string(15) ""
» Blog » Diablosolo - szkicyk gierki
20-11-2012 14:20

Diablosolo - szkicyk gierki

W działach: rpg, bzdury, gamedesign | Odsłony: 4

Z gierką zapoznacie się na stronie grynarracyjne.pl.

Komentarze


Indoctrine
   
Ocena:
+1
Rozumiem że jeśli w Walce dodam poziom Życia to je tracę obojętnie na wynik?

Myślę że chyba lepiej by było jakby poziom postaci i poziom broni/zbroi nie były wyłączające się ale addytywne. Z tego co widzę awanse będą znacznie większe niż zdobywanie lepsze sprzęty, więc nie powinno to bardzo zachwiać balansem rozgrywki. Ot, bohater pożyłby trochę dłużej.

Podczas walki z BOSSem powinna być możliwość picia napojów leczniczych :)
20-11-2012 14:33
sil
   
Ocena:
+1
Życie - tak, zrobiłem EDIT
Picie napojów - możliwe jest przed każdym atakiem (nawet kolejnym w walce), więc podczas walki z Bossem też.

Poziom postaci/przedmiotów:

wiem o co Ci chodzi, zastanawiałem się nad tym,

Ewentualnie można przyjąć, że po prostu rzucamy określając poziom przedmiotu, nie dodając poziomu lochu, a w testach poziom przedmiotu dodajemy do poziomu postaci.

Nie wiem, czy opcja z po prostu dodawniem nie będzie przegięta, ale z drugiej strony, co z tego - trzeba by spróbować.
20-11-2012 14:36
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Tylko... po co to wszystko?
20-11-2012 14:38
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+1
Ciekawe, ale przydałby się jakiś sposób zyskiwania dodatkowych punktów eksploracji.
20-11-2012 15:05
chardros
   
Ocena:
0
Dla rozrywki, droga tyldo.
20-11-2012 15:08
Tyldodymomen
   
Ocena:
0
Brawurowe i Grywalne, więc polecam
20-11-2012 15:22
Xolotl
   
Ocena:
0
A po co są gry?
20-11-2012 15:55
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+1
Może dodać profesje?

Np. złodziej. Cechy takie jak skradanie (podczas unikania walki masz 10% szans na zachowanie punktu eksploracji) i atak z zaskoczenia (podczas pierwszego rzutu k6 w walce masz poziom broni wyższy o 1) ;)
20-11-2012 15:56
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Xolotl - do czytania. :)
20-11-2012 15:58
Ninetongues
   
Ocena:
0
Fajne.
20-11-2012 16:22
Planetourist
   
Ocena:
+1
Zagrałem i wygrałem :)

Trochę za długo się kręciłem po pierwszych dwóch poziomach i kiedy zszedłem niżej, moja postać była praktycznie niepokonana. Ale i tak było fajnie.
20-11-2012 17:19
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+1
"Punkty Doświadczenia (PD) - na początku 0, aby awansować na kolejny poziom musisz ich zdobyć 6 razy tyle co obecny poziom. Czyli aby awansować na drugi - 6, na trzeci 12 itd."

Matematyka nie jest tu czyimś hobby.
20-11-2012 17:40
sil
   
Ocena:
+1
Linijka wyżej:
"Poziom Postaci - wiadomo, na początku 1. "
20-11-2012 17:50
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
sil, a co sądzisz o profesjach? Czy przesadna komplikacja z założenia prostej gry?
20-11-2012 17:51
sil
   
Ocena:
+1
Można pokombinować jak np. tylda wyżej ze złodziejem. Dodać np. modyfikatory do ataku i obrony, czy możliwość zmieniania rzutów w tabelach +/-1.

@Planetourist
Łaaa, fajnie.

I pytanie otwarte:
Ktoś chciałby to w ładnym pdfie?
20-11-2012 18:48
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Chcemy!
20-11-2012 19:05
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Nie chcemy zadnych gownianych pdf z gownianymi gierkami.
20-11-2012 19:12
Planetourist
   
Ocena:
0
Ja bardzo chętnie, świetny drobiazg na rozruszanie wyobraźni.
20-11-2012 19:15
Tyldodymomen
   
Ocena:
0
Będzie opcja grania , skoro to Diabolo, Amazonką lub Czarodziejką?
20-11-2012 19:51
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Nie, bo to Diablo, a nie Diablo II. Żeby zagrać mnichem, bardem, albo barbarzyńcą musisz poczekać na dodatek, przy czym dwie ostatnie profesje będą chytrze ukryte przed graczami.
20-11-2012 19:55

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.