NoOne3 moja stronablogrankingkolekcjalista życzeńaktualnie gram i czytam Prywatny ranking Filmy9.5 1. Księżniczka Mononoke (Mononoke-hime)9.5 2. Siedmiu Samurajów (Shinin no samurai)9.5 3. Blood: The Last Vampire9 4. Łowca androidów (Blade Runner)9 5. Faceci w czerni (Men in Black)9 6. Perfect Blue8.5 7. O dziewczynie skaczącej przez czas8 8. Gwiezdne wojny - Epizod 5: Imperium kontratakuje (Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back)8 9. Persepolis7 10. Mroczny rycerz7 11. Edward Nożycoręki (Edward Scissorhands)5 12. Miasteczko Halloween (The Nightmare Before Christmas)5 13. Dark Water (Honogurai mizu no soko kara)5 14. Gnijąca panna młoda (Corpse Bride)5 15. Labirynt fauna (Laberinto del Fauno, El)4.5 16. Źródło3.5 17. Iluzjonista (The Illusionist)3 18. Braterstwo wilków3 19. Charlie i fabryka czekolady (Charlie and the Chocolate Factory)3 20. Faceci w czerni 2 (Men in Black II)