Blog - Karnawał Blogowy

Wyświetlono rezultaty 1-3 z 3.

Notatka karnawałowa

26-07-2012 12:53
4
Komentarze: 0
W działach: blog, karnawał blogowy
Notatka karnawałowa
#33 edycja KB dobiega końca, dlatego wrzucam swoją notatkę. Przy okazji zapraszam ostatnich chętnych do wzięcia udziału w edycji.  Przyznam szczerze, że ostatnio miałam więcej zajęć związanych z pewnym projektem, w związku z czym maiłam mniej czasu do śledzenia sieci. Dlatego też, jeśli przeoczyłam czyjąś notatkę karnawałową, zachęcam autora do ujawnienia się, żebym mogła naprawić niedopatrzenia przy podsumowaniu edycji. Można pisać pod notatką otwierającą karnawał, pod tą notatką albo na adres: [email protected]  A teraz notatka właściwa ;) Zaburzenia psychiczne, są świetnym narzęd...

Karnawał Blogowy RPG #33

01-07-2012 08:31
14
Komentarze: 7
W działach: rpg, karnawał blogowy, blog
Karnawał Blogowy RPG #33
Panie i Panowie, a także boty i ~ aktualnie na polterze gposzczące ;) Dziś rusza 33 Karnawał Blogowy RPG. Temat aktualnej edycji to „Szaleństwo w RPG”. Do tematu można na wiele sposobów i z różnych perspektyw: od strony systemu, fabuły lub o postaci. A oto kilka z możliwych ujęć tematu o: - sposobach wykorzystania motywu szaleństwa w grach fabularnych, - rozwiązaniach mechanicznych ułatwiających / utrudniających prowadzenie szalonej postaci, - prowadzeniu szalonej postaci przez Mistrza Gry, - odgrywaniu szaleństwa postaci przez Graczy, - sposobach doprowadzenia Mistrza Gry prze...

KB#31: Najniebezpieczniejsza broń w RPG.

25-05-2012 19:44
11
Komentarze: 41
W działach: RPG, Karnawał Blogowy
KB#31: Najniebezpieczniejsza broń w RPG.
Moim zdaniem RPG to przede wszystkim interaktywna opowieść, a najlepsza mechanika to ta, która najmniej ją komplikuje wprowadzając element niepewności i losowości. Zgadzam się z Encem, że mechanika może być bronią, nie tylko w rękach MG, ale to inny temat. Ta interaktywna historia, jak większość innych form opowieści, utkana jest ze słów. Czy wiecie już do czego zmierzam?   Moim zdaniem to słowa właśnie są najpotężniejszą bronią w grach fabularnych. To one tworzą światy, kierują losem i decydują o życiu i śmierci. Jest to broń totalna i co najlepsze dostępna w każdym systemie i dl...