Blog
Wyświetlono rezultaty 1-10 z 87.
Niektórym po prostu brak klasy
25-03-2014 15:51
5
Komentarze: 27
Człowiek wpada na polteru raz na kwartał i widzi dziwną zbieżność tekstów, gustów autorów i celów ataku...
Staroć i nowość.
Oczywiście mamy wolność słowa, ale niektóre zagrywki są po prostu niesmaczne.
PS. Do przeczytania za kwartał.
RNI2 - wyniki
01-04-2013 07:26
20
Komentarze: 13
Na stronie konkursu zamieszczam wyniki prac. Na dniach umieszczę także do nich komentarze. W skrócie, wygrali: Kamil Charkiewicz, Michał Laskowski i Dawid Szymański z Fobium Compendium Maleficarum, zbierając 13 punktów z puli 30. Gratuluję wygranej! Jeszcze wczoraj wyglądało na to, że złoczyńcy z Nefarious zajmą miejsce numer 1. PozdrawiamKrzysztof Bender Więcej informacji (w tym komentarze kapituły, które wrzucę na dniach), TUTAJ
Padł mi blog
21-03-2013 13:37
1
Komentarze: 8
Apdejt: Już wstał. Sam. Dziwne.
Te k10 osób, które go odwiedzało na kbender.blog.com informuję, że zdążyłem zrobić pełen backup (z wyjątkiem paru ostatnich komentarzy) i że jestem w trakcie przenoszenia go na nowy adres. Dam znać, jak skończę.
Pozdrawiam
RNI2 - 2 prace udostępnione
05-03-2013 10:22
13
Komentarze: 3
Pierwsza, to Fobium: Compendium Meleficarum - gra dla dwóch osób, udostępniona przez Kratistosa.Dostępna jest na 8 notek niżej :) Druga to PrzedNaWylot, upubliczniona za zgodą Urszuli Dąbrowskiej.Dostępna jest na issuu i google drive. Miłej lektury. Dla osób zainteresowanych Nefarious Bastards polecam śledzenie indyczego blog. O udostępnieniu pracy Hex i Inundo zadecydują ich autorzy. Pozdrawiam
RNI2 - prace nadesłane
04-03-2013 15:01
18
Komentarze: 10
Lista nadesłanych prac w kolejności chronologicznej:
HEX
Autor: Paweł Cybula
INUNDO
Autor: Jonatan „Yonish” Biegalski
Fobium Compendium Maleficarum
Autorzy: Kamil Charkiewicz, Michał Laskowski, Dawid Szymański
PrzedNaWylot
Autorka: Urszula „Foka Mściciel” Dąbrowska
Nefarious Bastards
Autorzy: Adam Urbaniak i Łukasz “Salantor” Pilarski
Dziękuję bardzo za nadesłanie prac.
Teraz piłeczka (czyli zapoznanie się z pracami i ich ocena) jest po naszej stronie.Przypominam, że ocen prac można się spodziewać pod koniec miesiąca.
Pozdrawiam
We Mgle – Aspekty pochodzenia - Szkic
17-12-2012 15:36
6
Komentarze: 6W działach: FATE
Po "Muszkiecie a mechanice" dostałem na polterze garść propozycji od Kuzza i Albiego. Aspekty chcę rozpisać na jeden z 3 sposobów Wariant 1: Jeden Aspekt jako całość W tym wariancie Aspekty są paczkami mocy i umiejętności, które kupuje się "całościowo". Można posiadać tylko jeden Aspekt pochodzenia na postać. Na przykład: Avaloński muszkieter Opis Jesteś jednym z dzieci Avalonu, jego dzielnych cór i synów, którzy walczą jako muszkieterowie tego kraju. Pochodzisz z niższych warstw społeczeństwa i bez mrugnięcia okiem oddasz sw...
Zrzutka na FATE CORE?
15-12-2012 11:09
6
Komentarze: 15W działach: FATE
Czy ktoś zamówił lub planuje z kickstartera Fate CORE na papierze? Jeśli tak, to może warto by było się zorganizować? Można zamówić w jednej paczce do 6 kopii i rozbić te 15 dolców kosztów na 6 osób ;) Jeśli jeszcze się nie zdecydowaliście, to do końca akcji jest 45 dni, ja mogę obsłużyć formalności związane z płatnościami. Wygląda to tak: koszty to 30 $ za 1szy egzemplarz + 10 $ za przesyłkę poza USA i 25 $ za każdy kolejny egzemplarz (w paczce może być ich maksymalnie 6), do tego dostępy do PDFów. Proponuję więc zorganizo...
Muszkiet a mechanika
05-12-2012 14:40
7
Komentarze: 14W działach: We Mgle
Grzebię przy We Mgle, a dokładnie przy opisie Avalończyków. Przy okazji doszedłem do pewnego wniosku. Mianowicie sposób, w jaki gry RPG mechanicznie opisują strzelanie z muszkietów po prostu mi się nie podoba. Muszkiet jest z dzisiejszej perspektywy dość prymitywną bronią prochową, wykorzystującą proch do wystrzeliwania ołowianych kul. W swoich czasach dominował pola bitew, przyczyniając się do zmierzchu dominacji rycerstwa na europejskich polach bitew, oraz powstania w pełni profesjonalnych armii narodowych. Przez stulecia muszkiety ewoluowały od lże...
Make RPG not flame
02-12-2012 16:19
27
Komentarze: 24W działach: Różne
Witam,
Osoby, które nie śledzą newsów działu RPG (AdamWaskiewicz, dziękuję za wrzucenie newsa), informuję, że ruszyła druga odsłona konkursu Rzut na Inicjatywę.
Ta edycja będzie zawierała parę kosmetycznych różnic - prowadzącym będę ja a nie zigzak, do uczestnictwa nie jest wymagane konto na polterze (założyłem maila [email protected] dla osób P - ujemnych), a ze zwycięską, wydrukowaną pracą będzie można zrobić, co tylko się zechce.
Zmienił się także system ocen, zamiast jednostronnej decyzji prowadzącego, wprowadziliśmy system punktowy i 5 oceniających (uczestników poprzedniego R...
Jak założyć blog #2 – Jak nie zginąć w internecie
19-11-2012 22:40
15
Komentarze: 20W działach: Różne
Notka przeklejona z mojego bloga: Jak założyć blog #2 – Jak nie zginąć w internecieZa masakrę wykonaną przez polteredytor przepraszam ;)To fascynujące, ale notka wygląda zupełnie inaczej w polteredytorze niż po wciśnięciu guzika "zapisz". W drugiej części cyklu zajmiemy się paroma radami z serii: jak nie zginąć w internecie… Technikalia dotyczące walki z wordpressem w następnym odcinku. Część 1 – jak zaistnieć w blogosferze 1) Upewnij się, że na Twoim blogu jest jakaś treść Tak jest. To straszny banał, ale średni czas, jaki ludzie spę...