Pamięć zwana imperium

Blog - Savage Worlds

Wyświetlono rezultaty 1-2 z 2.

Dzikie Gwiezdne Wojny - rasy cz. 2 z wielu

11-11-2014 12:13
1
Komentarze: 0
W działach: Star Wars, Gwiezdne Wojny, Savage Worlds, Dzikie Światy, tłumacznie
Żeby pokazać, że projekt nie zginął wrzucam tłumaczenia kolejnych kilku ras (niestety ostatnio na więcej nie miałem czasu). Cereanie Mądry: Dzięki swoim binarnym mózgom Cereanie otrzymują k6 w Sprycie. Intuicja: Kiedy rozdaje się karty inicjatywy, Cereanie mogą pociągnąć drugą kartę. Muszą ją sobie zostawić, nawet, jeśli jest ona gorsza. Niezdara: Cereanie mają problemy z użyciem technologii, która nie była zaprojektowana specjalnie dla nich. Zachowują się wtedy, jakby byli pod wpływem zawady Niezdara (drobnej). Języki: Basic i Cereański. Description: Cereanie to rasa humanoidalna, pochodząc...

Dzikie Gwiezdne Wojny - podejście kolejne

26-10-2014 17:05
2
Komentarze: 7
W działach: Star Wars, Gwiezdne Wojny, Savage Worlds, Dzikie Światy
Witam wszystkich, jak możecie sobie poczytać (głównie właśnie na polterze) podejść do tłumaczenia konwersji Star Wars na mechanikę Savage Worlds w języku polskim było kilka, żadna z nich (przynajmniej tak wynika z oficjalnych informacji) nie wypaliła. W związku z tym, ja chce dorzucić swoje trzy grosze i oznajmiam, że przekładam (z pewnymi zmianami) Savage Star Wars 6.0 Mike'a Glanville'a na polski. Nie wiem ile czasu zajmie mi całość, zapewne sporo, ale mam zamiar zakończyć ten projekt. Przy tłumaczeniu korzystam z wiedzy własnej, materiału źródłowego, glosariusza i jak na razie jeszc...