» Sesja » Przygody

Przygody

Wyświetlono rezultaty 1-40 z 72.
Roszada we Mgle

Roszada we Mgle

Konkurs na Scenariusz do WFRP: Obietnica - Wyróżnienie

20-12-2012 16:48 | Z Enterprise | Komentarze: 118
Od redakcjiNiniejsza przygoda zdobyła wyróżnienie w VII edycji Konkursu na Scenariusz do WFRP: Obietnica. Autorowi serdecznie gratulujemy! Poniższa przygoda jest przeznaczona dla 3-4 graczy z postaciami na poziomie pierwszej lub drugiej profesji, z charakterem praworządnym, dobrym lub neutralnym. Gr...
A było to tak...

A było to tak...

26-06-2014 16:53 | Maciej 'Repek' Reputakowski | Komentarze: 82
W karczmie „Pod hałaśliwym duchem” zgromadzeni goście snują gawędę o trójce herosów, którzy wracają w glorii zwycięzców z kampanii przeciwko Chaosowi. W stolicy czeka na nich nowe zadanie – muszą eskortować bohaterkę Imperium do przytułku dla skażonych zepsuciem we Frederheim. Na m...
Święto Wiosny

Święto Wiosny

25-03-2003 00:00 | bjorn | Komentarze: 77
Święto Wiosny Okej, dobrze wiemy, że nikt w sieci czytać nie lubi, dlatego wstęp będzie krótki i do rzeczy. Drogi Mistrzu- nie będę za Ciebie odwalał całej brudnej roboty. Scenariusz prezentowany poniżej nie jest kompletny, by uzyskać zadowalające efekty będziesz musiał jeszcze nieco nad nim popr...
Smocze leże

Smocze leże

czyli gdzie leży smok

06-04-2003 21:15 | bjorn | Komentarze: 77
Drogi Mistrzu! Przed Tobą krótki artykuł przedstawiający zarys dosyć nietypowej przygody. Została ona stworzona z myślą o WFRP, ale po kosmetycznych przeróbkach można ją przenieść do dowolnego świata fantasy. Proszę zapiąć, pasy, startujemy... Usiądź wygodnie, rozeprzyj się w fotelu i wyobraź sob...
Tabula Rasa

Tabula Rasa

06-05-2007 16:50 | Krystian 'Krishakh' Pruchnicki | Komentarze: 55
Bohaterowie znajdują się w jakichkolwiek górach, najlepiej na terenie Imperium, ale niekoniecznie. Dla potrzeb przygody uznajemy, że są to Góry Środkowe, znajdujące się na wschód od Middenheim, ale mogą być inne. Podróżują od kilku dni w rzęsistym deszczu, który tej nocy zamienił się w prawdziwą bur...
Arson

Arson

02-06-2008 02:45 | Hellbringer | Komentarze: 35
Wydarzenia przedstawione w poniższym scenariuszu mają miejsce w Altdorfie podczas wyjątkowo gorącego lata. W dzielnicy Leibenshoch, w której przyszło się zatrzymać Bohaterom Graczy, wybucha seria pożarów. Zostają oni wplątani w dochodzenie mające na celu złapanie tajemniczego podpalacza. Wraz z rozw...
Czarny jednorożec

Czarny jednorożec

Zwycięski scenariusz konkursu Mam Plan!

01-10-2005 12:50 | Jakub 'KRed' Redys | Komentarze: 34
Notka od redakcji Scenariusz Czarny Jednorożec wygrał w konkursie Mam plan! organizowanym przez dział Warhammera, a sponsorowanym przez Copernicus Corporation. Tekst, który zamieszczamy poniżej jest niepełną wersją scenariusza, pozbawioną wielu ilustracji, uroku i estetyki, jaki posiada oryginał...
Opowieść o Mistrzu Ciał

Opowieść o Mistrzu Ciał

01-06-2004 17:35 | Michał 'Furiath' Markowski | Komentarze: 33
Trup Zimno. Cholernie zimno. Lodowe sople zwisają z wąsów i ocierają się o wargi leciutko, ale bezustannie, co po kilku godzinach doprowadza usta do strasznego bólu. Czujecie, jak krew zastyga w żyłach? Jak tłoczy się coraz wolniej i wolniej, by w końcu zamarznąć? Owinięcie szmatami metalowych czę...
Ciernie

