Sesja
Działy:» Przygody
» Motywy
» Lokacje
» Poradnik MG
» Rekwizyty
Wyświetlono rezultaty 41-80 z 148.
Sortuj wg:
Szpon Chaosu
16-01-2012 23:55 | Sławomir 'Anioł Gniewu' Łukasz | Komentarze: 27
Niniejszy scenariusz bazuje na motywach opowiadania Prawa dłoń przeznaczenia Roberta E. Howarda z cyklu o Solomonie Kane'ie. Wykorzystuje szkielet opracowanej przez Johna W. Mangruma przygody Near at Hand z przeznaczonego do settingów Ravenloft i Gothic Earth fanowskiego modułu The Forgotten Childre...
Karak-Durn
12-12-2011 23:55 | Jeni92 | Komentarze: 3
Od redakcjiNiniejsza przygoda wzięła udział w VI edycji Konkursu na Scenariusz do WFRP: Wyprawa. Przed publikacją w formacie PDF została poddana korekcie, podczas której zmieniony został także układ tekstu i kolejność rozdziałów.
Przygoda nadająca się zarówno dla początkujących graczy, jak i starych...
Wyprawa po wodę życia
14-11-2011 23:30 | deScourge | Komentarze: 6
Od redakcjiNiniejsza przygoda zajęła I miejsce w VI edycji Konkursu na Scenariusz do WFRP: Wyprawa. Autorowi serdecznie gratulujemy! Tekst prezentujemy w wersji oryginalnej.
Przygoda przeznaczona jest do pierwszej edycji WFRP, dla grupy trzech, czterech bohaterów kończących pierwsze, lub rozpoczynaj...
La Conquista, czyli Podbój
07-11-2011 22:42 | Siergiejowicz | Komentarze: 6
Od redakcjiNiniejsza przygoda zajęła II miejsce w VI edycji Konkursu na Scenariusz do WFRP: Wyprawa. Autorowi serdecznie gratulujemy! Tekst prezentujemy w wersji oryginalnej.
Każda przygoda musi się gdzieś zacząć. W tym przypadku miejscem tym jest miasto Norden na wschodnim krańcu zatoki Drosselpule...
Queste, czyli Wyprawa
31-10-2011 00:23 | Ninetongues | Komentarze: 16
Od redakcjiNiniejsza przygoda zajęła III miejsce w VI edycji Konkursu na Scenariusz do WFRP: Wyprawa. Autorowi serdecznie gratulujemy! Tekst prezentujemy w wersji oryginalnej, jedynie z dodaną informacją o autorstwie.
Queste to przygoda dla 2 do 5 graczy. Mimo iż została napisana z myślą o dowolnej...
Złoto Arabii
24-10-2011 02:48 | Łukasz 'Salantor' Pilarski | Komentarze: 6
Od redakcjiNiniejsza przygoda zdobyła wyróżnienie w VI edycji Konkursu na Scenariusz do WFRP: Wyprawa. Autorowi serdecznie gratulujemy!
Arabia. Wielki, pustynny obszar na dalekim południu, złożony z kilku dużych miast-państw. Nie w pełni zbadany, tajemniczy, egzotyczny. Teoretycznie prowadzi handel...
Mrok nad okręgiem Breda
25-07-2011 23:17 | Memnon | Komentarze: 18
Przygoda przeznaczona jest dla dowolnej liczby graczy. Stworzono ją z myślą o 3-4 początkujących Bohaterach, ale po kilku modyfikacjach (liczba i statystyki przeciwników) można bez problemu poprowadzić ją bardziej zaawansowanym postaciom. Scenariusz nie wymaga od prowadzącego posiadania dużej wiedzy...
Folwark Zwierzęcy
26-04-2011 21:43 | Sławomir 'Anioł Gniewu' Łukasz | Komentarze: 15
Poniższa przygoda, bazująca na motywach Folwarku zwierzęcego Georga Orwella, nowelki z filmu Heavy Metal i opowiadania Lovecrafta Kolor z przestworzy, nie stanowi żadnego przełomu w zakresie fabuły lub zastosowanych rozwiązań mechanicznych. Zawiązanie akcji i rozwój wydarzeń mają klasycznie warhamme...
Sprawa Siggurda Mayera
17-04-2011 16:30 | nerv0 | Komentarze: 18
Tekst, który właśnie czytasz, jest szkicem scenariusza do drugiej edycji Warhammera. Przedstawia on tylko najistotniejsze wątki przygody. Zanim poprowadzisz go swoim graczom, będziesz musiał poświęcić trochę czasu na rozwinięcie niektórych elementów, przygotowanie większej ilości scen i statystyk Bo...
