Blog - Savage Worlds

Wyświetlono rezultaty 1-10 z 34.

40:1 Bestiariusz cz. Ostatnia: Roboty

14-06-2013 00:31
6
Komentarze: 3
W działach: 40 do 1, Savage Worlds
40:1 Bestiariusz cz. Ostatnia: Roboty
Roboty Nowe Zasady: Robot: Część opisywanych niżej istot traktowanych jest jako roboty. Wszystkie one charakteryzują się następującymi cechami: - Psychologia maszyn: Roboty istnieją po to, by służyć ludziom. Nie mają wolnej woli, wykonują zadania zlecone im przez programistów i właścicieli. Większość z nich posiada na tyle wysokie SI, że jest w stanie znaleźć najbardziej optymalne wyjście z sytuacji, zdolna jest planować samodzielnie zadbać o swoje istnienie oraz sprawne funkcjonowanie. Nigdy jednak nie rezygnują z wydanych im poleceń i traktują je całkowicie literalnie. Nie zastan...

40:1 Bestiariusz cz. 5 Magiczne Istoty

08-06-2013 00:15
6
Komentarze: 3
W działach: 40 do 1, Savage Worlds
40:1 Bestiariusz cz. 5 Magiczne Istoty
Anioły i Demony: O to, czym dokładnie są byty nazywane demonami i aniołami trwają bardzo intensywne spory (by nie powiedzieć: kłótnie). Zasadniczo większa część czarowników wierzy, że istoty te, to (odpowiednio) słudzy i wysłannicy Boga oraz jego adwersarze. Jazda zaczyna się o ustalenie, czy to jest bóg Żydów, Muzułmanów czy Chrześcijan. Oraz: których chrześcijan dokładniej. Większość badaczy podchodzących do czarów w sposób naukowy uważa jednak, że istoty te są tożsame z żywiołakami. Zamiast jednak personifikować siły natury stanowią...

40:1 Bestiariusz cz. 4 Bestie Zony

02-06-2013 23:23
11
Komentarze: 11
W działach: 40 do 1, Savage Worlds
Pterozaur Pterozaury to (do niedawna) wymarłe gady latające. Kilkanaście gatunków tych stworzeń dotarło do Nowej Europy w efekcie Burzy Czasoprzestrzennej. Ich ojczyzną wydaje się być dawny Tatarstan, Baszkiria i północny Kazachstan. Dwa dziesięciolecia, które upłynęły od katastrofy sprawiły, że stwory te migrowały na cały kontynent. Najłatwiej spotkać je w Zonie, jednak docierają w zasadzie do całej, południowej Europy (gdzie są bezlitośnie tępione przez Służby Leśne), a w cieplejsze lata nawet do skandynawii. Pterozaury najchętniej gnieżdżą się w wysokich partiach zrujn...

40:1 Bestiariusz cz.3 Ludzie inni od nas

30-05-2013 23:57
7
Komentarze: 1
W działach: 40 do 1, Savage Worlds
40:1 Bestiariusz cz.3 Ludzie inni od nas
Użyte w tekście, nowe moce działają tak: Fatality! Ranga: Weteran Punkty mocy: 4 Zasięg: Spryt x 2 Czas trwania: chwila Ta moc jest jednym z „osiągnięć” szaraszkowej Agencji. Psion sięga po swój dar i zabija wybraną osobę. Telepata sprawia, że ta ogarnięta samobójczymi myślami wiesza się na pasku lub strzela se w głowę. Specjalista od teleportacji przenosi jej jakiś ostry przedmiot prosto w serce, a telekinetyk zwyczajnie ukręca jej głowę. Psion wykonuje test swojej Umiejętności nadprzyrodzonej przeciwko Duchowi (Telepata) lub Wigorowi (reszta) celu. Jeśli mu się po...

40:1 Bestiariusz cz.2 Ludzie tacy jak my

22-05-2013 00:14
7
Komentarze: 2
W działach: 40 do 1, Savage Worlds
40:1 Bestiariusz cz.2 Ludzie tacy jak my
Ochroniarze: Generalnie w ochronie pracują dwa typy ludzi: Licencjonowani Pracownicy Ochrony oraz Ludzie Zatrudnieni na Stanowisku Ochroniarza. Ci drudzy w świetle prawa są zwykłymi cywilami, nie mają prawa dokonywać przeszukań, wymuszać posłuszeństwa za pomocą przemocy czy używać broni. Zresztą, na tym stanowisku zwykle zatrudnia się emerytów i niepełnosprawnych w stopniu lekkim. Pracownicy Ochrony to wykwalifikowani, licencjonowani zawodowcy zatrudnieni w którejś z agencji ochrony. Ich zadanie polega na zabezpieczeniu życia, nieruchomości lub mienia osoby, która je wyna...

40:1 Bestiariusz cz.1 Wojskowi

11-05-2013 00:19
20
Komentarze: 8
W działach: 40 do 1, Savage Worlds
40:1 Bestiariusz cz.1 Wojskowi
Trzy słowa od ojca prowadzącego: - uzbrojenie Niemców jest oczywiście całkowicie anachroniczne - pozostałe uzbrojenie także jest totalnie z sufitu. Generalnie nie kierowałem się realizmem, tylko zasadą, że ma być ładnie i kolorowo - „Negocjator” to broń z przyszłości produkująca promieniowanie telepatyczne służące do kontrolowania mózgu przeciwnika. - Painrod to broń z przyszłości „strzelająca” ultradźwiękami powodującymi silny ból  1) Państwa Osi   Zwykli żołnierze: Co to za jedni: Żołnierze Wehrmachtu, Włoskie dywizje alpejskie, Rumuńsc...

Powiedzcie które lepsze?

22-04-2013 22:20
3
Komentarze: 17
W działach: 40 do 1, Savage Worlds
Parę dni temu pokazałem koledze, który bardzo lubi postacie magów w RPG swój wpisik o mocach nadprzyrodzonych i zaczęliśmy rozmowę. Generalnie o tym, że mało takich settingów, w których magia i moce nadprzyrodzone działałyby w naszej rzeczywistości. Jeśli już działają, to zwykle niejawnie, są ukryte jak w Dresdenie, Harrym Potterze czy Wampirze: Maskaradzie. Natomiast nie ma takich gier, gdzie czary istniałyby jawnie w światach prawie współczesnych i jakoś na świat by wpływały, czy to na zasadzie Magitechu czy też przeszkadzając technice, jak w Arca...

40:1 Moce nadprzyrodzone cz. 1

18-04-2013 23:58
15
Komentarze: 4
W działach: 40 do 1, Savage Worlds
40:1 Moce nadprzyrodzone cz. 1
Moce nadprzyrodzone: Motto: „Zaręczam panu mein fuhrer, że cała tak zwana moc czarów, guseł i umiejętności parapsychicznych jest niczym wobec potęgi plutonu czołgów.” - Heinz Guderian Jednym z największych zaskoczeń, jakie spotkały polskie (i nie tylko polskie) władze w Nowej Europie były moce nadprzyrodzone. Pierwsze doniesienia o nich pojawiły się natychmiast po Burzy Czasoprzestrzennej i zostały (podobnie jak informacje o ufo, zombie oraz symultanicznym objawieniu się Świętej Rodziny w różnych częściach kraju) konsekwentnie zignorowane. W obliczu total...

40:1 Cybertechnika

11-04-2013 00:12
16
Komentarze: 3
W działach: 40 do 1, Savage Worlds
40:1 Cybertechnika
Cybernetyka: Dzięki medycznej technologii Miasta Matki od jakiegoś czasu możliwe jest zastępowanie części ludzkiego ciała maszynami. Proces (błędnie) nazywany "cyborgizacją" jest kosztowny i powiedzmy sobie szczerze: mało popularny. Wszczepy natomiast uchodzą za niepraktyczne. Typowy Polak, gdy chce mieć noktowizję kupuje odpowiedni gadżet w Army Shopie lub na Aleco? i nie musi w tym celu wydłubywać sobie oczu i wstawiać nowych. Tym bardziej, że doświadczenie Miasta Matki wykazało iż (mimo wszystko) ludzkie ciało, dzięki swej zdolności do regeneracji jest znacznie bardziej niezawo...

40:1 Pojazdy Latające

27-03-2013 00:08
6
Komentarze: 1
W działach: 40 do 1, Savage Worlds
40:1 Pojazdy Latające
 1) Śmigłowce: A) Koalicyjne: Sloty na uzbrojenie: Śmigłowce nie są (prócz działek) uzbrajane w stałe wyposażenie, a zamiast tego na specjalnych listwach umieszcza się dodatkową broń, w zależności od tego jaka jest w danej sytuacji potrzebna. Ze względów aerodynamicznych ta powinna być montowana parami. Na każdym slocie może znajdować się: - Zasobnik strzelecki z dodatkowym Działkiem lotniczym - 4 x ...