Blog - gry komputerowe

Wyświetlono rezultaty 1-5 z 5.

Składowe sukcesu gry futurystycznej - elementy kluczowe i drugorzędne

08-08-2011 22:02
1
Komentarze: 5
W działach: gry komputerowe
W nawiązaniu do tamtej notki publikuję listę elementów kluczowych, decydujących - jak się zdaje - o komercyjnym sukcesie futurystycznej strzelanki FPP i TPP w roku 2007, oraz elementów drugorzędnych, nie mających na to większego wpływu. Oczywiście metodologię badania można zakwestionować (chociażby z powodu nie brania pod uwagę budżetów reklamowych), niemniej zawsze może być przyczynkiem do dyskusji. Kluczowe elementy - Doskonale (wiarygodnie) zaprojektowane poziomy - Zróżnicowany arsenał broni - Supergadżet - Dynamika - Logiczne zagwozdki i środowiskowe łamigłówki - Kierowanie pojazdami (lub...

Składowe sukcesu gry futurystycznej (w oparciu o rok 2007)

28-07-2011 21:42
4
Komentarze: 12
W działach: gry komputerowe
Składowe sukcesu gry futurystycznej (w oparciu o rok 2007)
Czas jakiś temu (gdzieś tak w połowie 2008 roku) aplikowałem do jednego z polskich wytwórców i wydawców gier komputerowych na stanowisko analityka rynku gier (wcześniej na project leadera oraz testera, ale to inna historia). W celu wykazania się stosownymi kompetencjami i predyspozycjami musiałem wykonać następujące zadanie: W oparciu o ogólnodostępne dane proszę o sporządzenie raportu dotyczącego popularności gier futurystycznych w przeciągu ostatniego roku. Proszę skoncentrować się na strzelaninach TPP i FPP oraz przygodówkach point & click. Interesuje nas jakie produkcje komputerowe i kons...

Dlaczego nie gram w nowe gry komputerowe

19-07-2011 10:43
19
Komentarze: 54
W działach: gry komputerowe
Dlaczego nie gram w nowe gry komputerowe
"Dawniej, panie, to było lepiej. Trawa była zieleńsza, dziewuchy ładniejsze i chętniejsze. A i gry na te komputery były jakieś lepsze." W ten ton uderza wielu, nie zdając sobie sprawy, że idealizacja przeszłości to typowe zjawisko wynikające z budowy naszego mózgu, albo, jak kto woli, natury ludzkiej duszy. A prawda to chociaż jest? Skądże znowu! Gry się zmieniają, bo świat się zmienia, przemijają jedne trendy, w ich miejsce pojawiają się inne. Rozwój technologii otwiera nowe możliwości: wzrasta moc obliczeniowa komputerów, pojemność dysków twardych, powstają niezwykle rozbudowane kontrolery...

HumbleBundle: gry za 'co łaska'

13-04-2011 09:41
5
Komentarze: 2
W działach: gry komputerowe
HumbleBundle: gry za 'co łaska'
W najnowszej edycji HumbleBundle rozdają Trine: i kilka innych tytułów. Sztandarowe hasła tej inicjatywy to: Pay what you want. Support charity. DRM free. Ponadto gry dostępne są w wersjach na Linuksa, Mac OS i Windows. Zachęcam do wsparcia tego niesamowitego przedsięwzięcia, opartego na alternatywnym (a jakże opłacalnym!) modelu biznesowym dystrybucji softu (w tym konkretnym przypadku gier). Zajawka najnowszej edycji:

Poruszający zombie

21-02-2011 10:37
9
Komentarze: 10
W działach: gry komputerowe
Nigdy nie sądziłem, że filmy o zombie mogą być poruszające. Do czasu, gdy zobaczyłem zwiastun gry Dead Island polskiego studia Techland. Trailer ów pojawił się już na Polterze w dziale gier PC, ale może nie każdy miłośnik fantastyki tam zagląda, więc: