Blog - założenia

Wyświetlono rezultaty 1-2 z 2.

O magii w Śródziemiu. Na dziko!

23-03-2011 23:01
12
Komentarze: 13
W działach: Savage Worlds, Śródziemie, magia, założenia, Dzikie Pogranicze Północy
Ucieszony zainteresowaniem, jakim cieszy się pierwsza notka dotycząca Śródziemia na mechanice Savage Worlds, postanowiłem pójść za ciosem i zanim temat ostygnie spisać kolejną. Tak jak obiecałem ta będzie poświęcona magii w Śródziemiu, a że jest to temat dość kontrowersyjny i trudny do ujęcia w rpgowej rzeczywistości to sądzę, że będę mógł liczyć na liczne i ciekawe komentarze. Zacznijmy jednak od tego co najistotniejsze, to jest od magii rodem z dzieł Tolkiena:     Ten jak i inne utwory zespołu Tolkien Ensemble idealnie oddają nastró...

Śródziemie na dziko.

22-03-2011 20:42
13
Komentarze: 18
W działach: Savage Worlds, Śródziemie, założenia, Dzikie Pogranicze Północy
Śródziemie na dziko.
Od pewnego czasu chodzi mi po głowie pomysł na rozegranie przygody w klimatach Śródziemia. Świat ten jest mi szczególnie bliski i chciałbym zapoznać z nim moich graczy. Pierwszym problemem na jaki natrafiłem był wybór systemu w jakim taką kampanię można by rozegrać. Naturalny zdało by się wybór czyli MERP odpadł w przedbiegach. Co prawda bardzo szanuję ten system, choćby za wiele wspaniałych dodatków opisujących mniej znane aspekty Śródziemia, ale barierą nie do przekroczenia jest dla mnie tragiczna mechanika tego systemu. Co tu dużo kryć. Z czasem człowiek się rozleniwił i chciał by grać w sp...