Blog

Wyświetlono rezultaty 21-30 z 39.

Recenzja Afterbomb Madness

30-11-2012 08:52
20
Komentarze: 19
W działach: Recenzja, Afterbomb Madness, RPG
Recenzja Afterbomb Madness
Na oficjalnej stronie gry zapewniłem autora, że jak skończę czytać podręcznik do Afterbomb Madness to napiszę recenzję na jej temat. Książkę zakończyłem czytać wieczorem w dwa dni po tym jak ją dostałem czyli w poniedziałek 26 Listopada. Od razu powiem, że jestem bardzo zadowolony z zakupu i nie mogę doczekać się pierwszej sesji. Wstępniak Autorem Afterbomb Madness jest Rafał Olszak, czyli twórca gry Robotica - część z was powinna znać go i jego dzieło. Z racji na jego renomę i to jak skończyło jego ostatnie dziecko (choć moim zdaniem umieszczenie podręcznika w formie PDF jako doda...

Savage Worlds: Przypowieść o Maszynach i Magii - Życiorysy

05-10-2012 17:19
1
Komentarze: 3
W działach: Savage Worlds, Twórczość własna, RPG, Arcanum, Gry fabularne
Savage Worlds: Przypowieść o Maszynach i Magii - Życiorysy
Zakończyłem drugi etap prac nad przeróbką gry Arcanum - życiorysami. W grze PC wybierało się je podczas tworzenia postaci i tworzyły one historię postaci (choć niestety już w samej grze nie były zawarte, więc brało się je tylko dla premii do cech). Przerobiłem te oryginalne korzystając z zasad Tworzenia ras z Patcha 2.0 i działają one tak, że modyfikują posiadaną rasę. Premie i kary jakie zawierają bilansują się, tak że rasa dalej pozostawać będzie na +2 punktach. Życiorysy wybiera się zaraz po wybraniu rasy, ale jeszcze przed rozdaniem współczynników i wybraniem Przewag/Zawad. Dzięki niektóry...

Savage Worlds: Przypowieść o Maszynach i Magii - Rasy

04-10-2012 01:21
11
Komentarze: 16
W działach: RPG, Savage Worlds, Twórczość Własna, Arcanum
Savage Worlds: Przypowieść o Maszynach i Magii - Rasy
Pierwszą grą RPG jaką miałem na kompie i tak właściwie na jakiejkolwiek platformie (wcześniej miałem playstation 1, ale do niego nie miałem żadnej), było Arcanum: Przypowieść o Maszynach i Magyi. Do dziś bardzo ją lubię i mam do niej wielki sentyment. Tak w sumie to jest ona moją ulubioną grą cRPG i nawet współczesny Skyrim tego nie zmienił. Arcanum do dziś ma według mnie najlepiej skonstruowany świat wśród gier cRPG, a nawet jej mechanikę rozgrywki uważam za jedną z lepszych (pomijając maksymalny 50 poziom który zdobywa się gdzieś w 1/3 gry- wolałbym "expić" dalej). Do dziś grałem w nią 5 czy...

ZjAVa - 2 sesje

17-02-2012 07:36
5
Komentarze: 4
Czego RPG-owy no-life nie zrobi, żeby sobie pograć. 7 godzin jazdy pociągiem do WaWy tylko po to, żeby spotkać starych znajomych i zagrać/poprowadzić kilka sesji :D A co do prowadzenia: mam zamiar poprowadzić tam 2 sesje, ale jeszcze nie ustaliłem ich godzin, gdyż wpierw chce zobaczyć na co sam się zapiszę. Obie sesje na mechanice SWEPLa ale w dwóch różnych światach: 1) Sensacja i Przygoda - BG należą do nietypowego biura detektywistycznego "Sherlock Cars" zajmującego się sprawami związanymi z samochodami - poszukiwanie skradzionych wozów, windykacja nie spłaconych rat, przemyt samochodów. W...

The Shadow of Yesterday - wrażenia po lekturze podręcznika

31-12-2011 01:30
10
Komentarze: 4
W działach: Recenzja, RPG, TSoY
The Shadow of Yesterday - wrażenia po lekturze podręcznika
Dawno nic nie pisałem, bo jak zwykle mi się nie chciało i nie było za bardzo o czym. Niedawno jednak zakupiłem sobie polski podręcznik do The Shadow of Yesterday o którym pierwszy raz usłyszałem nie tak dawno temu, bo na III Chrzanowskich Dniach Fantastyki, czyli gdzieś w październiku. Nie miałem co do tej gry wielkich oczekiwań - ot, niby kolejny system fantasy z prostą mechaniką typową dla gier indie. Jednak zawartość tej niewielkiej książeczki zwaliła mnie z nóg - już podczas lektury wpadłem na pomysł na dłuższą kampanię i wiele jednostrzałówek. A to jakie możliwości mają postacie graczy...

