string(15) ""
» Blog » RPG to gra - czyli wyważanie zamkniętych drzwi
11-04-2014 13:38

RPG to gra - czyli wyważanie zamkniętych drzwi

Odsłony: 836

Chcesz wyważyć drzwi, zatem... przenieś się na grynarracyjne.pl, aby zobaczyć jak można to rozstrzygnąć.

Komentarze


Petra Bootmann
   
Ocena:
+1

Piękno mechaniki gry!

11-04-2014 13:42
WekT
   
Ocena:
0

Z GŁOWY PISAŁEŚ?

11-04-2014 14:49
sil
   
Ocena:
+2

No tak?? (miało być jako komentarz, ale się rozrosło)

11-04-2014 14:57
Karczmarz
    Hmmm
Ocena:
+2

Az normalnie wywaze jakies drzwi dzis na sesji aby uczcic ta notke!

11-04-2014 15:26
jesykh
   
Ocena:
0

ostatnia opcja taka bardziej wiedźmińska, nadawałoby się to na trailer "Mniejsze zło"

:D

11-04-2014 19:39
sil
   
Ocena:
+1

@Karczmarz,

A można spytać wedle której literki? :)

11-04-2014 19:50
Krzyś
   
Ocena:
+4

ź) tak naprawdę to drzwi chcą wyważyć Ciebie

11-04-2014 19:56
sil
   
Ocena:
+5

-----------------------------------------------------------------------------

|     Bezsilność      -     Penetracja          -         Wolność      |

|         ------------------------&&&&------------------------               |

|                I. Chmura drzazg, kurzu i pyłu                           |

|                II. Droga pozornie zablokowana                        |

|                III.  Ból sam sobie zadany                                 |

|         ------------------------&&&&------------------------              |

| Futryna - przeszkoda - decyzja - rumor - rozpęd - bark   |

|                                                                                          |

| oowd01                                                                            |

----------------------------------------------------------------------------

11-04-2014 22:12
~n0

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
ż) Drzwi tak na prawdę nie istnieją, a za nimi jest przepaść.
13-04-2014 16:15
Headbanger
   
Ocena:
+1

Teraz tylko napisz mechanikę wyważania otwartych drzwi...

13-04-2014 18:29
   
Ocena:
+1

Coś w rodzaju małpek Bonobo?

13-04-2014 23:54
Headbanger
    @Mord
Ocena:
0

Piękny pojazd. Winszuję drogi wirtuozie.

14-04-2014 08:27
Ifryt
   
Ocena:
0

Bardzo fajna lista!

I teraz głosowanie - która mechanika jest najlepsza... ;)

14-04-2014 12:55
Petra Bootmann
   
Ocena:
+2

@Ifryt - nie ma najlepszej. Wszystkie są dobre, tylko każda z nich robi co innego, wspiera nieco inny typ gry i konwersacji.

14-04-2014 13:02
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Warhammer ma najlepszą mechanikę, bo w nim wcale nie trzeba używać mechaniki.
14-04-2014 17:49
jakkubus
   
Ocena:
0

Warhammer akurat wspiera biedę. :P

14-04-2014 18:03
Petra Bootmann
   
Ocena:
0

jakkubus - Jak obejrzysz sobie 1 edycję jak działa test improwizacji (w 2 ed. to się nazywa kuglarstwo (udany test to złote korony, nieudany srebrne szylingi, dopiero porażka ponad 30% to jakieś konsekwencje np. ze strony straży) czy to, że właściwie każdy jest przekupny, czy choćby całkowity koszt startowego ekwipunku, to teza na temat warhammerowego wspierania biedy okazuje się co najmniej dyskusyjna.

14-04-2014 18:54
sil
   
Ocena:
+3

Nie ma czegoś takiego jak "brak mechaniki". Patrz chociażby punkty a, b.

14-04-2014 19:01
Ifryt
    @Petra
Ocena:
+2

Oczywiście, że nie ma najlepszej mechaniki (mój poprzedni tekst był z przymrużeniem oka - była nawet odpowiednia emotka).

Jednak de facto przed każdą rozgrywaną sesją robimy właśnie to - wybieramy najlepszą mechanikę NA TĘ SESJĘ, do tego w co chcemy teraz pograć.

15-04-2014 09:25

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.