

Działy:
» Przygody
» Motywy
» Lokacje
» Poradnik MG
» Rekwizyty
Wyświetlono rezultaty 41-80 z 145.
La Conquista, czyli Podbój

La Conquista, czyli Podbój

07-11-2011 22:42 | Siergiejowicz | Komentarze: 6
Od redakcjiNiniejsza przygoda zajęła II miejsce w VI edycji Konkursu na Scenariusz do WFRP: Wyprawa. Autorowi serdecznie gratulujemy! Tekst prezentujemy w wersji oryginalnej. Każda przygoda musi się gdzieś zacząć. W tym przypadku miejscem tym jest miasto Norden na wschodnim krańcu zatoki Drosselpule...
Queste, czyli Wyprawa

Queste, czyli Wyprawa

31-10-2011 00:23 | Ninetongues | Komentarze: 16
Od redakcjiNiniejsza przygoda zajęła III miejsce w VI edycji Konkursu na Scenariusz do WFRP: Wyprawa. Autorowi serdecznie gratulujemy! Tekst prezentujemy w wersji oryginalnej, jedynie z dodaną informacją o autorstwie. Queste to przygoda dla 2 do 5 graczy. Mimo iż została napisana z myślą o dowolnej...
Złoto Arabii

Złoto Arabii

24-10-2011 02:48 | Łukasz 'Salantor' Pilarski | Komentarze: 6
Od redakcjiNiniejsza przygoda zdobyła wyróżnienie w VI edycji Konkursu na Scenariusz do WFRP: Wyprawa. Autorowi serdecznie gratulujemy! Arabia. Wielki, pustynny obszar na dalekim południu, złożony z kilku dużych miast-państw. Nie w pełni zbadany, tajemniczy, egzotyczny. Teoretycznie prowadzi handel...
Mrok nad okręgiem Breda

Mrok nad okręgiem Breda

25-07-2011 23:17 | Memnon | Komentarze: 18
Przygoda przeznaczona jest dla dowolnej liczby graczy. Stworzono ją z myślą o 3-4 początkujących Bohaterach, ale po kilku modyfikacjach (liczba i statystyki przeciwników) można bez problemu poprowadzić ją bardziej zaawansowanym postaciom. Scenariusz nie wymaga od prowadzącego posiadania dużej wiedzy...
Folwark Zwierzęcy

Folwark Zwierzęcy

26-04-2011 21:43 | Sławomir 'Anioł Gniewu' Łukasz | Komentarze: 15
Poniższa przygoda, bazująca na motywach Folwarku zwierzęcego Georga Orwella, nowelki z filmu Heavy Metal i opowiadania Lovecrafta Kolor z przestworzy, nie stanowi żadnego przełomu w zakresie fabuły lub zastosowanych rozwiązań mechanicznych. Zawiązanie akcji i rozwój wydarzeń mają klasycznie warhamme...
Sprawa Siggurda Mayera

Sprawa Siggurda Mayera

17-04-2011 16:30 | nerv0 | Komentarze: 18
Tekst, który właśnie czytasz, jest szkicem scenariusza do drugiej edycji Warhammera. Przedstawia on tylko najistotniejsze wątki przygody. Zanim poprowadzisz go swoim graczom, będziesz musiał poświęcić trochę czasu na rozwinięcie niektórych elementów, przygotowanie większej ilości scen i statystyk Bo...
Invocabus

Invocabus

24-12-2010 11:03 | Daniel 'karp' Karpiński | Komentarze: 22
Wstęp Invocabus to pomysł na scenariusz dla grupy postaci o dowolnym stopniu doświadczenia, mających jednak pojęcie o funkcjonowaniu Imperium i działających w nim instytucji. Na potrzeby niniejszego tekstu przyjąłem, że akcja rozgrywa się w Nuln, ale równie dobrze może to być dowolne większe miasto...
Stromherz

