Blog - FATE

Wyświetlono rezultaty 1-6 z 6.

We Mgle – Aspekty pochodzenia - Szkic

17-12-2012 15:36
6
Komentarze: 6
W działach: FATE
Po "Muszkiecie a mechanice" dostałem na polterze garść propozycji od Kuzza i Albiego. Aspekty chcę rozpisać na jeden z 3 sposobów  Wariant 1: Jeden Aspekt jako całość W tym wariancie Aspekty są paczkami mocy i umiejętności, które kupuje się "całościowo". Można posiadać tylko jeden Aspekt pochodzenia na postać. Na przykład:  Avaloński muszkieter Opis Jesteś jednym z dzieci Avalonu, jego dzielnych cór i synów, którzy walczą jako muszkieterowie tego kraju. Pochodzisz z niższych warstw społeczeństwa i bez mrugnięcia okiem oddasz sw...

Zrzutka na FATE CORE?

15-12-2012 11:09
6
Komentarze: 15
W działach: FATE
Czy ktoś zamówił lub planuje z kickstartera Fate CORE na papierze?  Jeśli tak, to może warto by było się zorganizować? Można zamówić w jednej paczce do 6 kopii i rozbić te 15 dolców kosztów na 6 osób ;)  Jeśli jeszcze się nie zdecydowaliście, to do końca akcji jest 45 dni, ja mogę obsłużyć formalności związane z płatnościami.  Wygląda to tak: koszty to 30 $ za 1szy egzemplarz + 10 $ za przesyłkę poza USA i 25 $ za każdy kolejny egzemplarz (w paczce może być ich maksymalnie 6), do tego dostępy do PDFów.  Proponuję więc zorganizo...

Odchudzanie FATE – Część 3 – mechanika

25-09-2012 23:36
11
Komentarze: 5
W działach: FATE
 Wersja smerfna - to znaczy z  lepszymi formatowaniami, na moim blogu :)   Witam w kontynuacji prezentacji mojej mechaniki bazującej na FATE. Miałem dłuższą przerwę spowodowaną pracą nad Mini War. Ten temat jest chwilowo zamknięty, wracamy do FATE i moich własnych pomysłów RPGowych. Odcinek 1 – założenia i słownik pojęć Odcinek 2 – z czego składa się postać (i tworzenie postaci) Odcinek 3 – sytuacje konfliktowe Odcinek 4 – przykłady praktyczne  Wyjaśniłem już jak tworzy się postać i z jakich elementów mechaniki FATE 2ED i 3ED...

Odchudzanie FATE – Część 2 – Postać - teoria i praktyka

26-08-2012 15:14
7
Komentarze: 6
W działach: FATE
Zaczynam od przypomnienia, że jest to opis mojego systemu opartego na pomysłach z FATE (pozdrawiam oddtail'a i Petrę) . Zrobiłem kilka modyfikacji,  mniej znaczących (zamiana Umiejętności na bardziej ogólne Cechy) i ważniejszych (uwypuklenie Aspektów). Mimo to ta notka może się przydać też grającym w zwykłe FATE opisując różne sposoby nadawania Aspektów postaci. Odcinek 1 - założenia i słownik pojęćOdcinek 2 - z czego składa się postać (i tworzenie postaci)Odcinek 3 - sytuacje konfliktoweOdcinek 4 - przykłady praktyczne. Zacznijmy od rzutu o...

Odchudzanie FATE – Część 1 – założenia i słownik pojęć

23-08-2012 20:57
10
Komentarze: 12
W działach: FATE
Ostatnio pisze mi się ciężko, postanowiłem więc odpowiedź na notkę Oddtail’a i zamieścić propozycję własnej, uproszczonej mechaniki FATE rozbitą na cztery odcinki. Dziś część pierwsza, czyli co mnie w FATE irytowało i dlaczego niektóre rzeczy uprościłem. Cały cykl wyglądał będzie następująco: Odcinek 1 – założenia i słownik pojęć Odcinek 2 – z czego składa się postać (i tworzenie postaci) Odcinek 3 – sytuacje konfliktowe Odcinek 4 – przykłady praktyczne. Założenia Ok, więc o co w tym całym FATE chodzi? Otóż o to, że ktoś postanowił, po raz ko...

Słońcem poparzeni (Sunburn)

22-05-2012 18:53
13
Komentarze: 19
W działach: Sunburn, FATE
Słońcem poparzeni (Sunburn)
Osoby, które ostatnio widziały mojego bloga (czyli czytelnicy notek Karnawału Blogowego ja) miały okazję zauważyć notki wprowadzające do settingu Słońcem poparzeni.   Modern w Polsce – to coś co mi chodzi od jakiegoś czasu po głowie. Być może połączony z Urban Fantasy pomysłu Ulki fokimściciela.  Szukam przekonywującego motywu zrośnięcia się światów i zmiany naszej rzeczywistości – ograniczenia dostępu do technologii, zmniejszenia zasięgu sieci komórkowych itd. Nasze panikujące media jak zwykle okazały się doskonałym natchnieniem, odgrzewając kotlet katastrofa...