Blog - Dzikie Światy
Wyświetlono rezultaty 1-2 z 2.
Dzikie Gwiezdne Wojny - rasy cz. 2 z wielu
11-11-2014 12:13
1
Komentarze: 0W działach: Star Wars, Gwiezdne Wojny, Savage Worlds, Dzikie Światy, tłumacznie
Żeby pokazać, że projekt nie zginął wrzucam tłumaczenia kolejnych kilku ras (niestety ostatnio na więcej nie miałem czasu).
Cereanie
Mądry: Dzięki swoim binarnym mózgom Cereanie otrzymują k6 w Sprycie.
Intuicja: Kiedy rozdaje się karty inicjatywy, Cereanie mogą pociągnąć drugą kartę. Muszą ją sobie zostawić, nawet, jeśli jest ona gorsza.
Niezdara: Cereanie mają problemy z użyciem technologii, która nie była zaprojektowana specjalnie dla nich. Zachowują się wtedy, jakby byli pod wpływem zawady Niezdara (drobnej).
Języki: Basic i Cereański.
Description: Cereanie to rasa humanoidalna, pochodząc...
Dzikie Gwiezdne Wojny - podejście kolejne
26-10-2014 17:05
2
Komentarze: 7W działach: Star Wars, Gwiezdne Wojny, Savage Worlds, Dzikie Światy
Witam wszystkich, jak możecie sobie poczytać (głównie właśnie na polterze) podejść do tłumaczenia konwersji Star Wars na mechanikę Savage Worlds w języku polskim było kilka, żadna z nich (przynajmniej tak wynika z oficjalnych informacji) nie wypaliła. W związku z tym, ja chce dorzucić swoje trzy grosze i oznajmiam, że przekładam (z pewnymi zmianami) Savage Star Wars 6.0 Mike'a Glanville'a na polski. Nie wiem ile czasu zajmie mi całość, zapewne sporo, ale mam zamiar zakończyć ten projekt. Przy tłumaczeniu korzystam z wiedzy własnej, materiału źródłowego, glosariusza i jak na razie jeszc...