Stromherz

13-11-2010 11:44 | | Komentarze: 2
Informacja od redakcji działu Scenariusz "Stromherz" podobnie jak pozostałe prace, które brały udział w konkursie Legenda, publikowany jest w takiej formie, w jakiej został nadesłany przez autora. Było to w czasach dalece poprzedzających dzień narodzin Sigmara, kiedy świat postanowił przełamać grub...
Zmiana życia

Zmiana życia

06-11-2010 10:12 | Maycia | Komentarze: 18
Informacja od redakcji działu Scenariusz "Zmiana życia" podobnie jak pozostałe prace, które brały udział w konkursie Legenda, publikowany jest w takiej formie, w jakiej został nadesłany przez autora. W Starym Świecie nie każdy wierzy w istnienie wampirów, a już tym bardziej miał szansę je spotkać...
Opowieść o klątwie

Opowieść o klątwie

29-10-2010 12:21 | | Komentarze: 3
Informacja od redakcji działu Scenariusz "Opowieść o klątwie" podobnie jak pozostałe prace, które brały udział w konkursie Legenda, publikowany jest w takiej formie, w jakiej został nadesłany przez autora. Jednego z bohaterów dopada klątwa, prześladuje go pech. Pewnego razu trafia do tawerny, gdzie...
Za garść przypraw więcej

Za garść przypraw więcej

10-10-2010 19:17 | deScourge | Komentarze: 3
Informacja od redakcji działu Scenariusz "Za garść przypraw więcej" podobnie jak pozostałe prace, które brały udział w konkursie Legenda, publikowany jest w takiej formie, w jakiej został nadesłany przez autora. Niniejszy scenariusz napisany został do pierwszej edycji Warhammera, jednak nie stanowi...
Diabeł z niebios

Diabeł z niebios

25-09-2010 11:03 | | Komentarze: 1
Informacja od redakcji działu Scenariusz "Diabeł z niebios" podobnie jak pozostałe prace, które brały udział w konkursie Legenda, publikowany jest w takiej formie, w jakiej został nadesłany przez autora. Drogi Mistrzu Gry! Oddaję w Twoje ręce krótki scenariusz do II ed. WFRP, który, mam nadzieję, z...
Fiddler on the Green

Fiddler on the Green

Scenariusz do pierwszej edycji WFRP

22-09-2010 12:20 | Mona | Komentarze: 2
Informacja od redakcji działu Scenariusz "Fiddler on the Green" podobnie jak pozostałe prace, które brały udział w konkursie Legenda, publikowany jest w takiej formie, w jakiej został nadesłany przez autora. Fiddler's Green jest miejscem, do którego trafić można po śmierci – gdzie skrzypce wi...
Słońce już nie zaświeci

Słońce już nie zaświeci

18-09-2010 10:38 | | Komentarze: 0
Informacja od redakcji działu Scenariusz "Słońce już nie zaświeci" podobnie jak pozostałe prace, które brały udział w konkursie Legenda, publikowany jest w takiej formie, w jakiej został nadesłany przez autora. Autorzy: Łukasz Skarżyński, Maciej Miś, Michał Trella, Paweł Zygar Przygoda Słońce już...
Oko fatum

Oko fatum

Pierwsze miejsce w konkursie Legenda

13-09-2010 08:51 | Kotylion | Komentarze: 5
Informacja od redakcji działu Scenariusz "Oko fatum" zwyciężył w konkursie Legenda. Wszystkie prace, które brały udział w konkursie, publikowane są w takiej formie, w jakiej zostały nadesłane przez autorów. Oko fatum to scenariusz napisany z myślą o sesji z udziałem 3-4 graczy (nie licząc Mistrza G...
Muchy

Muchy

Przygoda do WFRP 2ed.

