Blog - mechanika

Wyświetlono rezultaty 1-3 z 3.

Horror i walka z przeznaczeniem?

14-04-2015 17:52
2
Komentarze: 4
W działach: DnD, Ktulu patrzy, punkty przeznaczenia, mechanika a sprawa polska w XXI wieku, mechanika jako katalizator odgrywania
Horror i walka z przeznaczeniem?
Notkę szlag trafił jakieś pięć razy dlatego momentami może być nieco chaotyczna. Mam zamiar rozpocząć nową kampanię może nie tyle w konwencji horroru, co z wydźwiękiem dark fantasy. Gra przewiduje przygody bohaterów od 1 do 6/7 poziomu (Tak polteru, wyciągam wnioski). Kilka moich pierwszych sesji było prawdziwymi opowieściami grozy i to takimi, które i gracze i ja wspominamy bardzo pozytywnie. Nie wiem nawet, czy to czasem nie były moje najlepsze sesje jako MG,ale to może kwestia zabarwienia przez pamięć. W każdym razie wiem, że w niskopoziomowym DnD bez problemu da się stworzyć cięższą gatun...

Jest fajnie i niefajnie - lądujemy w rzeczywistości nieidealnej

03-04-2015 22:53
3
Komentarze: 57
W działach: itemy w dnd a sprawa polska, kiczowatość magii w dnd, narzekanie, problemy w grupie, męcząca mechanika, sodówka graczy
Jest fajnie i niefajnie - lądujemy w rzeczywistości nieidealnej
Poza narzekaniem na ludzi trochę niżej narzekam sobie na dedeczki. Pytanie otwarte: jak wrzucić na sesję magiczne "skarpety translokacji" nie ocierając się o śmieszność?   Jak już zrobiłem swój opis świata i zagrałem sesję,drugą, trzecią to mimo ciągłego odżycia w temacie naszego hobby trochę zapał mi opadł. Po pierwsze pojawił się problem z graczem (starym kumplem), który nie stawił się na sesjach, informując o tym albo późno albo wcale. Później podczas dyskusji na naszym forum fejsbukowym wyszły stare żale, któe kolega w zasadzie olał ciepłym moczem i teraz jesteśmy w stanie...

Dziki szkic

26-12-2014 15:55
1
Komentarze: 4
W działach: RPG, western, mechanika
Dziki szkic
Notka jest rozwinięciem wpisu na temat planowanego jednostrzału na Dzikim Zachodzie. Nazwanie tej rozpiski mechaniką to trochę za dużo. Całość to na razie opis działania broni. Dojdzie do tego zapewne rzut procentowy na "umiejętności". Prochu nie wymyśliliśmy, ale powinno spisać się dobrze. Myślałem o wykorzystaniu kostek z gry karcianej "Bang", czy też zawad związanych z charakterem. Chyba jednak nie ma co za bardzo komplikować mechaniki skoro to tylko rama do sprawiedliwej gry. Swoją drogą wcześniej popełniłem niewybaczalny błąd i nie wspomniałem tytułu sesji,a brzmi on t...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.