Prywatny ranking
Komiksy
10
9.5
9.5
9.5
9.5
9.5
9.5
9.5
9
9
9
9
9
21. Hugo #1: Zaklęcie w fasolę [9]
23. Dziadek Leon #1 [9]
24. Lupus #1 [9]
28. Akira #01: Wypadek Tetsuo [9]
29. Kaerelki i inne takie [8.5]
30. Hellboy #05: Prawie kolos [8.5]
31. Hellboy #01: Nasienie zniszczenia [8.5]
32. Lupus #2 [8.5]
33. Liga Niezwykłych Dżentelmenów #1 [8.5]
34. Liga Niezwykłych Dżentelmenów #2 [8.5]
35. Złodziej wszystkich czasów [8.5]
36. Transmetropolitan #1: Powrót na ulicę [8.5]
38. Hellboy #04: Obudzić diabła [8]
39. Batman: Rok pierwszy [8]
40. Y: Ostatni z mężczyzn #1: Zaraza [8]
41. Hard Boiled [8]
42. Sambre (wyd. zbiorcze) #1 [8]
43. Ghost in the Shell #1 [8]
44. Baśnie #01: Na wygnaniu [8]
47. Hellblazer #02: Strach i wstręt [8]
51. Hellboy #10: Zew Ciemności [8]
52. Hellboy #06: Prawa ręka zniszczenia [7.5]
53. Hellboy #09: Wyspa i inne opowieści [7.5]
55. Na szybko spisane #1: 1980-1990 [7.5]
56. Hellboy #07: Zdobywca Czerw [7.5]
57. Hellboy: Opowieści niesamowite [7]
58. Na szybko spisane #2: 1990-2000 [7]
59. Nigdziebądź [7]
60. Księgi magii [7]
62. Objawienia [5]
63. Hitman/Lobo: Ten głupi wał! [4]
64. Batman i syn [3]
65. Batman i Robin. Cudowny Chłopiec [3]