06-09-2010 11:10 | Dan Meidros | Komentarze: 12
Informacja od redakcji działu Scenariusz "Muchy" zajął drugie miejsce w konkursie Legenda. Wszystkie prace, które brały udział w konkursie, publikowane są w takiej formie, w jakiej zostały nadesłane przez autorów. Na południowych rubieżach Imperium, pośród skalistych szczytów Gór Czarnych znajduje...
Most

Most

21-08-2010 12:34 | Piotr 'CE2AR' Stachurski | Komentarze: 7
Poniższa przygoda rozgrywa się wśród cuchnących rybami uliczek i ciasnych kanałów Marienburga. W największym porcie Starego Świata Bohaterowie zbadają sprawę zaginięcia znanej kurtyzany, Zeny Rohe. Podczas poszukiwań drużyna spotka jej rozgoryczonych kochanków, przedstawicieli kultów i zwykłych band...
Kacper Gottverlassen

Kacper Gottverlassen

11-07-2010 12:35 | Daniel 'karp' Karpiński | Komentarze: 9
Scenariusz jest przeznaczony dla grupy Bohaterów Graczy, którzy razem z niejednego pieca chleb jedli. Jego fabuła ma swój początek w dowolnym, niewielkim mieście Imperium. Wykorzystanie scenariusza jako pobocznego motywu na sesji jest możliwe, a nawet wskazane – Mistrz Gry powinien jedynie zad...
Spisek nulneński

Spisek nulneński

27-06-2010 19:55 | nerv0 | Komentarze: 15
Odziany w proste, praktyczne ubranie mężczyzna pociągnął spory łyk ze stojącego przed nim kufla. Trunek wąską strużką spłynął z kącika spękanych ust i zniknął w niegolonej od kilkunastu dni brodzie. - Rad jestem, żeście zechcieli się tu pofatygować – powiedział, odstawiając kufel na blat stoł...
Marionetki Rogatego Szczura

Marionetki Rogatego Szczura

05-06-2010 16:25 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 9
Poniżej prezentuję koncept scenariusza, będący pożywką dla wyobraźni nie zaś jej wyręczeniem. Nie jest to gotowy, szczegółowy skrypt przygody. Tekst zawiera w sobie pomysły wymagające starannego przemyślenia i modyfikacji w zależności od profilu graczy, z jakimi się bawimy. Początek sesji to prelud...
Hej, czy to Matrix?

Hej, czy to Matrix?

czyli gra w zepsutą grę

08-05-2010 21:58 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 53
To dosyć radykalny pomysł. Może stanowić przerwę w dłuższej kampanii, przygodę - odskocznię, której następstwa nie będą brane pod uwagę w kolejnych scenariuszach, albo wręcz przeciwnie – może być początkiem wielkiej, epickiej i heroicznej kampanii z drużyną w roli głównej. Przygoda zaczyna si...
Jądro ciemności

Jądro ciemności

12-04-2010 14:32 | Daniel 'karp' Karpiński | Komentarze: 22
Przepowiednia Rok 2521 KI nie był dobry dla Imperium: hordy barbarzyńców zalały północ kraju, łupiąc Ostermark i Ostland wraz z Wolfenburgem, a imperialna armia przypomniała sobie gorycz porażki. Kolejny rok, miast odbudowy, przyniósł ból i rozpacz, jakich Imperium nie zaznało przez ostatnich dwieśc...
Sokół middenheimski

Sokół middenheimski

czyli: noir znaczy dark

28-02-2010 18:59 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 9
Przebywając w jakimś dużym, ludnym mieście (np. klaustrofobicznym Middenheim), Bohaterowie Graczy zostają wynajęci przez piękną i tajemniczą nieznajomą. Ich zadaniem jest odszukanie pewnego posążka, jakoby skradzionej rodzinnej pamiątki. Kobieta zdradzi, że zlecenie jest niebezpieczne – drużyn...
Jane Eyre a Warhammer

Jane Eyre a Warhammer

18-02-2010 14:19 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 7
Poniższy pomysł na scenariusz zainspirowany jest powieścią Dziwne losy Jane Eyre autorstwa Charlotte Brontë - prawdziwie mroczną, nastrojową historią. Często spotyka się przygody, w których Bohaterowie trafiają nocą, najlepiej podczas burzy, do ponurego, tajemniczego dworzyszcza (zamku, folwarku, z...
Miejskie okazje

