Blog

Wyświetlono rezultaty 61-70 z 87.

La Pulpa! - namalujmy to razem!

14-09-2011 08:33
4
Komentarze: 5
W działach: La Pulpa!
Szowinistyczni Amerykańscy Naukowcy udowodnili, że Kopernik była kobietą! Co w ich mniemaniu pozbawia jej argumentację racji... Tak, tak, Amerykańscy Naukowcy twierdzą że kosmos jest płaski! Narysowali nawet jego całkiem dwuwymiarową mapę!    Proponuję stworzenie wspólnej mapy Kanału 1 (lub przestrzeni heavymetalowej) w ramach zabawy dziś na polterze. Żeby było łatwiej utworzyłem google doc -> obrazek, który jest dostępny po kliknięciu w link - > każdy może go edytować!  Na początek stworzyłem kilka bardzo wartościowych obszarów jak Morze Klasyki...

La Pulpa! - jak ja to widzę!

13-09-2011 15:05
13
Komentarze: 15
W działach: La Pulpa!
Jeden wpis jednoczący wszystkie pomysły na odjechane sesje RPG!  W odpowiedzi na zigzak : Ujeżdżanie dinozaurów, xlselektor : Chrom - ogólnie  Mea Culpa! Wiek XXI. Ludzkość rozmnażała się i tyła bez opamiętania.    Ludzi - opon jest tylu, że nie mieszczą się na Ziemi. W związku z tym Kosmiczna Rada Radiofonii i Telewizji podejmuje uchwałę mającą uratować ludzkość - zamyka ludzi przed specjalnymi odbiornikami, będącymi połączeniem telewizora, wirtualnej rzeczywistości, terminala internetowego, łóżka i wychodka. Miliardy umysłów wsp...

KB RPG #25 Bo do tanga potrzeba k4ga

13-09-2011 13:51
14
Komentarze: 0
W działach: Karnawał Blogowy RPG
Ponieważ pisałem już parę razy jak gram, przejdę do innego tematu, mianowicie, z kim gram i dlaczego właśnie z nim.   Należę do tej części populacji naszego kraju, która w swoim życiu przeniosła się z małego miasta do o wiele większego, po drodze ciągnąc za sobą swoje hobby, aby później pracować „żyjąc na walizkach”. Mogę więc z pewnością powiedzieć, że kultura organizacji gry w małym i dużym mieście oraz w Internecie są zupełnie inne.   W mieście mniejszym  W Augustowie grając w RPG człowiek nabiera sekciarskiego podejścia. Wszyscy wiedzą, że te gry to Szatan...

Karnawał blogowy RPG #25 Jak gram, z kim i dlaczego tak?

11-09-2011 20:06
15
Komentarze: 16
W działach: Karnawał Blogowy RPG
Karnawał blogowy RPG #25 Jak gram, z kim i dlaczego tak?
24 edycja Karnawału blogowego RPG, prowadzona przez Blanche zakończyła się 8 września. Mam przyjemność rozpocząć kolejną, 25 edycję karnawału, zamykającą tegoroczne wakacje. Spis wszystkich dotychczasowych edycji można znaleźć na stronie Karnawału blogowego. Dla wielu RPGowców wakacje są czasem rozłąki. Ludzie wyjeżdżają na wakacje wypoczywać lub zarabiać, preferują aktywny wypoczynek od siedzenia przy stoliku przez parę godzin. Z czasem dni stają się coraz krótsze, studenci wracają, turnusy się kończą, a ostatni twardziele uciekają przed przymrozkami. I okazuje si...

KB RPG #24 Co najbardziej pociąga Cię w RPG?

08-09-2011 11:30
10
Komentarze: 8
W działach: Karnawał Blogowy RPG
Karnawał blogowy RPG #24 Co najbardziej pociąga Cię w RPG?   Nie pamiętam snów   Codziennie wieczorem zamykam oczy, spoglądam przez powieki w ciemność i otwieram je ponownie, tylko po to, żeby sprawdzić, czy czas już zacząć nowy dzień. Nie cierpię na bezsenność, po prostu nie pamiętam swoich snów. A jednocześnie wiem, że co noc śnię. Czasem przejawia się to w tym porannym przeczuciu, między podniesieniem pierwszej nogi a postawieniem jej na podłodze, że dziś czeka mnie coś szczególnego. Czasem w przemożonej chęci przykrycia się kołdrą i powrotu do sennych marzeń wciąż snujących...