SWEPL: Almanach Superbohaterów - kilka pomysłów

26-09-2011 10:43
11
Komentarze: 2
W działach: Almanach Superbohaterów, Gry Fabularne, Twórzczość własna, Supersi, RPG
Chcę przedstawić kilka moich pomysłów związanych z Almanachem Superbohaterów do Savage Worlds - wykorzystania samych supermocy plus kilka wymyślonych przeze mnie modyfikatorów. Część z tych pomysłów nie jest zbyt odkrywcza i na pewno wielu z was samo byłoby w stanie na nie wpaść, ale na pewno niektórym rozjaśnię trochę w głowie. I Na początek suchy pomysł na wykorzystanie w inny sposób supermocy. Wśród modyfikatorów jest również Gadżet który sprawia, że moc BG objawia się w przedmiocie. Przedmiot ten postać może stracić i tym samym przez jakiś czas nie mieć dostępu do swojej mocy. Ale dl...

[KB #21] Sztampowe zło - najlepsze zło!

30-04-2011 00:26
8
Komentarze: 3
W działach: Karnawał Blogowy, Gry Fabularne, RPG, Przemyślenia
[KB #21] Sztampowe zło - najlepsze zło!
Będzie to mój pierwszy wpis do Karnawału Blogowego, więc mam nadzieję, że zacznę porządnie i wam się spodoba. Nowy temat dotyczy ogólnie ZŁA i tego co się z nim wiąże. Ja postanowiłem opisać to co w tym lubię najbardziej - sztampowych i tandetnych złoczyńców przez których uśmiech sam ciśnie się na usta. Czytaj więcej...

Nowe wpisy na blogu

06-04-2011 17:25
2
Komentarze: 0
W działach: Raport, RPG, Savage Worlds, Skype, Weyard, Supersi, Dark Age
Nowe wpisy na blogu
Supersi zmiana w drużynie: Czytaj więcej... Weyard Sesja II: Czytaj więcej... SWEPL: Supersi ver. Dark Age sesja I Zacząłem prowadzić Supersów znajomym z klubu RPG, który prowadzimy w naszym mieście w Miejskim Ośrodku Kultury CHEMIK. Jest trzech graczy, spotykamy się w soboty o 16:30 i siedzimy do około 20:00 (o ile nas właściciele nie wywalą gdy ktoś wynajmie salę za pieniądze). Chciałem im prowadzić w podobnym stylu co moją pierwszą kampanię, czyli bardziej kreskówkowo. Jednakże oni myśleli, ze będzie to bardziej Dark Age i na sesji zrobili mi masakrę terrorystów- "ręka, noga, mózg na...

SWEPL: Weyard - za Króla i Ojczyznę! Sesja I

30-03-2011 15:37
5
Komentarze: 0
W działach: Weyard, Gry Fabularne, Raport, RPG, Skype
We wtorek 29 marca rozegrałem pierwszą (dość krótką) sesję w "mojej autorce". Sesja trwała dość krótko bo ledwie jakieś 2,5-3 godziny, z racji tego, że jeden z graczy był już dość zmęczony, ale zdołaliśmy dokończyć jeden wątek. Uczestnicy: a) Ja: MG, b) Wiron: sir Cador z Wybrzeża - Palladyn Jupitera. c) Kelly: sir Tallamir z Wybrzeża - rycerz i dowódca wojskowy. Więcej na lasard-rpg

SWEPL: za Króla i Ojczyznę!

28-03-2011 10:08
7
Komentarze: 3
W działach: Gry Fabularne, RPG, Savage Worlds, Weyard
Szykuję się do poprowadzenia nowej kampanii na mechanice Savage Worlds we "własnym" świecie inspirowanym grami Golden Sun i King's Bounty- z obu zaczerpnąłem kilka pomysłów, dodałem kilka własnych i skleciłem to w jeden spójny świat high fantasy. Mam już dwóch graczy którzy w niedzielę stworzyli swoje postacie, a na wtorek planujemy pierwszą sesję. Gracze wcielać się będą w rycerzy walczących pod rządami króla ludzi i w późniejszych fazach kampanii dojdzie najpewniej do wielu bitew. Cały cykl planuję poprowadzić bardziej jako sandboxa ze spójną fabułą zarysowaną w tle, na którą gracze będą mie...