Blog - gamedev

Wyświetlono rezultaty 1-10 z 15.

naRzuta lato '15: Klątwa żelaznego elfa

23-09-2015 16:14
1
Komentarze: 0
W działach: gamedev, blog
naRzuta lato '15: Klątwa żelaznego elfa
Cześć Studyjko wyskoczyło z ciekawostką dotyczącą postaci niezależnych. Zadanko proste i ciekawe, więc nie tylko zachęcam do zapoznania się z moimi pomysłami, ale i udziału. Choć czasu zostało niewiele. Ponadto kilka odpowiedzi osiągnęło identyczny wynik w głosowaniu na kolejny krok głównego bohatera w grze paragrafowej, więc ankieta będzie otwarta jeszcze przez kilka dni. Zapraszam do przeczytania i głosowania. Klątwa żelaznego elfa to motyw dla kampanii, który nie został wykorzystany. Ot, bohaterowie nie wrócili już do miasteczka. Całość możesz znaleźć na moim blogu. Tam też ewentualne uwag...

Rozdział I: Ostatnie pisklę

10-09-2015 12:37
0
Komentarze: 0
W działach: gamedev, blog, Brama, Pojedynek, gra paragrafowa
Rozdział I: Ostatnie pisklę
Cześć Przypominam mistrzom i amatorom, wszystkim chętnym o konkursie Twórcy, którego zasady znajdziecie w tym wpisie. Nadszedł też czasy aby rozpocząć grę paragrafową, tym razem z perspektywy świeżo wyklutego smoka, którego jajo odnalazła Żelazna Dama Katarzyna w poprzedniej grze. No, może pisklę nie jest kartą tak czystą jak ludzie po narodzeniu, jednak wciąż ta mała istotka nie zna świata w którym rozgrywa się akcja. Swoją drogą Brama nadal ewoluuje. Jednak dziś nie o tym. Zasady tej gry są proste. Po zapoznaniu się z tekstem czytelnicy mogą zagłosować na jedną z możliwości, które opisują...

Twórcy #1: Metaloksiężnik

20-08-2015 15:04
1
Komentarze: 1
W działach: gamedev, blog, Twórcy
Twórcy #1: Metaloksiężnik
Cześć Dziś lekko niecodziennie. Bowiem ani to wpis o Bramie, grze planszowej którą tworzę, ani nie przedstawia żadnego z moich pomysłów na scenariusz, potyczkę czy bohatera. Dziś rzucam wyzwanie dla wszystkich, którzy mają nieco pomysłów i chcą spróbować sił w kreatywnym i honorowym pojedynku na wpisy. Nie na scenariusz, niekoniecznie na całą przygodę czy kampanię. Rzucam wyzwanie mistrzom gry wszelkiej maści, ale nie tylko. Gracze, bajarze i wszyscy, którzy mają cokolwiek wspólnego z rpg: wam także rzucam to wyzwanie. Będzie to krótki pojedynek, krótka zabawa. Być może przerodzi się w wydarz...

Królestwa ludzi - Dominium

13-08-2015 13:26
0
Komentarze: 0
W działach: gamedev, blog, Brama, Pojedynek
Królestwa ludzi - Dominium
Cześć, dziś chcę przedstawić jedno z najważniejszych państw ludzi w świecie Bramy. Tym razem bez odnośnika, jako że kolejna seria intensywnych testów wprowadziła sporo zmian. Wersja 0.8x już niedługo* zostanie opublikowana. Wielkie równiny, położone na południe od prastarych puszcz oraz na wschód od gór Zachodzącego Świata, zajmują olbrzymi obszar i pokrywają przeróżne strefy klimatyczne. Można znaleźć tam zarówno pustynię w centrum jak i gęste, niemalże tropikalne lasy na wybrzeżu. Ludzie są różnorodni, jednak odcień skóry nie stanowił jeszcze nigdy podstawy do wojny. Zawsze wystarczyła do t...

Ziemioskórzy – tajemnicza horda ze wschodu

06-08-2015 10:24
1
Komentarze: 4
W działach: gamedev, blog, Brama, Pojedynek
Ziemioskórzy – tajemnicza horda ze wschodu
Cześć Krasnoludy mieszkają na zachodzie zaś prastare puszcze elfów porastają północną część kontynentu. Pomiędzy nimi, na centralnych i południowych równinach rozsiadły się niezliczone ludzkie królestwa. Wszystkie te nacje, wszystkie te rasy mogą pochwalić się długą historią, czy to przekazywaną w pieśniach czy odnalezioną przez archeologów. Horda morderczych potworów, która przybyła ze wschodu około dwustu lat temu zdaje się nie posiadać żadnej przeszłości. Ziemioskórzy wyglądają niczym potężnie zbudowani ludzie o wzroście nieco ponad dwóch metrów. Ponadto ich ciało jest nie tylko ciemnobrąz...

