Blog

Wyświetlono rezultaty 21-29 z 29.

Iron Space (Cold Space) - ostateczne odliczanie

24-01-2013 20:56
12
Komentarze: 27
W działach: Cold Space, Iron Space
Długo milczeliśmy (ja i Tequila Slammer) w sprawie towrzonego przez nas systemu RPG będącego owocem projektu WTS. Po cichu załatwialiśmy formalności, czekaliśmy na prace grafików i pisaliśmy. W międzyczasie byliśmy zmuszeni do zmiany nazwy systemu. Zostanie on wydany pod nazwą (i to już mianie nie ulegnie) Iron Space. Teraz jesteśmy już prawie na finiszu, bo powiedzieć, że jesteśmy bliżej niż dalej byłoby sporym niedopowiedzeniem. 95% tesktu jest już napisane. W ciągu kilku tygodni skończymy w 100% i rozpocznie się etap korekty i składu, po czym podręcznik pójdzie do dr...

Avangarda 8 - Mój Program

22-07-2012 21:35
9
Komentarze: 3
W działach: Konwenty, Cold Space
Avangarda 8 już za kilka dni. Serdecznie zapraszam na prowadzone przeze mnie na tym konwencie punkty porgramu. Oto ich pełna lista wraz z godzinami: Czwartek 19.00, sala P3Wolsungowa aleja gwiazdOpis: Zastanawialiście się kiedyś, jak wyglądałyby postacie takie jak Mario i Luigi, Popeye, czy Inspektor Gadżet, gdyby żyli w świecie Wolsunga? A jakie mieliby statystyki? Jeśli chcecie się tego dowiedzieć, gorąco zapraszam!  Piątek 12.00, sala P4Technomag i jego gadżetyOpis: Jak stworzyć klimatycznego, a jednocześnie nie sztampowego technomaga? Jak zoptymalizować go mechaniczn...

Cold Space na Avangardzie i Polconie

05-07-2012 11:46
16
Komentarze: 68
W działach: Cold Space
Witam Wiem, że miałem co dwa tygodnie wrzucać fragment kolejnego rozdziału z Cold Space, ale w międzyczasie pojawiła się szansa, że uda się nam go wydać w wersji papierowej. Dopóki sprawa się do końca nie wyklaruje, nie będziemy publikować nowych materiałów. W każdym razie, pracujemy pełnymi mocami przerobowymi i mamy już około 85% tekstu. Już wiemy, że całość będzie zajmować około 200 stron. Mamy szczerą nadzieję, że pełen tekst będziemy mieli gotowy na Polcon. Wciąż poszukujemy grafików! Jeśli bylibyście chętni wspomóc nas właśnie poprzez tworzenie grafik, p...

Statystyka nie istnieje

17-04-2012 23:58
5
Komentarze: 19
W działach: Bitewniaki
Nie jest moim celem użalanie się nad tym, że przegrałem z kretesem w dwóch kolejnych bitwach, a raczej przedstawienie sytuacji (problemu) z jaką się spotkałem i może próby wywołania dyskusji na temat jak taki problem rozwiązać, bo ja nie wiem. Poniższy tekst dotyczy Neuroshimy Tactics - testy przeprowadza sie tam na różnej ilości k20 - powiedzmy, że średnio na 2k20. Wynik 1 jest tam najlepszym możliwym wynikiem. Tekst jest nacechowany emocjonalnie, ale wynika to z tego, że jak go pisałem, to musiałem rozładować wkurzenie; a nie z tego, że myślę dokładnie to co je...

Cold Space - drugi fragment

25-03-2012 23:22
10
Komentarze: 8
W działach: Cold Space
Rozdział o postaciach skończyliśmy nieco szybciej niż przewidywaliśmy, więc już dziś możecie przeczytać jego fragment. Dzisiaj będzie o dziedzictwach. Ale zanim tekst właściwy, chciałbym zaprosić do zapoznania się z tym tekstem. Jest to obszerna prezentacja Cold Space, w pytaniach i odpowiedziach.A teraz już zapraszam do lektury dziedzitw. Dziedzictwa to coś więcej niż tylko koncepcje postaci. Choć w Cold Space gra się tylko ludźmi, to najlepszym porównaniem do wyboru dziedzictwa jest wybór rasy. Bo widzisz, postać z dziedzictwem nie jest zwykłym człowiekiem –...

Cold Space - pierwszy fragment

18-03-2012 11:06
20
Komentarze: 7
W działach: Cold Space
Jak obiecałem w poprzedniej notce, co dwa tygodnie będę wrzucał na bloga fragmenty ukończonych działów Cold Space. Ponieważ udało nam się skończyć wprowadzenie, wrzucam tu jego część – skróconą historię. Dla maniaków historycznych (i nie tylko) będzie pełna historia w dalszej części podręcznika.  Kataklizmy towarzyszyły ludzkości od zarania dziejów. Erupcje wulkanów, trzęsienia ziemi, tsunami, zarazy, głód, wreszcie wojny. Jednak katastrofy te dotykały jedynie niewielkiej części ludzkości. Zarówno ziemia, jak i lokalna społeczność...

Cold Space - oficjalna zapowiedź

04-03-2012 22:11
20
Komentarze: 2
W działach: Cold Space
Ziemia zamazła. Ludzkość opuściła ziemię na okrętach i łodziach podwodnych - jedynych obiektach, jakie są w stanie wytrzymać ciśnienie cieczy znajdującej się w kosmosie. Alianci, Naziści, Sowieci i Japończycy rozpoczeli wojnę o pozostałe planety. Tak w kilku zdaniach można streścić założenia Cold Space. Cold Space to setting do mechaniki Savage Worlds. Powstał w całości dzięki projektowi WTS. Zgłoszony do WTSu nosił wtedy nazwę "Mroczne Głębiny". Głębiny owe połączyły się później z settingami "Bóg-Maszyna" oraz "Projekt 1940". Następnie setting ten dość mocno ewoluował. Prace na...

WTS - Mroźne Głębiny

24-09-2011 22:32
10
Komentarze: 4
No to teraz mój wkład. Przepraszam cię Tregimtarze, bo pewna rzecz może wyglądać na zrzynkę z twojego pomysłu, jednak zapewniam cię, że tak nie jest.   Wprowadzenie: Rdz 1,7-8: (…) Bóg oddzielił wody pod sklepieniem od wód ponad sklepieniem, a gdy tak się stało, bóg nazwał to sklepienie niebem W tym settingu wydarzenie to miało miejsce dosłownie. Wszechświat nie jest wielką pustką. Wypełniony jest płynem* będącym pod dużym ciśnieniem, porównywalnym do ciśnienia panującego na głębokości około 200 metrów pod poziomem morza. Nie ma tu...

Avangarda 007 - Wrażenia

24-07-2011 23:59
14
Komentarze: 6
W działach: Konwenty
Mój pierwszy post. Uznałem, że w końcu trzeba go napisać, skoro fandom zaczyna mnie znać. Avangarda za nami, uznałem więc, że warto podzielić się swoimi wrażeniami. Pierwszy raz byłem akurat na Avangardzie, pierwszy raz też prowadziłem prelekcje na konwencie, choć nie pierwszy raz w ogóle, więc nie obawiałem się o to czy potrafię, a raczej o to jak zostaną przyjęte. Na Szczęście moje Obawy były nieuzasadnione. Moje prelekcje zostały w większości przyjęte ciepło, za co serdecznie dziękuję. Na konwent dotarłem około godziny 16.15, a po niedługim czasie pomyślnie...