Blog - Gry fabularne
Wyświetlono rezultaty 1-10 z 14.
Estetyka skrzydeł
25-02-2013 08:01
7
Komentarze: 2W działach: Armie Apokalipsy, Przemyślenia, Twórczość własna, Gry fabularne, RPG
Artykuł przeznaczony dla osób które ukończyły 18 lat. Powinien być pomocny dla Graczy i MG.
Dzisiaj tak trochę z innej beczki, bo o skrzydłach w świecie Armii Apokalipsy. Do napisania jego popchnął mnie post jednego z użytkowników forum AA, gdzie pisał jakoby skrzydła aniołów nie były zbyt mocno osadzone w świecie. Wspomniałem wtedy, że powinny one głównie służyć dla efektów wizualnych i estetycznych, oraz wspomniałem nieco o tym jak fajnie można je wykorzystywać w erotyce na sesji. Teraz chciałbym trochę rozwinąć ten temat, zwłaszcza, że autorzy niewiele wspominali w podręczniku o tej dość w...
Savage Worlds: Przypowieść o Maszynach i Magii - Życiorysy
05-10-2012 17:19
1
Komentarze: 3W działach: Savage Worlds, Twórczość własna, RPG, Arcanum, Gry fabularne
Zakończyłem drugi etap prac nad przeróbką gry Arcanum - życiorysami. W grze PC wybierało się je podczas tworzenia postaci i tworzyły one historię postaci (choć niestety już w samej grze nie były zawarte, więc brało się je tylko dla premii do cech). Przerobiłem te oryginalne korzystając z zasad Tworzenia ras z Patcha 2.0 i działają one tak, że modyfikują posiadaną rasę. Premie i kary jakie zawierają bilansują się, tak że rasa dalej pozostawać będzie na +2 punktach. Życiorysy wybiera się zaraz po wybraniu rasy, ale jeszcze przed rozdaniem współczynników i wybraniem Przewag/Zawad. Dzięki niektóry...
SWEPL: Almanach Superbohaterów - kilka pomysłów
26-09-2011 10:43
11
Komentarze: 2W działach: Almanach Superbohaterów, Gry Fabularne, Twórzczość własna, Supersi, RPG
Chcę przedstawić kilka moich pomysłów związanych z Almanachem Superbohaterów do Savage Worlds - wykorzystania samych supermocy plus kilka wymyślonych przeze mnie modyfikatorów. Część z tych pomysłów nie jest zbyt odkrywcza i na pewno wielu z was samo byłoby w stanie na nie wpaść, ale na pewno niektórym rozjaśnię trochę w głowie.
I Na początek suchy pomysł na wykorzystanie w inny sposób supermocy.
Wśród modyfikatorów jest również Gadżet który sprawia, że moc BG objawia się w przedmiocie. Przedmiot ten postać może stracić i tym samym przez jakiś czas nie mieć dostępu do swojej mocy. Ale dl...
[KB #21] Sztampowe zło - najlepsze zło!
30-04-2011 00:26
8
Komentarze: 3W działach: Karnawał Blogowy, Gry Fabularne, RPG, Przemyślenia
Będzie to mój pierwszy wpis do Karnawału Blogowego, więc mam nadzieję, że zacznę porządnie i wam się spodoba. Nowy temat dotyczy ogólnie ZŁA i tego co się z nim wiąże. Ja postanowiłem opisać to co w tym lubię najbardziej - sztampowych i tandetnych złoczyńców przez których uśmiech sam ciśnie się na usta.
Czytaj więcej...
SWEPL: Weyard - za Króla i Ojczyznę! Sesja I
30-03-2011 15:37
5
Komentarze: 0W działach: Weyard, Gry Fabularne, Raport, RPG, Skype
We wtorek 29 marca rozegrałem pierwszą (dość krótką) sesję w "mojej autorce". Sesja trwała dość krótko bo ledwie jakieś 2,5-3 godziny, z racji tego, że jeden z graczy był już dość zmęczony, ale zdołaliśmy dokończyć jeden wątek.
Uczestnicy:
a) Ja: MG,
b) Wiron: sir Cador z Wybrzeża - Palladyn Jupitera.
c) Kelly: sir Tallamir z Wybrzeża - rycerz i dowódca wojskowy.
Więcej na lasard-rpg
SWEPL: za Króla i Ojczyznę!
