» Sesja » Przygody » Fiddler on the Green

Fiddler on the Green


wersja do druku

Scenariusz do pierwszej edycji WFRP

Autor:
Fiddler on the Green
Informacja od redakcji działu
Scenariusz "Fiddler on the Green" podobnie jak pozostałe prace, które brały udział w konkursie Legenda, publikowany jest w takiej formie, w jakiej został nadesłany przez autora.


Fiddler's Green jest miejscem, do którego trafić można po śmierci – gdzie skrzypce wiecznie grają do tańca, a tancerze nigdy się nie męczą. Drobnym problemem jest fakt, że aby tam trafić należy umrzeć... ale w końcu wszyscy umieramy. Ta przygoda pozwala graczom poznać Skrzypka i jego muzykę.

Przygoda jest wygodnym jednostrzałem, który można poprowadzić zarówno zaawansowanej drużynie, jak i ludziom, którzy pierwszy raz mają kontakt z RPG. Jeżeli MG prowadzi nowym graczom, świeżynkom, można nawet zrezygnować z kart postaci modyfikując przygodę w odpowiednim momencie. Polecam wszakże zagranie uśpionymi agentami, którzy kiedyś byli całkiem nieźli, ale zdążyli obrosnąć w sadełko.

Pobierz: Fiddler on the Green.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę



Czytaj również

Komentarze

string(15) ""

~Einar

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Z wszystkich czterech poprzednich scenariuszy ten jest napisany w najlepszym stylu (przynajmniej mnie się go bardzo dobrze czytało). Sensowne są porady w ramkach.

Ponadto przygoda jest całkiem klimatyczna - podobnie jak nieźle wypada sama legenda i mroczny rytuał odprawiany przez skrzypka.

Liczyłem jednak na więcej. Przede wszystkim gracze nie mają żadnej możliwości własnego działania (wszystko jest z góry ustalone). Nie ma tutaj miejsca na dochodzenia, intrygi, ucieczki, walkę (a właściwie jest miejsce - tylko nie mają one żadnego wpływu na fabułę).

Moim zdaniem zmarnowany potencjał - mozna było to bardziej rozbudować. Szkoda...

Aha, względnie rozbudowany początek (1/7 pracy) z dyplomatą można zastąpić dowolną inną zahaczką.

Jako opowiadanie - całkiem przyjemne :)
22-09-2010 17:25
DevilaN
   
Ocena:
0
Ciekawe opowiadanie... znaczy się przygoda :)
Jeśli potraktować jako motyw przewodni ze wskazówkami, a nie jako liniowofabularną przygodę i jeszcze do tego dodać odpowiednią muzykę, nocna sesja... klimat niepewności!

Gratuluję wyobraźni :)
23-09-2010 21:07

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.