Miejskie okazje

07-02-2010 17:03 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 7
Przed Wami dwa pomysły, mocno osadzone w miejskiej scenerii. Gotowe do zmodyfikowania i wprowadzenia na sesji, na której zamiast kurzu gościńca i trudów podróży występuje bruk wąskich uliczek i miejski zgiełk. Wielka WYP - czyli dla każdego coś miłego Drużyna trafia na wyprzedaż, organizowaną w d...
Amnezję trzy razy poproszę, czyli dobrowolna utrata wspomnień

Amnezję trzy razy poproszę, czyli dobrowolna utrata wspomnień

03-02-2010 10:04 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 9
Gracze zaczynają kolejną sesję. Bohaterowie budzą się o świcie w jakiejś gospodzie lub innym cywilizowanym miejscu, nie za bardzo wiedząc, jak się tu znaleźli i co tu robią. Postaci pamiętają, podobnie jak gracze, jedynie wydarzenia ostatnio zakończonej przygody, która nie miała finału w karczmie, m...
Dunkelwald

Dunkelwald

13-01-2010 12:33 | Daniel 'karp' Karpiński | Komentarze: 17
Dunkelwald to pomysł na scenariusz, który można wpleść w przerwę w większej kampanii albo wykorzystać jako jednostrzałówkę. Motyw ten przeznaczony jest do drugiej edycji WFRP, ale po niewielkich modyfikacjach można wykorzystać go także w pierwszej lub trzeciej odsłonie Starego Świata. Wskazane jest,...
Wszyscy kochamy Ojczulka Nurgle’a

Wszyscy kochamy Ojczulka Nurgle’a

23-12-2009 12:41 | Krystian 'Krishakh' Pruchnicki | Komentarze: 10
Wszyscy kochamy Ojczulka Nurgle'a to pomysł na scenariusz, którego akcja może mieć miejsce we wschodnim Middenlandzie lub Ostlandzie, niedługo po ustaniu działań wojennych. Najlepiej, gdyby drużyna składała się z Bohaterów z prawdziwego zdarzenia, którzy nie wahają się pomagać potrzebującym. Tajemn...
Wróżda

Wróżda

albo ostatnie 24 godziny

16-12-2009 23:18 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 20
Wróżda albo ostatnie 24 godziny to scenariusz przeznaczony dla drużyny złożonej z 3 - 5 postaci, rozgrywający się na prowincji Imperium, z dala od wielkich miast. Jest to przygoda drogi z elementami grozy – niezależny, zamknięty moduł do poprowadzenia na jednej, maksymalnie dwóch sesjach. Boha...
Za garść paciorków

Za garść paciorków

08-11-2009 20:50 | | Komentarze: 20
Informacje ogólne Przygoda ma miejsce w Księstwach Granicznych i jest przeznaczona dla czterech początkujących postaci. Rozegranie scenariusza powinno zająć nie więcej niż jedną siedmiogodzinną sesję. Gracze odgrywają bandę orków, która oferuje zbójeckie usługi każdemu, kto odpowiednio zapłaci. Scen...
Kurhan Furii

Kurhan Furii

11-10-2009 18:17 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 31
Charakterystyka Poniższy scenariusz przeznaczony jest dla 4-6 początkujących lub 3-4 średnio zaawansowanych Bohaterów. Przydadzą się wojownicy i BG potrafiący przeżyć w głuszy. Najlepiej jest wybrać na czas akcji wczesną jesień, gdy zmrok szybko zapada, co będzie ważne w dalszej części scenariusza...
Od zmierzchu do świtu

Od zmierzchu do świtu

zarys scenariusza do II edycji WFRP

05-09-2009 17:09 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 8
Charakterystyka Od zmierzchu do świtu to krótka, zamknięta, jednosesyjna przygoda dla 2 do 5 postaci. Utrzymana jest w konwencji horroru z wątkiem śledztwa, a jej akcja rozgrywa się gdzieś na prowincji Imperium, z dala od wielkich miast. Doświadczenie Bohaterów i skład drużyny nie są istotne, podobn...
Kukiełki się nie starzeją

