Blog - Deadlands
Wyświetlono rezultaty 1-5 z 5.
Deadwaters cz.2
03-04-2014 22:24
2
Komentarze: 0W działach: RPG, SWEX, Deadwaters, Deadlands
Po dłuższym czasie ale jednak. Kolejna część Deadwaters czeka w poczekalni poltera (głosuj!). Wbrew pierwotnemu planowi musieliśmy rozbić cykl na więcej tekstów niż się spodziewałem i sam przewodnik geograficzny zajmie prawdopodobnie jakieś 6-8 artykułów. Zobaczymy tylko ile to potrwa zanim powstaną, bo przy małym dziecku imoim obecnym trybie pracy popełnienie jednego tekstu zajęło 2 miesiące...
Deadwaters cz.1
09-01-2014 23:27
3
Komentarze: 1W działach: Deadlands, SWEPL, RPG
Ponieważ Deadwaters będą się ukazywać w dziale RPG poltera to teksty przechodzą szlifowanie, redakcje i takie tam. To z pewnością trochę opóźni powstawanie cyklu ale z drugiej strony teksty będą zdecydowanie lepsze. Tym bardziej, że moja żona - Ewa zdecydowała się jednak zaangażować w projekt. Na razie po poprawkach, uzupełnieniach i redakcji jest wstęp, którego wersję 1.0 mogliście tu przeczytać. Tymczasem wersja końcowa wstępu do Deadwaters potrzebuje paru głosów do publikacji.
Deadwaters: akcje na morzu
06-01-2014 14:08
2
Komentarze: 9W działach: Deadlands, SWEPL, RPG
Prace nad Deadwaters trwają, wstęp rozbudowany o dodatkowe materiały (m.in. wyjaśnienie kwestii upiorytu) leży w redakcji. Kończę pisać ogólny opis wszystkich akwenów czyli zarys fluffu settingu. W ramach odmiany zaś wziąłem się za zasady żeglugi i prawdę mówiąc przydałoby mi się trochę feedbacku. W tym miejscu można przeczytać zestawienie najczęstszych akcji BG podczas żeglugi/sztormu/bitwy morskiej.
Dwa pytania:
1. Czy czegoś tu nie brakuje?
2. Czy i co jest do poprawienia?
Deadlands: Deadwaters - wstęp
27-12-2013 19:48
13
Komentarze: 16W działach: RPG, Deadlands
Deadwaters czyli morskie Deadlands to rozszerzenie settingu Deadlands: Reloaded do Savage Worlds Edycja Polska 2.0 i choć staraliśmy się trzymać informacji o Deadlands tak wiernie jak to tylko możliwe, musieliśmy poczynić dwa nie zawsze zgodne są z informacjami z podręcznika założenia. Na swoje usprawiedliwienie mamy tylko to, że czynią one grę o wiele ciekawszą. Oto one:
1. Upioryt jest nie tylko w Ameryce
To dość oczywiste i jak się okazuje (Ramel, Erpegis - dzięki!) dość kanoniczne założenie, które sprawia że gra w ogóle ma sens poza Ameryką Północną, jako że upioryt jest jedny...
Morskie Deadlands
27-12-2013 11:39
6
Komentarze: 13W działach: RPG, Deadlands
Nad przeniesieniem Deadlands na morze pracuję już od dłuższego czasu, z różnym skutkiem. Przygoda, którą wysłałem na Quentina została raczej słabo przyjęta przez sędziów, a z drugiej strony pierwsza kampania w Deadwaters była jedną z najlepszych, które poprowadziłem. Obecnie zaś kolejna kampania w rozszerzonym uniwersum Deadlands ma się dobrze pomimo długich przerw i zawirowań.
W sumie to daje ok. roku prac nad settingiem. Testowania zasad, ich modyfikacja, dopisywania i wykreślania nowych rzeczy. Ostatnio przeglądając to wszystko dochodzę do wniosku, że całkiem sporo się tego naro...