Ciernie

Konkurs na Scenariusz do WFRP: Obietnica - I miejsce

07-01-2013 18:39 | Ninetongues | Komentarze: 33
Od redakcjiNiniejsza przygoda zajęła I miejsce w VII edycji Konkursu na Scenariusz do WFRP: Obietnica. Autorowi serdecznie gratulujemy! "Ciernie" to przygoda do dowolnej edycji Warhammera (nie zawiera żadnej mechaniki). W zależności od działań Graczy i woli Mistrza Gry może być rozegrana w konwencj...
Pomysł na scenariusz #2

Pomysł na scenariusz #2

Marne ciało

16-02-2014 20:40 | Władysław 'Wlodi' Kasicki | Komentarze: 32
Pomysł na scenariusz #2 jest kolejnym materiałem w świecie Warhammera, który ma na celu pobudzić wyobraźnię, jak również zasugerować wprowadzenie elementów do przygód. Informacje o scenariuszu Miejsce przygody: Dowolna kraina Starego Świata Liczba graczy: Dowolna Konwencja: Zależy od MG Czas gr...
Kurhan Furii

Kurhan Furii

11-10-2009 18:17 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 31
Charakterystyka Poniższy scenariusz przeznaczony jest dla 4-6 początkujących lub 3-4 średnio zaawansowanych Bohaterów. Przydadzą się wojownicy i BG potrafiący przeżyć w głuszy. Najlepiej jest wybrać na czas akcji wczesną jesień, gdy zmrok szybko zapada, co będzie ważne w dalszej części scenariusza...
Obietnica Trzech Czaszek

Obietnica Trzech Czaszek

Konkurs na Scenariusz do WFRP: Obietnica - II miejsce

31-12-2012 17:40 | ---- 'WekT' ---- | Komentarze: 31
Od redakcjiNiniejsza przygoda zajęła II miejsce w VII edycji Konkursu na Scenariusz do WFRP: Obietnica. Autorowi serdecznie gratulujemy! Scenariusz do drugiej edycji WFRP, dla grupy 3-5 graczy. Bez większych komplikacji można dopasować go do dowolnej grupy postaci. Zalecane jest, aby co najmniej je...
Szpon Chaosu

Szpon Chaosu

16-01-2012 23:55 | Sławomir 'Anioł Gniewu' Łukasz | Komentarze: 27
Niniejszy scenariusz bazuje na motywach opowiadania Prawa dłoń przeznaczenia Roberta E. Howarda z cyklu o Solomonie Kane'ie. Wykorzystuje szkielet opracowanej przez Johna W. Mangruma przygody Near at Hand z przeznaczonego do settingów Ravenloft i Gothic Earth fanowskiego modułu The Forgotten Childre...
Wilkołak

Wilkołak

17-02-2008 21:42 | Carramba | Komentarze: 26
Scenariusz przeznaczony jest dla 2 – 4 graczy, właściwie na dowolnym stopniu zaawansowania postaci. Przygoda nie zawiera wielu elementów walki, skupia się na rozmowach z Bohaterami Niezależnymi oraz poznawaniu ich tajemnic. Głównym celem graczy będzie utrzymanie się przy życiu i (o ile to mo...
Legenda

Legenda

17-09-2014 19:24 | Maciej 'Repek' Reputakowski | Komentarze: 24
Wojna z Chaosem zagraża stolicy Imperium. Trójka wielkich bohaterów zostaje wysłanych do legendarnego, niezdobytego zamku Helmburg, by poznać jego tajemnicę i zapewnić ocalenie Altdorfowi. Gdy docierają na miejsce, sytuacja jest krytyczna. Pan zamku jest na krawędzi śmierci, morale załogi podupada,...
Dziedzic cz. 2

Dziedzic cz. 2

07-09-2003 10:45 | bjorn | Komentarze: 23
Jak już wiemy, nasi bohaterowie mają dokładnie tydzień, by znaleźć i odbić dziedzica rodu Stradivari, młodego Guccia (patrz: część 1). W drugim – i zarazem ostatnim – odcinku scenariusza zrezygnujemy z narracji jednego z członków drużyny; tym razem kolejne etapy poszukiwań przedstawi oso...
Jądro ciemności

Jądro ciemności

12-04-2010 14:32 | Daniel 'karp' Karpiński | Komentarze: 22
Przepowiednia Rok 2521 KI nie był dobry dla Imperium: hordy barbarzyńców zalały północ kraju, łupiąc Ostermark i Ostland wraz z Wolfenburgem, a imperialna armia przypomniała sobie gorycz porażki. Kolejny rok, miast odbudowy, przyniósł ból i rozpacz, jakich Imperium nie zaznało przez ostatnich dwieśc...
Obiecana

Obiecana

04-02-2013 20:15 | Karol 'Eliash' Woźniczak | Komentarze: 21
"Obiecana" jest przygodą do 2 edycji Warhammera, której akcja dzieje się w Talabheim, znanym jako Oko Lasu. Bohaterowie wejdą z butami w historię pewnych zaręczyn, by zrealizować swoje cele: od uwiedzenia narzeczonej, na zabójstwie narzeczonego kończąc. Przy okazji odkryją przynajmniej jeden zaskaku...
Za garść paciorków

Za garść paciorków

08-11-2009 20:50 | | Komentarze: 20
Informacje ogólne Przygoda ma miejsce w Księstwach Granicznych i jest przeznaczona dla czterech początkujących postaci. Rozegranie scenariusza powinno zająć nie więcej niż jedną siedmiogodzinną sesję. Gracze odgrywają bandę orków, która oferuje zbójeckie usługi każdemu, kto odpowiednio zapłaci. Scen...
Wróżda

Wróżda

albo ostatnie 24 godziny

16-12-2009 23:18 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 20
Wróżda albo ostatnie 24 godziny to scenariusz przeznaczony dla drużyny złożonej z 3 - 5 postaci, rozgrywający się na prowincji Imperium, z dala od wielkich miast. Jest to przygoda drogi z elementami grozy – niezależny, zamknięty moduł do poprowadzenia na jednej, maksymalnie dwóch sesjach. Boha...
Hulfbad

Hulfbad

11-07-2009 12:12 | Krystian 'Krishakh' Pruchnicki | Komentarze: 19
Trzewia zrodziły go świata Ból i cierpienie Aura go ludzka oplata Smród i cuchnienie Wrzód w ciele ziemi, przebrzydły Rośnie pomału Chodźcie i bądźcie pokarmem Dla Wielociału Akt I - Niewiasta w potrzebie Akcja scenariusza ma miejsce głównie w Ostlandzie. Przed rozpoczęciem przygody Bohaterowie po...
Gdy zakracze kruk

Gdy zakracze kruk

Powiadam ci, tom nie ja go zarżnął

02-08-2009 16:33 | Krystian 'Krishakh' Pruchnicki | Komentarze: 19
Przygoda jest przeznaczona dla 2-4 graczy. Najlepiej, gdyby postacie były początkujące. Akcja scenariusza może mieć miejsce gdziekolwiek, przy rzadko uczęszczanym, pobocznym szlaku. Przyjmuję, że jest to jedna z takich dróg w okolicach Altdorfu. Bohaterowie jadą polną drogą, podróżując między jedną...
Złe wieści z Salzenmund

Złe wieści z Salzenmund

17-07-2009 09:21 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 18
Charakterystyka "Złe wieści z Salzenmund" to samodzielna, zamknięta przygoda dla 2 do 5 graczy oraz Mistrza Gry, który potrafi improwizować kiedy trzeba. Pora roku ani jakieś specjalne osadzenie wydarzeń w historii Starego Świata nie mają większego znaczenia. Scenariusz rozgrywa się w Nordlandzie (t...
Mrok nad okręgiem Breda

Mrok nad okręgiem Breda

25-07-2011 23:17 | Memnon | Komentarze: 18
Przygoda przeznaczona jest dla dowolnej liczby graczy. Stworzono ją z myślą o 3-4 początkujących Bohaterach, ale po kilku modyfikacjach (liczba i statystyki przeciwników) można bez problemu poprowadzić ją bardziej zaawansowanym postaciom. Scenariusz nie wymaga od prowadzącego posiadania dużej wiedzy...
Dziedzic cz. 1