Kukiełki się nie starzeją

09-08-2009 22:31 | narsilion | Komentarze: 5
Bohaterowie zostaną wynajęci do ochrony panny Hildy van Parten, jedynej i rozpuszczonej jak nieszczęście córeczki bogacza Abelarda van Partena. Razem z nią trafia do uzdrowiska Sigmaringen, gdzie bywa śmietanka towarzyska szlachty całego Imperium. Pobierz plik (4,25 MB pdf).
Gdy zakracze kruk

Gdy zakracze kruk

Powiadam ci, tom nie ja go zarżnął

02-08-2009 16:33 | Krystian 'Krishakh' Pruchnicki | Komentarze: 19
Przygoda jest przeznaczona dla 2-4 graczy. Najlepiej, gdyby postacie były początkujące. Akcja scenariusza może mieć miejsce gdziekolwiek, przy rzadko uczęszczanym, pobocznym szlaku. Przyjmuję, że jest to jedna z takich dróg w okolicach Altdorfu. Bohaterowie jadą polną drogą, podróżując między jedną...
Złe wieści z Salzenmund

Złe wieści z Salzenmund

17-07-2009 09:21 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 18
Charakterystyka "Złe wieści z Salzenmund" to samodzielna, zamknięta przygoda dla 2 do 5 graczy oraz Mistrza Gry, który potrafi improwizować kiedy trzeba. Pora roku ani jakieś specjalne osadzenie wydarzeń w historii Starego Świata nie mają większego znaczenia. Scenariusz rozgrywa się w Nordlandzie (t...
Hulfbad

Hulfbad

11-07-2009 12:12 | Krystian 'Krishakh' Pruchnicki | Komentarze: 19
Trzewia zrodziły go świata Ból i cierpienie Aura go ludzka oplata Smród i cuchnienie Wrzód w ciele ziemi, przebrzydły Rośnie pomału Chodźcie i bądźcie pokarmem Dla Wielociału Akt I - Niewiasta w potrzebie Akcja scenariusza ma miejsce głównie w Ostlandzie. Przed rozpoczęciem przygody Bohaterowie po...
Kwiat Miragliano

Kwiat Miragliano

14-03-2009 23:42 | Daniel 'karp' Karpiński | Komentarze: 18
"Kwiat Miragliano" to mała karczma znajdująca się w południowej części Nuln, w dzielnicy zwanej przez mieszkańców miasta Małe Miragliano, którą zamieszkuje wielu Tileańczyków. Jest to niewielki, murowany przybytek z drewnianym gankiem, położony przy ulicy Winiarskiej, biegnącej równolegle do koryta...
Zakazana wiedza

Zakazana wiedza

28-02-2009 22:33 | Piotr 'CE2AR' Stachurski | Komentarze: 17
Scenariusz ten rzuci Bohaterów w mroźne ostępy Hochlandu, do wsi Bergendorf, gdzie odkryją sekret baronowej Lorny von Horta i stawią czoła wampirowi. W ich łapczywe ręce wpadną rzeczy, które nie powinny ujrzeć światła dziennego. Do skutecznego poprowadzenia przygody przydatny będzie BG działający w...
Kołysanka dla Franza

Kołysanka dla Franza

24-01-2009 09:19 | triki | Komentarze: 7
Rozpoczęła się godzina szyderstw i bicia. Rozochoceni tym, że łowca czarownic jakby nie zwracał na nich uwagi, najemnicy pluli na wieśniaków, kopiąc tych, którzy nie znosili upokorzeń z pokorą. Godzina ta umknęła świadomości Vertena, łowca był obecny tylko ciałem. To miał być ten dzień, w którym szc...
Śmiech Mrocznych Bogów

Śmiech Mrocznych Bogów

21-01-2009 21:26 | Tomasz 'kaduceusz' Pudło | Komentarze: 17
Część pierwsza, w której stare spotyka nowe Warhammer był moim pierwszym systemem fantasy. W tamtych odległych czasach wszystko wydawało się fajne i pomysłowe, a szczytem refleksji na temat mechaniki były dyskusje o syndromie nagiego krasnoluda. Potem przyszły inne gry i nowe zasady. Poznałem FUDGE,...
ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.