Blog

Wyświetlono rezultaty 1-10 z 87.

Niektórym po prostu brak klasy

25-03-2014 15:51
5
Komentarze: 27
Człowiek wpada na polteru raz na kwartał i widzi dziwną zbieżność tekstów, gustów autorów i celów ataku... Staroć  i nowość. Oczywiście mamy wolność słowa, ale niektóre zagrywki są po prostu niesmaczne. PS. Do przeczytania za kwartał.  

RNI2 - wyniki

01-04-2013 07:26
20
Komentarze: 13
Na stronie konkursu zamieszczam wyniki prac. Na dniach umieszczę także do nich komentarze.  W skrócie, wygrali: Kamil Charkiewicz, Michał Laskowski i Dawid Szymański z Fobium Compendium Maleficarum, zbierając 13 punktów z puli 30.  Gratuluję wygranej! Jeszcze wczoraj wyglądało na to, że złoczyńcy z Nefarious zajmą miejsce numer 1.  PozdrawiamKrzysztof Bender  Więcej informacji (w tym komentarze kapituły, które wrzucę na dniach), TUTAJ

Padł mi blog

21-03-2013 13:37
1
Komentarze: 8
Apdejt: Już wstał. Sam. Dziwne. Te k10 osób, które go odwiedzało na kbender.blog.com informuję, że zdążyłem zrobić pełen backup (z wyjątkiem paru ostatnich komentarzy) i że jestem w trakcie przenoszenia go na nowy adres. Dam znać, jak skończę. Pozdrawiam

RNI2 - 2 prace udostępnione

05-03-2013 10:22
13
Komentarze: 3
Pierwsza, to Fobium: Compendium Meleficarum - gra dla dwóch osób, udostępniona przez Kratistosa.Dostępna jest na 8 notek niżej :) Druga to PrzedNaWylot, upubliczniona za zgodą Urszuli Dąbrowskiej.Dostępna jest na issuu i google drive. Miłej lektury.  Dla osób zainteresowanych Nefarious Bastards polecam śledzenie indyczego blog.  O udostępnieniu pracy Hex i Inundo zadecydują ich autorzy. Pozdrawiam

RNI2 - prace nadesłane

04-03-2013 15:01
18
Komentarze: 10
Lista nadesłanych prac w kolejności chronologicznej: HEX Autor: Paweł Cybula INUNDO Autor: Jonatan „Yonish” Biegalski Fobium Compendium Maleficarum Autorzy: Kamil Charkiewicz, Michał Laskowski, Dawid Szymański PrzedNaWylot Autorka: Urszula „Foka Mściciel” Dąbrowska Nefarious Bastards Autorzy: Adam Urbaniak i Łukasz “Salantor” Pilarski Dziękuję bardzo za nadesłanie prac. Teraz piłeczka (czyli zapoznanie się z pracami i ich ocena) jest po naszej stronie.Przypominam, że ocen prac można się spodziewać pod koniec miesiąca. Pozdrawiam

We Mgle – Aspekty pochodzenia - Szkic

17-12-2012 15:36
6
Komentarze: 6
W działach: FATE
Po "Muszkiecie a mechanice" dostałem na polterze garść propozycji od Kuzza i Albiego. Aspekty chcę rozpisać na jeden z 3 sposobów  Wariant 1: Jeden Aspekt jako całość W tym wariancie Aspekty są paczkami mocy i umiejętności, które kupuje się "całościowo". Można posiadać tylko jeden Aspekt pochodzenia na postać. Na przykład:  Avaloński muszkieter Opis Jesteś jednym z dzieci Avalonu, jego dzielnych cór i synów, którzy walczą jako muszkieterowie tego kraju. Pochodzisz z niższych warstw społeczeństwa i bez mrugnięcia okiem oddasz sw...

Zrzutka na FATE CORE?

15-12-2012 11:09
6
Komentarze: 15
W działach: FATE
Czy ktoś zamówił lub planuje z kickstartera Fate CORE na papierze?  Jeśli tak, to może warto by było się zorganizować? Można zamówić w jednej paczce do 6 kopii i rozbić te 15 dolców kosztów na 6 osób ;)  Jeśli jeszcze się nie zdecydowaliście, to do końca akcji jest 45 dni, ja mogę obsłużyć formalności związane z płatnościami.  Wygląda to tak: koszty to 30 $ za 1szy egzemplarz + 10 $ za przesyłkę poza USA i 25 $ za każdy kolejny egzemplarz (w paczce może być ich maksymalnie 6), do tego dostępy do PDFów.  Proponuję więc zorganizo...

Muszkiet a mechanika

05-12-2012 14:40
7
Komentarze: 14
W działach: We Mgle
Grzebię przy We Mgle, a dokładnie przy opisie Avalończyków. Przy okazji doszedłem do pewnego wniosku. Mianowicie sposób, w jaki gry RPG mechanicznie opisują strzelanie z muszkietów po prostu mi się nie podoba.  Muszkiet jest z dzisiejszej perspektywy dość prymitywną bronią prochową, wykorzystującą proch do wystrzeliwania ołowianych kul. W swoich czasach dominował pola bitew, przyczyniając się do zmierzchu dominacji rycerstwa na europejskich polach bitew, oraz powstania w pełni profesjonalnych armii narodowych.  Przez stulecia muszkiety ewoluowały od lże...

Make RPG not flame

02-12-2012 16:19
27
Komentarze: 24
W działach: Różne
Witam, Osoby, które nie śledzą newsów działu RPG (AdamWaskiewicz, dziękuję za wrzucenie newsa), informuję, że ruszyła druga odsłona konkursu Rzut na Inicjatywę. Ta edycja będzie zawierała parę kosmetycznych różnic - prowadzącym będę ja a nie zigzak, do uczestnictwa nie jest wymagane konto na polterze (założyłem maila [email protected] dla osób P - ujemnych), a ze zwycięską, wydrukowaną pracą będzie można zrobić, co tylko się zechce. Zmienił się także system ocen, zamiast jednostronnej decyzji prowadzącego, wprowadziliśmy system punktowy i 5 oceniających (uczestników poprzedniego R...

Jak założyć blog #2 – Jak nie zginąć w internecie

19-11-2012 22:40
15
Komentarze: 20
W działach: Różne
Notka przeklejona z mojego bloga: Jak założyć blog #2 – Jak nie zginąć w internecieZa masakrę wykonaną przez polteredytor przepraszam ;)To fascynujące, ale notka wygląda zupełnie inaczej w polteredytorze niż po wciśnięciu guzika "zapisz".    W drugiej części cyklu zajmiemy się paroma radami z serii: jak nie zginąć w internecie… Technikalia dotyczące walki z wordpressem w następnym odcinku.  Część 1 – jak zaistnieć w blogosferze  1) Upewnij się, że na Twoim blogu jest jakaś treść  Tak jest. To straszny banał, ale średni czas, jaki ludzie spę...