Prywatny ranking
Filmy
10
9.5
9.5
9.5
9.5
9.5
9
9
9
8.5
8.5
8.5
8.5
21. Batman [8.5]
22. Waleczne serce (Braveheart) [8.5]
23. Harry Potter i Zakon Feniksa [8.5]
24. Przekręt [8.5]
25. Braterstwo wilków [8.5]
27. Memento [8.5]
28. Jeździec bez głowy (Sleepy Hollow) [8.5]
30. Harry Potter i Komanta Tajemnic [8.5]
31. Obcy 3 (Alien 3) [8.5]
32. Harry Potter i Kamień Filozoficzny [8.5]
33. Piękny umysł [8.5]
35. Obcy - ósmy pasażer Nostromo (Alien) [8.5]
36. Vidocq [8.5]
37. Watchmen Strażnicy [8.5]
38. Harry Potter i Czara Ognia [8.5]
39. Efekt motyla (The Butterfly Effect) [8.5]
40. Gladiator [8.5]
41. Kill Bill vol. 1 [8.5]
42. Obcy: przebudzenie (Alien: Resurrection) [8.5]
43. Casino Royale [8.5]
44. Harry Potter i Książę Półkrwi [8.5]
45. Iluzjonista (The Illusionist) [8.5]
46. 12 małp [8.5]
48. Obcy - Decydujące starcie (Aliens) [8.5]
49. Potwory i spółka ( Monsters, Inc. ) [8.5]
50. Łowca androidów (Blade Runner) [8.5]
51. Truman Show [8.5]
52. Wehikuł czasu [8.5]
53. Więzień nienawiści [8.5]
54. Zielona mila [8.5]
55. Milczenie owiec [8.5]
56. Król Lew [8.5]
57. Osada (The Village) [8.5]
58. Park Jurajski (Jurassic Park) [8.5]
60. WALL.E [8.5]
61. Equilibrium [8.5]
62. Marzyciel [8.5]
63. Zaklęta w sokoła (Ladyhawke) [8]
64. Miasto Aniołów [8]
67. Bruce Wszechmogący [8]
68. Z piekła rodem (From Hell) [8]
72. Gothika [8]
73. Quantum of Solace [8]
74. Hook [8]
75. Dziewiąte wrota [8]
76. Ostatni samuraj (Last Samurai) [8]
77. Krucjata Bourne'a [8]
78. Gwiezdny pył [8]
79. Siedem [8]
80. Niekończąca się opowieść [8]
81. Matrix [8]
82. Joe Black [7.5]
83. Anioły i Demony [7.5]
84. Mechanik (The Machinist) [7.5]
85. Mój brat niedźwiedź [7.5]
86. Opowieści z Narnii: Książę Kaspian [7.5]
87. Piła (Saw) [7.5]
89. Jackie Brown [7.5]
90. Lśnienie (Shining) [7.5]
91. Władcy Ognia (Reign of Fire) [6.5]