Blog - SW

Wyświetlono rezultaty 1-7 z 7.

Mini War NPC

18-09-2012 01:13
19
Komentarze: 6
W działach: Mini War, SW
No cóż, może nie wygraliśmy RNI, ale nie musimy się już kopać z koniem, znaczy się z limitem znaków. Jak wszystko dobrze pójdzie, do czwartku sfinalizujemy skład i przekażemy fanom Mini War miłą niespodziankę. Jeszcze tylko Eliash doklei statystyki NPCów, a ja pogrążę się w rozpaczy i zachwycie nad wyglądem ЯED DЯEAM.  Miłego czytania. Po właściwej stronie Zakon Lord Milton, Jeździec na Rumaku, Pan Zakonu Lord Milton zawsze spogląda na swoich towarzyszy z góry i nie wynika to jedynie z cech charakteru. Otóż jest on jedynym jeźdźcem...

Ferra po raz drugi

27-06-2011 16:19
7
Komentarze: 5
W działach: Ferra, SW
Inspiracje: /Film Ludzkie dzieci/ /Firefly – Episode 3: Our Mrs. Reynolds/ /Stephen King, Dzieci Kukurydzy  i chłopi z pochodniami autorstwa wszelakiego/ Osoby Dramatu: Żołnierz – prześladowany przez koszmarne sny bazujące na jego doświadczeniach z dżungli, dotyczące pobytu w szpitalu polowym M.A.S.H 4077 podczas kampanii południowoamerykańskiej i stopniowej amputacji prawej nogi, w wyniku postępującej, nieznanej choroby. Amputacji, do której w rzewczywistości nie doszło.  Naukowiec – radząca sobie z traumą niedoszłego gwałtu, chowająca się w badaniach i...

Ferra - co was nie zabije... oraz mapka

15-06-2011 12:57
10
Komentarze: 7
W działach: Ferra, SW
 Dedykowane jedynemu, niepowtarzalnemu i niedoścignionemu serialowi Firefly.  Dziś lista przeszkadzajek, na które pewnie wpadną gracze oraz zrobiona na szybko mapa świata. Wiem, ta ostatnia nie ma nic wspólnego z prawdziwą geologią i tym, jak światy się kształtują, ale nie znam się na temacie, a na razie, roboczo, ta wystarczy. Lista przeszkadzajek nie jest zamknięta. Jeśli ktoś wpadnie na coś, z chęcią dodam (już dodałem zigzak'owe rtęciochełkpki jako Rtęciopławki ;) ).   Ostrokrzewy i Ostrotrawy - błyszczące w słońcu krzewy i trawy, które odkł...

Ferra po raz pierwszy. Przebudzenie

14-06-2011 18:08
8
Komentarze: 8
W działach: Ferra, SW
Garść przemyśleń na temat pierwszej sesji kampanii, oraz pierwszej prowadzonej na mechanice Savage Worlds.   Tytułem wstępu. Jaka jest rola, możliwości oraz funkcje kobiety w, jak by na to nie patrzeć, koloni karnej, miejscu zesłania, które potrafi wyciągnąć z ludzi, co najgorsze? Czy zdobycze wieków ewolucji społecznej zostaną zachowane, czy też maska cywilizowanych zachowań zostanie brutalnie zdarta w kontakcie z prymitywizmem dnia powszedniego? 1)      SesjaNie chciałem organizować survival horroru z gatunku płachty i szpadla, obudziłem w...

Terra incognita – Ferra

26-05-2011 17:15
6
Komentarze: 14
W działach: Ferra, SW
Inspiracje: /Film ”Pitch Black”/ /Gra “Robinson’s Requiem”/ /Harry Harrison – “Planeta Śmierci”/ W tle gra: /Nine Inch Nails – album “The Fragile” ze szcególnym naciskiem na “La Mer” i “The Great Below” /  Bolesny kontakt z kratownicą podłogi wyrwał Cię ze snu. Nie on jednak był najgorszy, ale ból całego ciała i brak powierza w płucach. Nawet nie poczułeś igły wbitej Ci w ramię przez stojącego obok technika. Po chwili duszności odeszły, w przeciwieństwie do ataku paniki. - Tak, to ten, wrz...

Terra incognita – Motywacje kolonistów

25-05-2011 16:28
8
Komentarze: 3
W działach: Ferra, SW
Inspiracje: /Robert Sheckley – „Planeta zła”/ /Harry Harrison – “Ku gwiazdom”/ W tle gra: /Fear Factory – Replica/ /Fear Factory – Resurrection/ /Faunts – M4 (Part1)/   Dlaczego ktoś – postać prowadzona przez gracza – leciałaby w kosmos, ryzykując dotychczasowe życie, poczucie bezpieczeństwa, kontakt z bliskimi? Dlaczego ktoś udaje się w niebezpieczną podróż w nieznane, bez możliwości uzyskania pomocy czy powrotu do domu? Postaram się przybliżyć motywacje postaci graczy oraz bohaterów niezależnych...

Terra incognita

23-05-2011 21:51
10
Komentarze: 30
W działach: Ferra, SW
 Zacznę od 3 lub więcej słów wstępu. Zaprezentowany pomysł zrodził się gdzieś rok temu i miał być realizowany w wakacje na mechanice Gasnących Słońc. Miała być to ciekawa kampania, z opisem świata, który, miałem nadzieję, w trakcie prowadzenia i z pomocą graczy zostanie zapełniony ciekawymi lokacjami i postaciami. Z kampanii nic nie wyszło, minęły jesienne deszcze i zimowe mrozy, a w moje ręce wpadły podręczniki Savage World i Nemezis. W sumie po zbyt (na mój gust) abstrakcyjnej mechanice FATE, SWEX wydaje się grywalnym systemem stojącym gdzieś po środku między mechaniką opisową a silnie...