Blog - SCHLAMMHAMMER
Wyświetlono rezultaty 1-9 z 9.
Schlammhammer - kolejny krok
18-09-2012 14:43
15
Komentarze: 2W działach: Schlammhammer, gamedesign
Kolejny krok - napisałem dawno temu tekst piosenki pod takim tytułem, dał tytuł całej płycie, po której jeden z wielu garażowych zespolików stał się zespołem.
Schlammhammer - napisałem niedawno gierkę pod tym tytułem. Całą, kompletną, uważam, że niezłą. Kolejną, na kolejny konkurs, tym razem Rzut na Inicjatywę. Kolejną, z którą długo zastanawiałem się co robić dalej.
Pierwszą co do której się zdecydowałem.
Pierwszą z którą chcę pójść krok naprzód, ponad zapodanie PDFki.
Dopracować. Dopieścić.
Wydać.
Normalnie, legalnie, w princie.
Półkomercyjnie.
W związku z tym poszukuję testerów...
Schlammhammer (RNI) - gotowe!
10-09-2012 21:45
12
Komentarze: 13W działach: schlammhammer, gamedesign, autorki
Dziś coś z zupełnie innej beczki, bowiem właśnie wysłałem zigzakowi pliki Schlammhammera.
Nie, nie będę już bombardował Was głupimi tekstami. Będzie prosto i szczerze. Od gnijącego serca.
Przede wszystkim wielkie dzięki dla zigzaka za zorganizowanie RNI i wszystkim za dobre słowo na temat mojego projekciku.
To była cholerna motywacja aby ukończyć ten projekt, wielka nauka tak w szczegółach jak i w ogóle, na różnych - także pozagropisaniowych - frontach.
Mieć pomysł, a spisać pomysł, wygładzić zajmujące najwięcej miejsca i czasu pierdoły, nie zapomnieć o jakichś szczegółach mechaniki, dopr...
Schlammhammer (RNI) - znamy okładkę!
07-09-2012 16:23
1
Komentarze: 15W działach: Schlammhammer, bzdury
Dziś coś z zupełnie innej beczki, bowiem spieszę poinformować, że na designerskim blogu nowej gry narracyjnej Schlammhammer (znaczy tutaj), zamieszczony został pierwszy projekt okładki gry. Z projektem w pełnym rozmiarze możecie zapoznać się klikając w ilustrację przy tytule wieści, a gra ukaże się na rynku już niedługo. Autorem okładki jest autor gry, a wykorzystane kawałki pochodzą z sxc.hu.
Schlammhammer (RNI) - felieton
05-09-2012 22:18
8
Komentarze: 11W działach: Schlammhammer, bzdury
Dziś coś z zupełnie innej becznki, a mianowicie felieton o kulisach powstawania Schlammhammera.
Siedzę właśnie przy komputerze i jem kanapkę. W okienku obok - Schlammhammer. To był cholernie ciężki dzień. Ale, motyla noga - cholernie owocny. Już za 100 godzin będzie gotowy. Przelałem w te 32 stronki a6 mnóstwo serca, lata doświadczenia, bezsenne noce, cały kosz pogniecionych kartek drobnym maczkiem zapisanych nie dość dobrymi pomysłami. 32 strony - minimalizm jest siłą. Nie będzie lania wody, masy tabelek, tego całego crapu, który tak wkurza nas wszystkich w wielkich erpegowych produkcjach...
Schlammhammer (RNI) - konkrety
03-09-2012 22:29
4
Komentarze: 4W działach: schlammhammer, RNI, gamedesign, bzdury
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie Schlammhammer w samych konkretach, a konkretnie 20 konkretnych odpowiedziach na popularny OSRowy formularz zapodany przez Jeff'a Rientsa (w mym naszybkim tłumaczeniu).
1. O co się rozchodzi z religją mojego kapłana?
Jaką religią? Wyznawanie czego-kogo-kolwiek jest zakazane. Misją kapłanów jest pilnowanie Dau - porządku, status qua, tradycji. Nie, nie będzie żadnego zbawienia czy nawet ratunku. Naszym wspólnym obowiązkiem jest Trwać.
2. Gdzie możemy kupić standardowy ekwipunek?
Kapłani nie muszą niczego kupować, każdy człowiek winien okazać mu...
Epic Battle - Schlammhammer vs. Reszta Świata!
01-09-2012 17:14
3
Komentarze: 8W działach: Schlammhammer, bzdury
To miała być bitwa epicka, pojedynek tytanów, clash królów. W lewym narożniku Schlammhammer, w prawej... no właśnie KTO?
Tak na prawdę system nie ma przecież godnego sobie przeciwnika. Starcie z jakimkolwiek anglojęzycznym erpegiem to instant flawless victory. Schlammhammer będzie bowiem po Polsku, w pięknym języku Słowackiego zrozumiałym dla każdego mieszkańca naszego kraju.
Na naszym poletku również nie ma godnego dla niego przeciwnika. Jakisz bowiem szeleszczący kredą celebryta, buńczucznie zapowiadany debiutant, obrosły w bandę dodatków weteran rynku, czy nawet XX wieczny excentabler...
Schlammhammer (RNI) - realistyczne levelowanie
30-08-2012 22:36
8
Komentarze: 6W działach: rpg, gamedesign, Schlammhammer
Dziś coś z zupełnie innej beczki, a mianowicie w ramach finałowego odliczania Rzutu na Inicjatywę parę słów o pomyśle, który chcę wsadzić do swojego Schlammhammera.
Jak wiadomo, w prawdziwym RPG gracze rozpoczynają grę na pierwszym poziomie, aby następnie zdobywać kolejne, a wraz z nimi coraz większy power. Tak samo będzie oczywiście w Schlammhammerze. To, co uczyniono z Kapłanami Młota podczas inicjacji, sprawia, że wraz z kolejnymi zwycięskim walkami stają się coraz potężniejsi. O skutkach ubocznych nie piszę, tak jak kapłani nie zwykli się z nimi afiszować. Splugawienie ciała jest conajmn...
Schlammhamner - szkic spisu tresci
05-07-2012 02:06
4
Komentarze: 7W działach: Schlammhammer, gamedesign
32 stronniczki, strasznie ciasno, ale sprobujmy to rozpisac:
1 intro
2 od autora
3-6 zarys klimatu i settingu
7-8 abc mechaniki
9-10 tworzenie postaci
11 eksploracja
12 relacje i testy spoleczne
13 rzuty obronne
14-15 walka i leczenie
16-17 karta postaci
18 mloty
19 bron i pancerze
20-21 dragi protezy ekwipnek
22-23 miejscowki
24-25 enpice i mutacje
26-27 potwory
28-29 misje
30-32 ogl
Schlammhammer - Rzut na Inicjatywę
03-07-2012 19:49
12
Komentarze: 6W działach: rpg, gamedesign, bzdury, Schlammhammer
Dziś coś z zupełnie innej beczki, bowiem skończyło się Euro i znów we firmie trochę więcej czasu się zrobiło. Wprawdzie nie ochłonąłem jeszcze na tyle by wziąć się za sensowniejsze rzeczy, jak dokończenie ChWTG czy recenzję pewnej świetnej fińskiej gry nie mówiąc już o rekonsutrukcji NBMD ze strzępów odzyskanych danych z właśnie odebranego z serwisu laptopa, dlatego też, tak dla rozruszania paluszków, dziś coś luźniejszego - projekt gry w ramach akcji Rzut na Inicjatywę.
Przechodząc do adremu:
Gra nazywa się Schlammhammer i jest grą eighties techno dark claustro postapo fantasy. Schlamm bo...