Smoczy najeźdźca - historia elfów

30-07-2015 23:28
0
Komentarze: 0
W działach: gamedev, blog, Brama, Pojedynek
Smoczy najeźdźca - historia elfów
Cześć Trzeci fragment opisu przedstawia ziemie położone na wschód od północnej części gór Zachodzącego Świata. Zamieszkujące te tereny elfy stanowią tylko niewielką część istot, z którymi można się spotkać. Jednakże to właśnie one niekiedy opuszczają prastare puszcze, by odwiedzić inne miejsca. Sojusz Matecznika, świętej stolicy elfów, z Królem Gór oraz elfi dyplomaci, którzy zdołali umknąć przez zaborczym smokiem, sprawiły, że po dwóch wiekach lasy odzyskały niepodległość. Elfy dożywają około półtora wieku. Nieliczne, które potrafią czarować, żyją dwukrotnie dłużej. Niestety, długie lata ho...

Władcy Krwawych Szczytów – efekt rebelii księcia

23-07-2015 18:12
0
Komentarze: 0
W działach: gamedev, blog, Brama, Pojedynek
Władcy Krwawych Szczytów – efekt rebelii księcia
Cześć Pora dowiedzieć się co przytrafiło się krasnoludzkiemu księciu-dziedzicowi, który zbuntował się swojemu ojcu podczas wojny Szeptów, oraz jego poplecznikom. Krasnoludy nie mają wrodzonej odporności na magię – taka klątwa ciąży za to na elfach. Mieszkańcy Krwawych Szczytów są bardziej opaleni od swoich kuzynów, są także nieco od nich wyżsi i mocniej zbudowani. — Gdy Wojna Szeptów zakończyła się porażką, książę Tharr uciekł wraz ze swoimi poplecznikami. Jego rozumowanie było proste: przeklęty głos dobiegał z ziemi, więc im wyżej się dostaną, tym bezpieczniejsi będą. Jedn...

Imperium Króla Gór - krótka historia krasnuludów ze świata Bramy

16-07-2015 17:05
0
Komentarze: 0
W działach: gamedev, blog, Brama, Pojedynek
Imperium Króla Gór - krótka historia krasnuludów ze świata Bramy
Imperium Króla Gór – krótka historia o jego upadku oraz tym, co z tego wynikło. Cześć, dziś, po nieplanowanej i diabelnie długiej przerwie, chcę zaprezentować pierwszy z wpisów dotyczących realiów świata Bramy. Tego, w którym umieszczone są zarówno gry paragrafowe jak i gra planszowa.  Dość ogólnie omawia on przeszłość krasnoludów, jednak będzie dobry na początek. Wobec tego, bez zbędnych słów i przedłużania, zapraszam do lektury. Krasnoludy dożywają około stu lat, zaś wojna Szeptów zakończyła się prawie trzy wieki temu. --- Krasnoludy od zawsze zamieszkują pasmo gór Zachodząceg...

Mag: Hannibal Stary

09-06-2015 16:46
0
Komentarze: 0
W działach: gamedev, blog, Brama, Pojedynek
Cześć Pora zaprezentować czwartego Maga z pakietu startowego Bramy. Tym razem jest to człowiek, uczony i przebiegły. Jego karty i tabliczki przez jakiś czas będzie dostępny w osobnym folderze, zaś pakiet startowy zawiera już wszystkich Magów. Wobec tego nic tylko ściągnąć, wydrukować i rzucić się w wir pojedynków. Ponadto pojawiła się nowa cecha Promieni – znajdziesz ją w instrukcji w wersji 0.7.1 oraz pod koniec tego wpisu. Na zakończenie jest jeszcze krótka ankieta, której wynik pozwoli mi skupić siły na stworzeniu i opublikowaniu pierwszego, wybranego przez was dodatku do Bramy. --...

Rozdział IV: Polowanie

18-03-2015 14:21
0
Komentarze: 0
W działach: gamedev, blog, devisto, gra, paragrafowa
Rozdział IV: Polowanie
Cześć W poprzednim rozdziale Katarzyna spotkała się z wyjątkowym przeciwnikiem, którego sprytu i mocy ewidentnie nie doceniła. Podczas głosowania uznaliście, że powinna ona ściągnąć jak najwięcej magów, by razem dopaść i zniszczyć smoczego potomka. Dzisiejsze głosowanie będzie brzemienne w skutki. Katarzyna jest mistrzynią magii ziemi oraz metalu, raczej skupiona jest na obronie oraz wzmacnianiu sojuszników niż bezpośrednim niszczeniu kulami ognia. Warto się zastanowić, jako że przeciwnik nie wybacza. Głosowanie otwarte do 29 III 2015, co oznacza że w przyszłym tygodniu n...