Invocabus
24-12-2010 11:03 | Daniel 'karp' Karpiński | Komentarze: 22
Wstęp
Invocabus to pomysł na scenariusz dla grupy postaci o dowolnym stopniu doświadczenia, mających jednak pojęcie o funkcjonowaniu Imperium i działających w nim instytucji. Na potrzeby niniejszego tekstu przyjąłem, że akcja rozgrywa się w Nuln, ale równie dobrze może to być dowolne większe miasto...
Stromherz
Informacja od redakcji działu Scenariusz "Stromherz" podobnie jak pozostałe prace, które brały udział w konkursie Legenda, publikowany jest w takiej formie, w jakiej został nadesłany przez autora. Było to w czasach dalece poprzedzających dzień narodzin Sigmara, kiedy świat postanowił przełamać grub...Zmiana życia
06-11-2010 10:12 | Maycia | Komentarze: 18
Informacja od redakcji działu
Scenariusz "Zmiana życia" podobnie jak pozostałe prace, które brały udział w konkursie Legenda, publikowany jest w takiej formie, w jakiej został nadesłany przez autora.
W Starym Świecie nie każdy wierzy w istnienie wampirów, a już tym bardziej miał szansę je spotkać...
Opowieść o klątwie
Informacja od redakcji działu Scenariusz "Opowieść o klątwie" podobnie jak pozostałe prace, które brały udział w konkursie Legenda, publikowany jest w takiej formie, w jakiej został nadesłany przez autora. Jednego z bohaterów dopada klątwa, prześladuje go pech. Pewnego razu trafia do tawerny, gdzie...Za garść przypraw więcej
10-10-2010 19:17 | deScourge | Komentarze: 3
Informacja od redakcji działu
Scenariusz "Za garść przypraw więcej" podobnie jak pozostałe prace, które brały udział w konkursie Legenda, publikowany jest w takiej formie, w jakiej został nadesłany przez autora.
Niniejszy scenariusz napisany został do pierwszej edycji Warhammera, jednak nie stanowi...
Diabeł z niebios
Informacja od redakcji działu Scenariusz "Diabeł z niebios" podobnie jak pozostałe prace, które brały udział w konkursie Legenda, publikowany jest w takiej formie, w jakiej został nadesłany przez autora. Drogi Mistrzu Gry! Oddaję w Twoje ręce krótki scenariusz do II ed. WFRP, który, mam nadzieję, z...Fiddler on the Green
Scenariusz do pierwszej edycji WFRP
22-09-2010 12:20 | Mona | Komentarze: 2
Informacja od redakcji działu
Scenariusz "Fiddler on the Green" podobnie jak pozostałe prace, które brały udział w konkursie Legenda, publikowany jest w takiej formie, w jakiej został nadesłany przez autora.
Fiddler's Green jest miejscem, do którego trafić można po śmierci – gdzie skrzypce wi...
Słońce już nie zaświeci
Informacja od redakcji działu Scenariusz "Słońce już nie zaświeci" podobnie jak pozostałe prace, które brały udział w konkursie Legenda, publikowany jest w takiej formie, w jakiej został nadesłany przez autora. Autorzy: Łukasz Skarżyński, Maciej Miś, Michał Trella, Paweł Zygar Przygoda Słońce już...Oko fatum
Pierwsze miejsce w konkursie Legenda
13-09-2010 08:51 | Kotylion | Komentarze: 5
Informacja od redakcji działu
Scenariusz "Oko fatum" zwyciężył w konkursie Legenda. Wszystkie prace, które brały udział w konkursie, publikowane są w takiej formie, w jakiej zostały nadesłane przez autorów.
Oko fatum to scenariusz napisany z myślą o sesji z udziałem 3-4 graczy (nie licząc Mistrza G...
Muchy
Przygoda do WFRP 2ed.
06-09-2010 11:10 | Dan Meidros | Komentarze: 12
Informacja od redakcji działu
Scenariusz "Muchy" zajął drugie miejsce w konkursie Legenda. Wszystkie prace, które brały udział w konkursie, publikowane są w takiej formie, w jakiej zostały nadesłane przez autorów.
Na południowych rubieżach Imperium, pośród skalistych szczytów Gór Czarnych znajduje...
Most
21-08-2010 12:34 | Piotr 'CE2AR' Stachurski | Komentarze: 7
Poniższa przygoda rozgrywa się wśród cuchnących rybami uliczek i ciasnych kanałów Marienburga. W największym porcie Starego Świata Bohaterowie zbadają sprawę zaginięcia znanej kurtyzany, Zeny Rohe. Podczas poszukiwań drużyna spotka jej rozgoryczonych kochanków, przedstawicieli kultów i zwykłych band...
Kacper Gottverlassen
11-07-2010 12:35 | Daniel 'karp' Karpiński | Komentarze: 9
Scenariusz jest przeznaczony dla grupy Bohaterów Graczy, którzy razem z niejednego pieca chleb jedli. Jego fabuła ma swój początek w dowolnym, niewielkim mieście Imperium. Wykorzystanie scenariusza jako pobocznego motywu na sesji jest możliwe, a nawet wskazane – Mistrz Gry powinien jedynie zad...
Spisek nulneński
27-06-2010 19:55 | nerv0 | Komentarze: 15
Odziany w proste, praktyczne ubranie mężczyzna pociągnął spory łyk ze stojącego przed nim kufla. Trunek wąską strużką spłynął z kącika spękanych ust i zniknął w niegolonej od kilkunastu dni brodzie.
- Rad jestem, żeście zechcieli się tu pofatygować – powiedział, odstawiając kufel na blat stoł...
Marionetki Rogatego Szczura
05-06-2010 16:25 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 9
Poniżej prezentuję koncept scenariusza, będący pożywką dla wyobraźni nie zaś jej wyręczeniem. Nie jest to gotowy, szczegółowy skrypt przygody. Tekst zawiera w sobie pomysły wymagające starannego przemyślenia i modyfikacji w zależności od profilu graczy, z jakimi się bawimy.
Początek sesji to prelud...
Hej, czy to Matrix?
czyli gra w zepsutą grę
08-05-2010 21:58 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 53
To dosyć radykalny pomysł. Może stanowić przerwę w dłuższej kampanii, przygodę - odskocznię, której następstwa nie będą brane pod uwagę w kolejnych scenariuszach, albo wręcz przeciwnie – może być początkiem wielkiej, epickiej i heroicznej kampanii z drużyną w roli głównej.
Przygoda zaczyna si...
Jądro ciemności
12-04-2010 14:32 | Daniel 'karp' Karpiński | Komentarze: 22
Przepowiednia
Rok 2521 KI nie był dobry dla Imperium: hordy barbarzyńców zalały północ kraju, łupiąc Ostermark i Ostland wraz z Wolfenburgem, a imperialna armia przypomniała sobie gorycz porażki. Kolejny rok, miast odbudowy, przyniósł ból i rozpacz, jakich Imperium nie zaznało przez ostatnich dwieśc...
Sokół middenheimski
czyli: noir znaczy dark
28-02-2010 18:59 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 9
Przebywając w jakimś dużym, ludnym mieście (np. klaustrofobicznym Middenheim), Bohaterowie Graczy zostają wynajęci przez piękną i tajemniczą nieznajomą. Ich zadaniem jest odszukanie pewnego posążka, jakoby skradzionej rodzinnej pamiątki. Kobieta zdradzi, że zlecenie jest niebezpieczne – drużyn...
Jane Eyre a Warhammer
18-02-2010 14:19 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 7
Poniższy pomysł na scenariusz zainspirowany jest powieścią Dziwne losy Jane Eyre autorstwa Charlotte Brontë - prawdziwie mroczną, nastrojową historią.
Często spotyka się przygody, w których Bohaterowie trafiają nocą, najlepiej podczas burzy, do ponurego, tajemniczego dworzyszcza (zamku, folwarku, z...
Miejskie okazje
07-02-2010 17:03 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 7
Przed Wami dwa pomysły, mocno osadzone w miejskiej scenerii. Gotowe do zmodyfikowania i wprowadzenia na sesji, na której zamiast kurzu gościńca i trudów podróży występuje bruk wąskich uliczek i miejski zgiełk.
Wielka WYP - czyli dla każdego coś miłego
Drużyna trafia na wyprzedaż, organizowaną w d...
Amnezję trzy razy poproszę, czyli dobrowolna utrata wspomnień
03-02-2010 10:04 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 9
Gracze zaczynają kolejną sesję. Bohaterowie budzą się o świcie w jakiejś gospodzie lub innym cywilizowanym miejscu, nie za bardzo wiedząc, jak się tu znaleźli i co tu robią. Postaci pamiętają, podobnie jak gracze, jedynie wydarzenia ostatnio zakończonej przygody, która nie miała finału w karczmie, m...
Dunkelwald
13-01-2010 12:33 | Daniel 'karp' Karpiński | Komentarze: 17
Dunkelwald to pomysł na scenariusz, który można wpleść w przerwę w większej kampanii albo wykorzystać jako jednostrzałówkę. Motyw ten przeznaczony jest do drugiej edycji WFRP, ale po niewielkich modyfikacjach można wykorzystać go także w pierwszej lub trzeciej odsłonie Starego Świata. Wskazane jest,...
