Blog - Bad Guys

Wyświetlono rezultaty 1-2 z 2.

Bad Guys - Kret

17-06-2010 13:13
9
Komentarze: 3
W działach: RPG, Bad Guys.
Bad Guys - Kret
Kret to przygoda, którą można przeprowadzić praktycznie w każdej konwencji w której występują samochody. Samochód ma kluczowe znaczenie dla przygody. Jeśli chodzi o konwencje mi najbardziej odpowiadają tu mafijne porachunki z początku 20ego wieku. Skojarzenia ze wściekłymi psami jak najbardziej słuszne. Po krótce: Tło: ekipa 4 przestępców podczas napadu na bank/przekazywania heroiny/przyjmowania okupu została wystawiona i wpadła w zasadzkę policji. Udało im się uciec mniej więcej całymi, teraz jada w samochodzie i prowadzą dyskusję. Każdy z nich zna jedynie część z historii, i każdy z nich...

Bad Guys - Poza Prawem - Badanie Gruntu

10-06-2010 14:59
1
Komentarze: 15
W działach: RPG, Bad Guys, Plany
Bad Guys - Poza Prawem  -  Badanie Gruntu
Brakuje mi wśród systemów RPG, systemu osadzonego w naszych czasach. powiecie? Ale nasze czasy to także dzień, wychodzenie do spożywczaka itd, a poza tym nie chcę magii. No dobra, tylko wtedy pojawia się pytanie po c w ogóle grać, skoro się będzie kolejnym szarakiem from 9 to 5. No i tu właśnie pojawia się mój pomysł. Filmy sensacyjne. Nie spotkałem się z systemem, który wspierałby coś takiego - mechanicznie i światowo. Owszem są SW i w nich można grać we wszystko, ale brak jakiego podłoża konwencji filmów sensacyjnych. Już na ten temat pisałem na forum kiedyś w ramach settingów do SW. ...