Blog - Pomysł

Wyświetlono rezultaty 1-3 z 3.

Feedback ma wielkie oczy!

20-02-2014 10:44
14
Komentarze: 13
W działach: sesje, rpg, pomysły, błedy
Feedback ma wielkie oczy!
Od dawna uważałem, że feedback po sesji jest czymś ważnym. Wychodziłem z założenia, że zawsze można coś poprawić, a zarazem uznawałem, iż jest to wskazane. Czytając wpis Karczmarza o 100 notce, wywiązała się między nami mała rozmowa. Uznałem, że warto powiedzieć kilka słów na temat dyskusji po sesji i tego czy zawsze jest dobrze dawać feedback.        Moje pierwsze sesje pamiętam jak przez mgłę, począwszy od takiej, którą zacząłem słowami „Macie zabić grafa w tym mieście. Nie wiecie, kto wam kazał i dlaczego. Macie po prostu się go pozbyć …”...

O zbyt długich opisach, priorytetach i manipulacji.

17-12-2013 12:04
13
Komentarze: 16
W działach: sesje, rpg, pomysły, błedy
O zbyt długich opisach, priorytetach i manipulacji.
    Dawno nie pisałem na blogu, a w ciągu ostatnich miesięcy rozegrałem wiele sesji. Wciąż głównie, jako mistrz gry, jednak ostatnio miałem okazję zagrać sesję u Karczmarza (no, wreszcie się chłopak zebrał do prowadzenia! A, jak było fajnie, to tylko uczestnicy przygody wiedzą), jak również rozegrać kilka sporadycznych sesji u WekTa (w jego kolorowej autorce, gdzie żywioły odgrywają znaczącą rolę w świecie, tak bardzo baśniowo!). Jednak, o czym chciałem dziś napisać i jakimi refleksjami chciałem się z wami podzielić? Otóż chciałem przedstawić błędy, jakie zdarza mi się popełnić...

Symbolika, a przygody z nutką Baśni Braci Grimm

14-06-2012 10:35
12
Komentarze: 13
W działach: RPG, Sesje, Przygody, Kampania, Pomysł
Symbolika, a przygody z nutką Baśni Braci Grimm
Symbolika, a przygody z nutką Baśni Braci Grimm Wstęp Na wstępie nie będę starał się wyjaśnić, czym jest symbolika. Ilość definicji jest olbrzymia, a znalezienie najbardziej trafnej jest kwestią w pełni indywidualną. Notka ta, zostanie poświęcona mojemu nowemu projektowi. RPGie traktuję, jako czystą zabawę i podchodzę do niej z pewną dozą dystansu. Nie oznacza to oczywiście, że uznaję prowadzenie czy granie, jako coś banalnego. Nie ukrywam natomiast, że wolę pograć w lekką przygodę, która niesie nas z bogatą fabułą, niż przynudzanie poprzez wielogodzinne rozmowy w karczmie. Tylko, dlaczego na...