Storytelling w sosie Bender-własnym

29-08-2011 20:06
32
Komentarze: 89
W działach: Różne
EDIT/DISCLAIMER: Ponieważ podobno wprowadzam zamieszanie bawiąc się definicją storytellingu, troszkę go wyedytuje zamieniając w paru miejscach słowo "storytelling" na"mój styl gry" i dodając parę zdań we wstępie. W końcu jestem ledwie narratywistą ;) Ostatnio powstało sporo wpisów na temat storytellingu, więc podpinam się pod obowiązujący trend. Wydaje mi się, że mam wyraźne skłonności do opowiadania historii kosztem innych rzeczy, jednocześnie irytuje mnie kilka rzeczy w pojmowaniu zjawiska storytellingu. Jeśli będzie zainteresowanie tą notką, to dorzucę...

We Mgle - Umysł

17-08-2011 16:38
11
Komentarze: 6
W działach: We Mgle
Tekst wrzucałem na szybko - więc proszę o wyrozumiałość w sprawie literówek, postaram się w miarę szybko je wyłapać i poprawić. Ten post nie zawiera wielu informacji dla początkujących MG i Graczy. Mimo to, wyjaśnię kilka pojawiających się w nim pojęć. Wzorowałem się na mechanice FATE, więc osoby, które je znają, mogą przeskoczyć dalej na własną odpowiedzialność. Nie jest to koszerne FATE – dokonałem kilku znaczących modyfikacji. Na swojej drodze połknąłem parę innych podręczników (np. Legendę 5 Kręgów, oba WoD’y i Klanarchię), których wpły...

Kto zakosił scenariusz Gry o Tron?

17-08-2011 10:45
2
Komentarze: 4
W działach: Różne
Kto zakosił scenariusz Gry o Tron?
Jak widać poczta działa tak samo na całym świecie, i wszędzie zdarzają się ludzie o małych sercach i małych umysłach.  Jak napisał George R.R. Martin na swoim blogu, przesłane przez niego scenariusze na aukcję dobroczynną scenariusze do "Gry o Tron" zaginęły po drodze. Zbieg okoliczności?  Generalnie niektórych ludzi powinno się wieszać, topić a na końcu rozstrzeliwać.  Sam mam mieszane uczucia, jeśli chodzi o naszą miluśką Pocztę Polską. Raczej przeważają negatywne - gubienie i niszczenie paczek, bezczelność obsługi. Ale są też pozytywne - dostosowanie się z...

Ferra - Gást

09-08-2011 23:26
15
Komentarze: 15
W działach: Ferra
Ferra - Gást
Duch narodził się dziś nad ranem, jako odpowiedź na kilka brakujących klocków w układance zwanej Ferrą. Wydaje się, że pomysły z We Mgle i Ferry w pewien sposób napędzają się, bo Gást nasuwa wyraźne skojarzenia z Aes Sidhe i Zaświatami. Może współczesna fizyka, z jej teorią strun i dodatkowymi wymiarami jest tylko kolejną próbą opowiedzenia tych samych snów. A może już wcześniej żyli ludzie, którzy przeczuwali, że rzeczywistość nie jest tak prosto czterowymiarowa, jak nam się wydaje. W każdym razie...  Edit. Część w języku polsk...

We Mgle - Dusza

06-08-2011 00:39
5
Komentarze: 4
W działach: We Mgle
We Mgle to mój własny projekt RPG pozwalający uczestnikom wcielić się w role nowego pokolenia bohaterów, mających uwolnić wyspę Eire od nękających ją kataktlizmów  Wieki temu, gdy lud Tuatha de Danann wyzwolili się spod panowania nieśmiertelnych Aes Sidhe, przewodzili im herosi o niepojętych mocach i możliwościach. Pozwolili wyrwać się pobratymcom z niewoli w zaświatach i wywalczyć sobie własne królestwa z rąk natury i innych ludów. Następnie odgrodzili Eire i otaczające ją wyspy mgłą nieprzeniknioną dla obserwatorów, tak aby dawni panowie...