Wszyscy kochamy Ojczulka Nurgle’a
23-12-2009 12:41 | Krystian 'Krishakh' Pruchnicki | Komentarze: 10
Wszyscy kochamy Ojczulka Nurgle'a to pomysł na scenariusz, którego akcja może mieć miejsce we wschodnim Middenlandzie lub Ostlandzie, niedługo po ustaniu działań wojennych. Najlepiej, gdyby drużyna składała się z Bohaterów z prawdziwego zdarzenia, którzy nie wahają się pomagać potrzebującym.
Tajemn...
Wróżda
albo ostatnie 24 godziny
16-12-2009 23:18 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 20
Wróżda albo ostatnie 24 godziny to scenariusz przeznaczony dla drużyny złożonej z 3 - 5 postaci, rozgrywający się na prowincji Imperium, z dala od wielkich miast. Jest to przygoda drogi z elementami grozy – niezależny, zamknięty moduł do poprowadzenia na jednej, maksymalnie dwóch sesjach. Boha...
Za garść paciorków
Informacje ogólne Przygoda ma miejsce w Księstwach Granicznych i jest przeznaczona dla czterech początkujących postaci. Rozegranie scenariusza powinno zająć nie więcej niż jedną siedmiogodzinną sesję. Gracze odgrywają bandę orków, która oferuje zbójeckie usługi każdemu, kto odpowiednio zapłaci. Scen...Kurhan Furii
11-10-2009 18:17 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 31
Charakterystyka
Poniższy scenariusz przeznaczony jest dla 4-6 początkujących lub 3-4 średnio zaawansowanych Bohaterów. Przydadzą się wojownicy i BG potrafiący przeżyć w głuszy. Najlepiej jest wybrać na czas akcji wczesną jesień, gdy zmrok szybko zapada, co będzie ważne w dalszej części scenariusza...
Od zmierzchu do świtu
zarys scenariusza do II edycji WFRP
05-09-2009 17:09 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 8
Charakterystyka
Od zmierzchu do świtu to krótka, zamknięta, jednosesyjna przygoda dla 2 do 5 postaci. Utrzymana jest w konwencji horroru z wątkiem śledztwa, a jej akcja rozgrywa się gdzieś na prowincji Imperium, z dala od wielkich miast. Doświadczenie Bohaterów i skład drużyny nie są istotne, podobn...
Kukiełki się nie starzeją
09-08-2009 22:31 | narsilion | Komentarze: 5
Bohaterowie zostaną wynajęci do ochrony panny Hildy van Parten, jedynej i rozpuszczonej jak nieszczęście córeczki bogacza Abelarda van Partena. Razem z nią trafia do uzdrowiska Sigmaringen, gdzie bywa śmietanka towarzyska szlachty całego Imperium.
Pobierz plik (4,25 MB pdf).
Gdy zakracze kruk
Powiadam ci, tom nie ja go zarżnął
02-08-2009 16:33 | Krystian 'Krishakh' Pruchnicki | Komentarze: 19
Przygoda jest przeznaczona dla 2-4 graczy. Najlepiej, gdyby postacie były początkujące. Akcja scenariusza może mieć miejsce gdziekolwiek, przy rzadko uczęszczanym, pobocznym szlaku. Przyjmuję, że jest to jedna z takich dróg w okolicach Altdorfu.
Bohaterowie jadą polną drogą, podróżując między jedną...
Złe wieści z Salzenmund
17-07-2009 09:21 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 18
Charakterystyka
"Złe wieści z Salzenmund" to samodzielna, zamknięta przygoda dla 2 do 5 graczy oraz Mistrza Gry, który potrafi improwizować kiedy trzeba. Pora roku ani jakieś specjalne osadzenie wydarzeń w historii Starego Świata nie mają większego znaczenia. Scenariusz rozgrywa się w Nordlandzie (t...
Hulfbad
11-07-2009 12:12 | Krystian 'Krishakh' Pruchnicki | Komentarze: 19
Trzewia zrodziły go świata
Ból i cierpienie
Aura go ludzka oplata
Smród i cuchnienie
Wrzód w ciele ziemi, przebrzydły
Rośnie pomału
Chodźcie i bądźcie pokarmem
Dla Wielociału
Akt I - Niewiasta w potrzebie
Akcja scenariusza ma miejsce głównie w Ostlandzie. Przed rozpoczęciem przygody Bohaterowie po...
Kwiat Miragliano
14-03-2009 23:42 | Daniel 'karp' Karpiński | Komentarze: 18
"Kwiat Miragliano" to mała karczma znajdująca się w południowej części Nuln, w dzielnicy zwanej przez mieszkańców miasta Małe Miragliano, którą zamieszkuje wielu Tileańczyków. Jest to niewielki, murowany przybytek z drewnianym gankiem, położony przy ulicy Winiarskiej, biegnącej równolegle do koryta...
Przejdź do strony: