Blog - Dead Space

Wyświetlono rezultaty 1-2 z 2.

Silhouette - modyfikacje właściwe

10-09-2011 02:26
6
Komentarze: 19
W działach: Silhouette, Dreampod 9, Dead Space, Starcraft, Macross, RPG, Starcraft
Silhouette - modyfikacje właściwe
Tekst poniższy jest rozwinięciem tej notki    Jak pamiętacie opisałem już system umiejętności i wszystkich podstawowych detali potrzebnych do gry. Z tym co tam mamy, czyli z pulą kilku kostek K6, modyfikatorami z atrybutów, specjalizacji i tabelek, można już spokojnie grać! Nic więcej do szczęścia nam nie potrzeba! Aczkolwiek! Jak pamiętacie, wspomniałem o dość ważnej informacji, że SilCore to przede wszystkim modelowanie i łatwość stosowania własnych zasad. Był pod to właśnie projektowany, by w miarę potrzeby zrobić sobie z niego mechanikę pod prostą spektakularną przygotówk...

Silhouette - omówienie szersze i czas na modyfikacje.

08-09-2011 17:54
14
Komentarze: 61
W działach: Silhouette, Dreampod 9, Dead Space, Starcraft, Macross, RPG
Silhouette - omówienie szersze i czas na modyfikacje.
(Poniższy artykulik jest oparty o darmową wersję demo systemu.)   Silhouette to system konstruowany po to by zespolić maksymalną prostotę z maksymalnymi możliwościami konstrukcyjnymi – tak aby każdy szybko mógł przemodelować system na swoje potrzebny – i do tego Silhouette jest świetnym produktem. Wiem, wiem, można teraz powiedzieć, że każdy kto po prostu lubi system jakim się interesuje, mówi, że jest prosty… tak na ogół się reklamuje to co chce się komuś sprzedać, a panuje dziwna moda na myślenie – im coś prostsze tym lepsze, czego j...