Dziedzic cz. 1

01-09-2003 19:12 | bjorn | Komentarze: 18
1. „Pod Latającą Rybą” Wszystko zaczęło się jak w jakiejś tandetnej i oklepanej balladzie do kotleta. Siedzieliśmy sobie po prostu przy stole w tawernie „Pod Latającą Rybą”, kiedy – wierzcie lub nie – po prostu podszedł do nas barman i spytał się, czy nie byli...
Sprawa Siggurda Mayera

Sprawa Siggurda Mayera

17-04-2011 16:30 | nerv0 | Komentarze: 18
Tekst, który właśnie czytasz, jest szkicem scenariusza do drugiej edycji Warhammera. Przedstawia on tylko najistotniejsze wątki przygody. Zanim poprowadzisz go swoim graczom, będziesz musiał poświęcić trochę czasu na rozwinięcie niektórych elementów, przygotowanie większej ilości scen i statystyk Bo...
Zmiana życia

Zmiana życia

06-11-2010 10:12 | Maycia | Komentarze: 18
Informacja od redakcji działu Scenariusz "Zmiana życia" podobnie jak pozostałe prace, które brały udział w konkursie Legenda, publikowany jest w takiej formie, w jakiej został nadesłany przez autora. W Starym Świecie nie każdy wierzy w istnienie wampirów, a już tym bardziej miał szansę je spotkać...
Zakazana wiedza

Zakazana wiedza

28-02-2009 22:33 | Piotr 'CE2AR' Stachurski | Komentarze: 17
Scenariusz ten rzuci Bohaterów w mroźne ostępy Hochlandu, do wsi Bergendorf, gdzie odkryją sekret baronowej Lorny von Horta i stawią czoła wampirowi. W ich łapczywe ręce wpadną rzeczy, które nie powinny ujrzeć światła dziennego. Do skutecznego poprowadzenia przygody przydatny będzie BG działający w...
Czerwone żagle

Czerwone żagle

25-06-2004 15:23 | Ender | Komentarze: 17
Wstęp Akcję umieściłem w Królestwach Estalijskich, nad brzegami Mórz Południowych (kobiety, wino i śpiew), ale ta historia mogłaby zdarzyć się gdziekolwiek na wybrzeżu. Pierwsze dni akcji opisuję dosyć dokładnie – postacie graczy będą świadkami większości wydarzeń i raczej nie spowodują,...
Queste, czyli Wyprawa

Queste, czyli Wyprawa

31-10-2011 00:23 | Ninetongues | Komentarze: 16
Od redakcjiNiniejsza przygoda zajęła III miejsce w VI edycji Konkursu na Scenariusz do WFRP: Wyprawa. Autorowi serdecznie gratulujemy! Tekst prezentujemy w wersji oryginalnej, jedynie z dodaną informacją o autorstwie. Queste to przygoda dla 2 do 5 graczy. Mimo iż została napisana z myślą o dowolnej...
Burza i upór

Burza i upór

22-04-2007 00:53 | Michał 'Grabarz' Sołtysiak | Komentarze: 15
Od redakcji: Poniższa przygoda zdobyła wyróżnienie w Burzliwym Konkursie na scenariusz. W związku z tym, iż jest jedną z prac konkursowych, publikujemy ją w formie oryginalnej, bez wcześniejszej redakcji tekstu. Jedynie wyraźne błędy ortograficzne i językowe zostały poprawione w celu zwiększenia kom...
Kuźnia Piorunów

Kuźnia Piorunów

29-04-2007 01:36 | narsilion | Komentarze: 15
Przygoda dla postaci rozpoczynających drugą profesję. Czas gry: 4-6 godzin. W scenariuszu użyto przeciwników opisanych w Bestiariuszu Starego Świata, toteż nie zamieszczam ich charakterystyk. ...i wtedy dzielny szewczyk poszedł po pomoc do krasnoludów, śladem swych braci. Wdrapał się na wielką górę...
Sztylet św. Holgera

