string(15) ""
» Blog » Bo szkoda mi się odpowiadać LukrecjuszowiAnaniuszowi w komentarzach
28-08-2013 13:36

Bo szkoda mi się odpowiadać LukrecjuszowiAnaniuszowi w komentarzach

W działach: bzdury, polemiki | Odsłony: 339

Nice try, ale too mainstram. Try evade this:

"Cut"
Gra dla dowolnej ilości graczy, potrzebne akcesoria: 2 k6 na głowę.

Ekspozycja: Po kolei, zaczynając od osoby, która zaproponowała tę grę (przy okazji, jeżeli macie, to włącza ona muzykę), każdy dorzuca po jednym zdaniu, motywie. W ten sposób tworzony jest CEL oraz okoliczności przyrody w jakich będzie realizowany. Każdy nowy element może zostać zawetowany przez conajmniej dwie osoby, wtedy ten, co go wprowadził musi się poprawić. Rzecz kręci się w kółko, dopóki ktoś w swojej rundzie nie wypowie rytualnej fazy "Cięcie!". Jeśli macie, wyłącza muzykę. Cięcie.

Epilog: W milczeniu(!), każdy po kolei, zaczynając od osoby następnej po tej, która zatrzymała fazę Ekspozycji, rzuca 2 k6. Kostki muszą leżeć chwilę na stole, aby każdy widział co wypadło. Następnie gracz zabiera wybraną kostkę, a drugą przesuwa na środek stołu. Wynik na zostawionej kostce oznacza, jak bardzo bohater gracza przyczynił się do realizacji CELU. 1 to totalna porażka, 3 - mała porażka, 4 - mały sukces - 6 - duży sukces. Wynik na zabranej kostce, oznacza, jak postąpił bohater, - 1 - jak totalny gnój, psychol - 3 - niefajnie, 4 - ok, 6 - jak rycerz i bohater. Wartości nieujęte to działania pośrednie. Gdy ostatni z graczy (czyli ten, który zakończył fazę Kreacji) rozdzieli swoje kostki, każdy może zobaczyć czy CEL został zrealizowany - za 1 odejmujemy 3 punkty, za 2 odejmujemy 2, za 3 - 1, za 4 dodajemy punkt, za 5 dodajemy 2, a za 6 trzy punkty. Więcej niż 0 to CEL zrealizowany.

Napisy końcowe: Kto się napatrzył, wstaje od stołu. Gra kończy się, gdy wszyscy wstaną.

Komentarze


54591

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Burilliant!
28-08-2013 15:09
54591

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Już czekam na dodatek. Który można by nazwać "Director's Cut".

Badabum-tss.
28-08-2013 15:10
oddtail
   
Ocena:
0
Hm, pomysł z "im kto zabrał niższą kostkę, tym bardziej zachował się jak gnida" jest naprawdę fajny. Wykorzystam to w tej czy innej formie w stosowanych przeze mnie mechanikach =)
28-08-2013 16:40
sil
   
Ocena:
0
Miło, że kogoś to zainspirowało  :)
29-08-2013 20:25

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.