Pamięć zwana imperium

Blog

Wyświetlono rezultaty 1-10 z 34.

Tam, gdzie zaczyna się magia w RPG…czyli jak przygotować się do poprowadzenia swojej pierwszej sesji

22-06-2014 14:22
0
Komentarze: 0
Tam, gdzie zaczyna się magia w RPG…czyli jak przygotować się do poprowadzenia swojej pierwszej sesji
Na początku zazwyczaj wcielasz się w gracza, a potem być może w Mistrza Gry. Niektórzy zaczynają od razu z grubej rury i  wybierają rolę MG. Nie pytają co i jak, bo albo nie mają kogo, albo sami chcą wyznaczać standardy i styl swojego mistrzowania. Częściej jednak jest tak, że najpierw rozgrywasz kilka sesji (lub więcej) aż postanawiasz „Teraz ja!”. Analizujesz jak prowadzą inni i bierzesz to, co Ci najbardziej odpowiada. Znam też bardzo wiele osób, które nigdy nie odważą się zostać Mistrzem Gry. Żyją w przekonaniu, że się nie nadają lub zwyczajnie im się nie chce. Nie mam zam...

Labirynt – narzędzie dla Mistrza Gry

23-03-2014 20:05
1
Komentarze: 6
W działach: warsztat
Labirynt – narzędzie dla Mistrza Gry
Planujesz wrzucić swoich graczy do labiryntu, w którym roi się od pułapek, krętych korytarzy i walk z potworami? Nie masz jednak czasu na to, żeby projektować skomplikowany układ pomieszczeń oraz tworzyć otoczkę fabularną wokół tego miejsca? Skorzystaj z mojego sposobu na generowanie losowych lochów, który działa zgodnie z zasadą Pareto: 20% wkładu MG przy 80% efektu wygenerowanego za sprawą graczy. Przed Tobą "Labirynt".

Co dwie jaźnie, to nie jedna

03-03-2014 17:53
1
Komentarze: 6
Co dwie jaźnie, to nie jedna
Ogrywaliście kiedyś na sesji motyw rozdwojenia jaźni? Jeśli nie, to wszystko jeszcze przed Wami, a poniższy wpis może Wam w tym pomóc.

Synergia RPG

07-01-2014 08:14
1
Komentarze: 0
Synergia RPG
W grach fabularnych zasady matematyki muszą zostać poddane solidnej rewizji, bo 2+2=5. Słyszeliście kiedyś o synergii RPG? 

RPG dodaje stały modyfikator do inteligencji +6

21-12-2013 04:35
3
Komentarze: 18
RPG dodaje stały modyfikator do inteligencji +6
O tym, że warto grać w RPG na Polterze chyba nie trzeba nikogo przekonywać. Jednak jeśli chcecie spojrzeć na to hobby z trochę innej perspektywy (rozwoju osobistego) to zapraszamy do ostatniego wpisu Niestrawnego. Okazuje się, że dzięki grom fabularnym stajemy się inteligentniejsi. Przeczytacie o tym tutaj.

HabitRPG

03-12-2013 20:45
0
Komentarze: 3
Macie czasami problem z ogarnięciem projektów, dotrzymaniem deadline'u albo po prostu chcecie coś zmienić w swoim życiu? Wykorzystując główne idee gier fabularnych powstało HabitRPG. Do poczytania tutaj. 

Diablo 3 na PS3

13-09-2013 08:52
1
Komentarze: 1
Diablo 3 na PS3
Graliście już w konsolowe Diablo 3? Niestrawny wczoraj przeszedł pierwszy raz i w związku z tym postanowił opowiedzieć o swoich wrażeniach z przebiegu rozgrywki. W jednym zdaniu - to słaba gra, przy której będziecie się dobrze bawić. 

Rzygam apokalipsą

11-09-2013 14:55
2
Komentarze: 0
Rzygam apokalipsą
Niestrawny na razie przeczytał tylko podręcznik do Apocalypse World ale widzi w tym duży potencjał na dobre, mocne sesje. Jego wrażenia z lektury podręcznika możecie przeczytać w recenzji na PD. 

Tabela Zaopatrzenia

18-08-2013 09:09
1
Komentarze: 1
W działach: narzędzia warsztat
Tabela Zaopatrzenia
Witajcie!  Wczoraj rozegraliśmy sesję w klimacie Neuroshimy, na której niestrawny wykorzystał proste i bardzo angażujące graczy narzędzie. Tabelę Zaopatrzenia, która pozwala dać graczom mnóstwo frajdy na etapie planowania swoich działań. O tabeli można przeczytać tutaj. 

Shadowrun Returns why?

04-08-2013 22:13
0
Komentarze: 0
Ograliście już Shadowrun Returns? Niestrawny zbliża się do końca gry i dzieli się swoimi refleksjami. Jest...różnie. Zobaczcie sami.