Sztylet św. Holgera

16-12-2006 23:50 | Daniel 'karp' Karpiński | Komentarze: 15
Wstęp Akcja scenariusza rozgrywa się tuż po inwazji zwanej Burzą Chaosu i przeznaczona jest dla drużyny składającej się z 3-4 awanturników, którzy mieli już okazję się poznać. Poziom zaawansowania postaci nie jest bardzo istotny, pod warunkiem, że gracze nie wyróżniają się zbyt porywczym temperament...
Folwark Zwierzęcy

Folwark Zwierzęcy

26-04-2011 21:43 | Sławomir 'Anioł Gniewu' Łukasz | Komentarze: 15
Poniższa przygoda, bazująca na motywach Folwarku zwierzęcego Georga Orwella, nowelki z filmu Heavy Metal i opowiadania Lovecrafta Kolor z przestworzy, nie stanowi żadnego przełomu w zakresie fabuły lub zastosowanych rozwiązań mechanicznych. Zawiązanie akcji i rozwój wydarzeń mają klasycznie warhamme...
Czekałam...

Czekałam...

16-04-2008 18:04 | Kordian 'sil' Krawczyk | Komentarze: 14
Wstęp Akcja scenariusza toczy się na terenie kompletnie wyniszczonym przez Burzę Chaosu, dokładne umiejscowienie nie ma jednak znaczenia. Ważne jest jedynie, aby było to miejsce odludne, położone z dala od miast i głównych szlaków. Terenami tymi rządzi szlachcic, zajmujący starą rodową warownię. Na...
Gazetka, magazyn, pieczątka i wielka schizma...

Gazetka, magazyn, pieczątka i wielka schizma...

01-12-2008 17:26 | Karczmarz | Komentarze: 14
"W pewnym magazynie wybucha pożar. Dość szybko staje się jasne, że na nieszczęściu właściciela można zrobić niezłe pieniądze, choć nie jest to łatwe i wymaga szerszych znajomości. Bohaterowie Graczy zapoznają się ze sobą i razem zastanawiają, jak wyłudzić odszkodowanie od administracji portowej - or...
Pomysł na scenariusz #4

Pomysł na scenariusz #4

Układanka

29-04-2014 23:22 | Władysław 'Wlodi' Kasicki | Komentarze: 13
Pomysł na scenariusz #4 jest kolejnym materiałem w świecie Warhammera, który ma na celu pobudzić wyobraźnię, jak również zasugerować wprowadzenie elementów do przygód. Informacje o scenariuszu Miejsce przygody: Dowolne miasto Starego Świata Liczba graczy: Dowolna Ko...
Ralf Beyer

Ralf Beyer

28-05-2008 23:29 | Michał 'kegarx' Heronimczak | Komentarze: 13
Rzecz zaczęła się w Middenheim, roku 2522, w momencie gdy kupiec i członek rady gildii kupieckiej miasta Middenheim, Ralf Beyer, zrzekł się swego miejsca i ogłosił, że opuszcza miasto i przenosi się do Altdorfu. Wiadomość ta zszokowała radnych i wywołała niemałe zamieszanie. Jednak, co gorsza, Beyer...
Oblicza magii

Oblicza magii

23-09-2008 23:10 | Karol 'Eliash' Woźniczak | Komentarze: 13
Uwagi wstępne Scenariusz ten sprawdzi się dobrze, jako wprowadzenie do kampanii toczącej się zaraz po Burzy Chaosu. Akcja przygody rozgrywa się w trakcie trwania wojny, gdy wojska Archaona oblegają Middenheim. Z tego powodu nie jest to przygoda, którą można wpleść w kampanię prowadzoną w podręczniko...
Muchy

Muchy

Przygoda do WFRP 2ed.

06-09-2010 11:10 | Dan Meidros | Komentarze: 12
Informacja od redakcji działu Scenariusz "Muchy" zajął drugie miejsce w konkursie Legenda. Wszystkie prace, które brały udział w konkursie, publikowane są w takiej formie, w jakiej zostały nadesłane przez autorów. Na południowych rubieżach Imperium, pośród skalistych szczytów Gór Czarnych znajduje...