Blog - misz-masz
Wyświetlono rezultaty 1-3 z 3.
Dlaczego ten zły jest zły?
05-11-2012 12:07
7
Komentarze: 8W działach: misz-masz, RPG
TL;DR? Ciekawsze rzeczy zaczynają się od pytania Co to znaczy, że postać jest "zła"? dwa akapity poniżej.
Kilka słów o suwakach osobowości
Kiedyś, kiedy ja i moja Hanza graliśmy jeszcze w W:GW, stwierdziłem że określanie charakteru postaci przez uszeregowanie słów Honor, Przygoda, Reputacja to trochę za mało. Sposobem, w jaki chciałem ten mechanizm "poprawić" były suwaki charakteru. Suwaki te były skonstruowane tak, że dwie skrajne wartości określały cechy kojarzące się negatywnie, natomiast dwie środkowe były raczej pozytywne, ale przez to mało ciekawe (i nie było „złotego środkaR...
O pogodzie i tabelach
27-10-2012 19:46
8
Komentarze: 13W działach: misz-masz
(Mam nadzieję, że mnie technika nie zawiedzie i tabelka pojawi się jako tabelka) Przy okazji nagłej zmiany pogody, która znowu zaskoczyła drogowców, przypomniało mi się, że kawał czasu już minęło, odkąd popełniłem poniższą tabelę do losowania pogody: 1 2 3 4 5 6 1 Gołoledź Ślizgawka Marznący deszcz 2 Drobny śnieg Mokry (ciężki) śnieg Zamie...
Proste tricki erpegowe
22-10-2012 18:41
21
Komentarze: 8W działach: misz-masz
Czyli pomysły tak proste, że każdy by na nie kiedyś wpadł, ale po co czekać na kiedyś :)
1. K3
Jeśli często używacie na sesji k6 jako k3, to można łatwo „wyprodukować” k3 żeby nie zastanawiać się przez te 0,0005 sekundy nad wynikiem. Przepis jest bardzo prosty: Bierzemy białą k6 z tych po 80gr/szt. i zamalowujemy korektorem w pędzelku (albo z gąbką) niepotrzebne oczka.
2. Identyfikatory [autorem jest ktoś z Master-Minda, bodajże Paralaktyczny]
Pamiętam, jak przez pewien czas kolega grający ludzkiego maga zamiast zwracać się do pozostałych postaci po imieniu mówił: do mojej pos...