28-03-2011 10:08
7
Komentarze: 3W działach: Gry Fabularne, RPG, Savage Worlds, Weyard
Szykuję się do poprowadzenia nowej kampanii na mechanice Savage Worlds we "własnym" świecie inspirowanym grami Golden Sun i King's Bounty- z obu zaczerpnąłem kilka pomysłów, dodałem kilka własnych i skleciłem to w jeden spójny świat high fantasy.
Mam już dwóch graczy którzy w niedzielę stworzyli swoje postacie, a na wtorek planujemy pierwszą sesję. Gracze wcielać się będą w rycerzy walczących pod rządami króla ludzi i w późniejszych fazach kampanii dojdzie najpewniej do wielu bitew. Cały cykl planuję poprowadzić bardziej jako sandboxa ze spójną fabułą zarysowaną w tle, na którą gracze będą mie...
Sw: Supersi - Sesja III
26-03-2011 12:33
7
Komentarze: 0W działach: Gry Fabularne, Peacekeepers, Savage Worlds, Supersi, RPG, Raport
Przygoda III - Dorwiemy Cię!
Cała nasza trójka bohaterów stała pod biurowcem Di-Di-Di Industries i wymieniała między sobą porady przed schwytaniem Dave'a Dennisona. Nanit włamał się przy okazji do systemu kamer i upewnił się, że Dennison jest w swoim biurze. Następnie Thor zaczął lecieć w kierunku ostatniego piętra wieżowca, a pozostała dwójka uczepiła mu się nóg. Gdy w końcu dotarli na górę Nanit rozbił szybę (która z ich strony była bardziej jak lustro, więc nic w środku nie widzieli) pojedynczym strzałem ze swojego blastera. Wtedy dostrzegli jak w środku Dennison zaczyna zasuwać na swoi...
Pokemony i wielki Cthulhu?!
20-03-2011 21:13
17
Komentarze: 1W działach: Gry Fabularne, RPG, Skype
Człowiek myśli, że nic go już nie może zaskoczyć, aż tu nagle bum! Kumple pokazują mu coś co zwala go z krzesła i przyprawia o palpitacje serca albo o napad głupawki, czy też coś innego.
To drugie spotkało mnie dziś gdy kumple po sesji InSpectres pokazali mi to:
http://www222.pair.com/sjohn/pokethulhu.htm
W systemie tym gracze łapią i szkolą swoje własne Pokecthulhu- wynik pożycia seksualnego pokemonów i stworów z prozy Lovecrafta. Stworki trzymają w specjalnej księdze- Pokenomiconie, który zastąpił Pokeballa. Sami natomiast zamiast trenerami nazywani są Kultystami.
Świat gry jest pokręcony,...
Wolsung- Wiekowe Kłamstwo Sesja V
03-03-2011 13:58
7
Komentarze: 0W działach: Gry Fabularne, Wolsung, Raport, Skype, RPG
Sesja V- Tragiczny koniec!
Nie spodziewałem się takiego obrotu spraw, nawet nie sądziłem, że w Wolsungu może dojść do takiej sytuacji...
Postacie:
1) Bartek- Baltazar Blake- Elf ze Slavii, Zabijaka, Ryzykant- bardzo szanowany nauczyciel tańca i muzyki.
2) Wiron- Lars Sorensen- Troll z Jotunheim, Przestępca, Ryzykant- włamywacz i pasjonat historii. Udało mu się włamać do pilnie strzeżonego muzeum Lyoneskiego.
http://lasard-rpg.blogspot.com/2011/03/wolsung-wiekowe-kamstwo-sesja-v.html
InSpectres- Raport z sesji I i krótka recenzja
02-03-2011 23:33
8
Komentarze: 3W działach: InSpectres, Gry Fabularne, Raport, Recenzja, RPG, Skype
Pierwszego dnia marca zagrałem z kolegami w InSpectres. System bardzo przypadł mi do gustu- jest prosty i ma bardzo ciekawe rozwiązania (Pokój Zwierzeń wymiata!), więc z niecierpliwością oczekuję kolejnej sesji. A tymczasem napisałem raport z owej przygody, miedzy którego wierszami rozpisałem też recenzję samego systemu.
http://lasard-rpg.blogspot.com/2011/03/inspectres-raport-z-sesji-i-i-krotka.html
Przejdź do strony: