Blog

Wyświetlono rezultaty 1-8 z 8.

Delta Green - polska karta postaci

25-06-2011 17:25
7
Komentarze: 2
Karta załączona do DG ma dwie wady. Jedną mniejszą, taką że jest po angielsku, drugą większą, taką że brakuje na niej kilku istotnych umiejętności wymienionych w podręczniku Call of Cthulhu. Poniższa to próba naprawienia tych problemów ;-) dg-pl.pdf Mam nadzieję, że komuś jeszcze się przyda.

[uzupełnione] Dodatkowe materiały do konwersji Warhammer->Savage Worlds

04-02-2011 02:27
11
Komentarze: 1
W działach: savage worlds, warhammer
Na blogasku "Almanach RPG" wrzuciłem kolejną część cyklu o warhammerowych czarach: Magia prosta i powszechna. Będziemy tam wrzucać co piątek po dwa artykuły o naszym Warhammerze na mechanice Savage Worlds - jeden nad ranem, drugi wieczorem ;-) i oto kolejna część: Kolegium Złota, czyli warhammerowi alchemicy ;-)

[uzupełnione] Dodatkowe materiały do konwersji Warhammer->Savage Worlds

28-01-2011 11:19
11
Komentarze: 4
W działach: savage worlds, warhammer
Nie zamierzam robić kompletnej konwersji, natomiast na zaprzyjaźnionym blogasku będę wrzucał różne warhammerowe materiały do wykorzystania z mechaniką Savage Worlds. Dodatkowe czary, część 1: kolegium ametystu Od dzisiaj "Almanach RPG" (ale mamy fajny tytuł, co nie?) rozszerza działalność i oprócz materiałów do 3 autorek zamieszcza też rozmaite materiały do Warhammera i Savage Worlds. Zapraszam. Uzupełnienie: Gdzie można znaleźć fajną konwersję WFRP na SW? A na blogu Borejko. Część 1, część 2, część 3. Konwersja ta jak widać mocno trzyma się realiów pierwszej edycji WH - ja z moimi mate...

SW: Reguła domowa: Umiejętność nieużywana zanika

12-12-2010 02:14
18
Komentarze: 0
W działach: savage worlds
Głupio mi. Chciałem sam zrobić ilustracje do mojej gry, ale zauważyłem, że moje umiejętności plastyczne przez 5 lat nieużywania spadły z 1k8 w 2005 do 1k4-2 dzisiaj. Bohaterom rzadko się tak zdarza, ale można wprowadzić ciekawą zasadę która to umożliwi. Wzorowane na "retrainingu" przy levelowaniu w DnD4.0 Owóż BG może przy każdym rozwinięciu zrobić dodatkowo taki numer: Odejmujesz 1 punkt od dowolnej umiejętności i dodajesz do dowolnej innej. Przykłady: zmniejszasz pływanie z k8 na k6, zwiększasz Prowadzenie z k4 na k6; zmniejszasz pływanie z k6 na k4, dodajesz hazard; usuwasz pływanie - zwi...

15 gier w 15 minut

23-11-2010 18:51
8
Komentarze: 4
W działach: nie ma
15 gier w 15 minut
inni mogą, ja też kolejność przypadkowa. 1. Savage Worlds 2. Magia i Miecz 1/2/4 3. Warhammer FRP, wszystkie 3 edycje 4. Neuroshima 1.5 5. Jagged Alliance 2 6. Zew Cthulhu 7. Warhammer 40000 Roleplay 8. Delta Green 9. Blue Moon City 10. Anno 1602 11. X Wing vs. TIE Fighter 12. Star Wars Rebellion 13. Star Wars Roleplaying Game (W.E.G.) 14. Mahjongg (jako gra na PC) 15. De Produndis, ale czy to jest gra?

Ciekawostki matematyczne Savage Worlds

23-11-2010 13:57
21
Komentarze: 8
W działach: savage worlds
(uspokajam: w tej notatce żadnego pojęcia z zakresu matematyki wyższej nie będzie ;-) ) Na wstępie uprzedzam, że w tym wpisie nie znajdziecie szczegółów dotyczących Dzikich Gwiezdnych Wojen, cz. 2. Pracuję nad nimi, ale jeszcze nie są zrobione. Część 2 będzie zawierała kilka porad dotyczących rozstrzygania epickich pojedynków na laserowe miecze (TM) oraz w szczególności reguły pozwalające w brawurowy i grywalny sposób prowadzić bitwy kosmiczne przy użyciu X-wingów i gwiezdnych krążowników. Żadna jakaśtam innowacja, raczej kompilacja pomysłów z innych gier (w tym reguły wspomagające walkę lotn...

Dzikie Gwiezdne Wojny, cz. 1

16-10-2010 17:16
19
Komentarze: 14
W działach: dgw
Wrzucam tu materiały do grania w Gwiezdne Wojny w Savage Worlds. "Konwersja" nie jest w żadnym stopniu ukończona: brakuje zasad astronawigacji, walki w kosmisie a nawet dodatkowych zasad do szermierki z mieczami świetlnymi. Brak też brawurowych i grywalnych zasad do wielu innych standardowych elementów settingu, w tym tabel z opisami charakterystycznego dla odległej galaktyki sprzętu etc. Konwersja będzie umieszczana na blogu w częściach, a to jest część pierwsza, składająca się z opisów kilku gatunków oraz zasad użycia Mocy. Zasady te pomijają ogólno-savage-owy system czarów proponując mech...

Dodatki

13-06-2010 16:32
8
Komentarze: 5
W działach: nie ma
(na wstępie proszę o wybaczenie, ten wpis blogowy będzie bardzo chaotycznym zlepkiem niepoukładanych przemyśleń i osobliwych wyznań. przeplatanie paru wątków, krótkie akapity i duża ilość nawiasów też pewno nie ułatwi odbioru. bywa.) Karnawał Blogowy RPG Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ideę "Karnawału Blogowego RPG" - zabawa polega to na tym, że zadany jest temat i każdy dzieli się jakimiś uwagami na ten temat... a aktualnie zaproponowanym tematem są Dodatki. Tak? Bardzo lubię dodatki wszelkiego rodzaju. Kupuję je masowo i czytam od deski do deski. Kupuję nawet dodatki do gier, w które nie g...