Blog - Afterbomb Madness

Wyświetlono rezultaty 1-10 z 11.

Hard to Kill - recenzja dodatku do Afterbomb Madness

27-03-2014 13:34
8
Komentarze: 0
W działach: RPG, Afterbomb Madness, Recenzja
Hard to Kill - recenzja dodatku do Afterbomb Madness
 Dawno nic nie pisałem. Wszystko przez nową pracę, która dość mocno ogranicza mój czas. Z tego powodu przez ostatnie 5 miesięcy zagrałem tylko jedną sesję na urodzinach kumpla. Teraz jednak, gdy wyszedł nowy dodatek do Afterbomb Madness "Hard to Kill" staram się odmienić ten stan rzeczy i powoli szykuję się do rozpoczęcia nowej kampanii w PoBombę. Będzie ciężko, ale jest to do zrobienia. Co zaś się tyczy głównego tematu tego wpisu...  Hard to Kill to drugi dodatek do Afterbomb Madness. Przenosi nas on we wschodnie strony zrujnowanych Stanów Zjednoczonych, które są jeszcze...

Afterbomb Madness - Szukając kłopotów X: epilog

20-06-2013 00:26
4
Komentarze: 1
W działach: Afterbomb Madness, Raport, RPG
W środę 19 Czerwca przez Skype'a rozegraliśmy taki krótki epilog całej kampanii, w którym przedstawiłem graczom co się stało z postacią Bartka oraz pokrótce omówiłem co będzie się działo dalej. To było naprawdę krótkie spotkanie, bo trwało ledwie godzinkę, może półtorej, przez co nawet ciężko mi powiedzieć by naprawdę była to prawdziwa sesja... Teraz będziemy mieli jakiś czas przerwę w graniu bo szykuję się na Ziemie Jałowe, ale zaraz po nich z pełną werwą wracamy do gry z pełną werwą i może w powiększonym składzie. Draby: a) Bartek:...

Afterbomb Madness - Szukając kłopotów IX: praktycznie koniec!

19-06-2013 13:09
2
Komentarze: 0
W działach: Afterbomb Madness, Raport, RPG
Kolejną sesję Afterbomby zagraliśmy 16 czerwca. Gracze zakończyli tą sesję powodzeniem i dostarczyli silnik Azylantom, ale nie poznali wtedy dokładnego zakończenia przygody. Poznają je dopiero na początku następnej sesji, podczas której zaczną pracować dla Johnsona. W tym raporcie pozwoliłem sobie przemówić ustami samego Świeczki :P Od razu ostrzegam, że raport kończy się chamskim cliffhangerem :P Draby: a) Bartek: Terin "Żelazko" - Drab, Maruder, Metalurg - mściwy tępiciel obcych, poszukujący ich za to, że zabili mu ojca... no i może jeszcze za t...

Afterbomb Madness - Szukając kłopotów VIII: Na ziemię sterto złomu!

13-06-2013 15:51
2
Komentarze: 0
W działach: Afterbomb Madness, Raport, RPG
Kolejną sesję Afterbomby zagraliśmy 9 czerwca. Trwała standardowo jakieś 9-10 godzin. Próbowałem ukazać na sesji klimat jak z filmów Obcy - ciemne i ciasne pomieszczenia opuszczone dawno przez mieszkańców, pootwierane kratki od wentylacji, dziwne odgłosy dochodzące z ich wnętrza. Niestety raczej mi się to nie udało. Ale i tak nie popsuło nam to sesji, która wyszła całkiem fajnie. Draby: a) Bartek: Terin "Żelazko" - Drab, Maruder, Metalurg - mściwy tępiciel obcych, poszukujący ich za to, że zabili mu ojca... no i może jeszcze za to, że zru...

Afterbomb Madness - Szukając kłopotów VII: Piekło na ziemi

02-06-2013 21:29
2
Komentarze: 0
W działach: Afterbomb Madness, Raport, RPG
W dzień dziecka jak na duże dzieci przystało bawiliśmy się grzecznie rozgrywając kolejną sesję RPG. Graliśmy prawie 8 godzin. W trakcie sesji odbyła się tylko jedna walka, a resztę zajęło podróżowanie, próby przetrwania w naprawdę trudnych warunkach i bardzo dużo dialogów, które dały nam się trochę wykazać. Udało nam się nawet wprowadzić taki klimat zwyczajnego dnia jaki spędzaliby ludzie w takich czasach - trochę typowych dyskusji o życiu i dupie maryni, które nadały postaciom na sesji więcej realizmu i życia. Sesja i raport z motywem będącym ukłonem do Lokiego, który powinien wiedzieć o co...

Afterbomb Madness - Czerwień na północy I

31-05-2013 16:09
2
Komentarze: 2
W działach: Afterbomb Madness, Raport, RPG, Kfiatki
Afterbomb Madness - Czerwień na północy I
Rozpocząłem nową kampanię w Afterbomb Madness z nową ekipą. Pierwszą sesję rozegraliśmy w nocy ze środy na czwartek i trwała całkiem przyzwoite 8 godzin (10 doliczając tworzenie postaci jednego z graczy, bo reszta zrobiła je już wcześniej i teraz tylko przepisywała je na karty postaci i dopracowywała). Drużynę mam niby 4 osobową, ale niestety z różnych przyczyn jeden z graczy się nie mógł zjawić. Mimo to i tak grało nam się całkiem dobrze, choć wynikł pewien problem w postaci takiej, że to Drab brakującego gracza miał być tym od gadania, a reszta ma co najwyżej wykupiony Handel. Dlatego większ...

Szukając kłopotów IV: Stalowe Szranki

08-02-2013 15:43
4
Komentarze: 0
W działach: Afterbomb Madness, Raport, RPG
Czwarta sesja za nami. Tym razem postacie wzięły udział w Stalowych Szrankach, które wymyślił jakiś czas temu quba i umieścił na swoim blogu i forum Afterbomby (niestety nie miałem okazji przed sesją przypomnieć sobie jak to tam wyglądało, więc u nas sporo się różniło to od oryginału). Poszło nam to całkiem nieźle - pierwsza runda przypominała trochę bitewniaka a'la Neuroshima Tactics, a walki Metalurgów z samochodami były już głównie na podstawie moich i gracza opisów. Wyszło nam to świetnie i było sporo emocji. Ostrzegam jednak: raport mi wyszedł trochę przydługawy... a po za tym kompletnie...

Szukając kłopotów III: "Dwurdzeniowy silnik żyroskopowy"

18-01-2013 17:06
3
Komentarze: 0
W działach: Recenzja, Afterbomb Madness, RPG
No i mamy za sobą trzecią sesję w Afterbomb Madness. Sesja była raczej niedługa, ale i tak wydarzyło się sporo. Oczywiście znowu raport przedstawiony w ten sam sposób co poprzednie, czyli pseudo opowiadanie o kimś kto się naszymi drabami z nieznanego jeszcze powodu interesuje i próbuje ich dorwać. Mieliśmy w tracie sesji możliwość skorzystania z zasad pościgu i walk między pojazdami bądź pojazd vs człowiek, co jednak poszło nam bardzo ciężko. Draby: a) Bartek: Terin "Żelazko" - , Drab, Maruder, Metalurg - mściwy tępiciel obcych, poszukujący ich za to, że zabili mu ojca... no i może jeszcze z...

Szukając kłopotów II - Zew spod głębin

20-12-2012 01:09
2
Komentarze: 0
W działach: Afterbomb Madness, Raport, RPG
Jesteśmy już po drugiej sesji w PoBombę. Tym razem poprowadziłem im gotową przygodę którą stworzył Olszak: Zew spod głębin. Wyszło nawet nieźle, dużo się działo i trochę się pośmialiśmy, choć wygodniej mi się prowadzi bez gotowców. Ze sceną batalii morskiej miałem drobny problem gdyż nie wiedziałem aż do jej rozpoczęcia jak ją zorganizuję, ale udało mi się coś wymyślić i nie wyszło nawet źle. Miałem też problem ze zdecydowaniem czy graczom jednak dobrze poszła ta sesja, czy może jednak zasłużyli na skazę.W ostateczności wziąłem pod uwagę kilka poważnych decyzji dokonanych przez Drabów i stanęł...

Szukając kłopotów I: Bridge City

11-12-2012 00:42
5
Komentarze: 1
W działach: Afterbomb Madness, Raport, RPG
Zagrałem swoją pierwszą sesję Afterbomb Madness. Było całkiem fajnie, mechanika się sprawdziła i była naprawdę przyjemna w użyciu, choć muszę jeszcze się trochę doszlifować w stosowaniu tego systemu, zwłaszcza w doborze rywali dla graczy. A tych mam dwóch: a) Bartek: Terin "Żelazko" - , Drab, Maruder, Metalurg - mściwy tępiciel obcych, poszukujący ich za to, że zabili mu ojca... no i może jeszcze za to, że zrujnowali świat. b) Jarek: John "Świeczka" - Drab, Maruder, Wizard - koleś z wrodzonym talentem do konstruowania i naprawiania sprzętu, a jednocześnie świetny strzelec. Poznali się w ta...