Blog

Wyświetlono rezultaty 21-28 z 28.

Przerywam milczenie

22-03-2010 19:44
25
Komentarze: 5
W działach: designer's diary, Kuźnia Gier, planszówki, RPG, veto, wolsung
Przerywam milczenie
Zupełnie nie wiem jak to się stało, ale minęła już połowa marca.Pierwsze tygodnie tego roku minęły jak z bicz strzelił - sporo pracy, dużo osobistych zawieruszeń różnej maści.... Na szczęście wszystko jest już w porządku, choć pewne zbliżające się zmiany będą... spore ;) Udaje mi się też ostatnio sporo czytać i oglądać fajnych książek i filmów. Może nawet pokuszę się o jakieś recenzje?  Właśnie ujawniliśmy plan wydawniczy Kuźni Gier na 2010 rok - zapraszam serdecznie do zapoznania się z nim. Generalnie Kuźnia działa na 3, a nawet 4 fronty - gry planszowe (w ty...

Po gorącym grudniu idą Święta...

23-12-2009 00:30
19
Komentarze: 12
W działach: designer's diary, Kuźnia Gier, wolsung, veto
Po gorącym grudniu idą Święta...
To był najbardziej gorący grudzień w moim życiu. Wydaliśmy kontrowersyjnego Kapitana Bombę na podstawie popularnego serialu z 4fun.tv, Ogniem i Mieczem - pierwszy nasz kuźniowy dodatek do Veto oraz Operację Wotan czyli pierwszą kampanię do Wolsunga. A po drodze zorganizowaliśmy jeszcze Mistrzostwa Polski w Veto (zapraszam do zapoznania się z barwną relacją) i aktywnie siedzieliśmy nad kilkoma nowymi projektami. A do tego wysyłki, wysyłki, wysyłki...... Bardzo męcząco, bardzo fajnie. Teraz czas odrobinkę odpocząć .... i wykorzystać spokojny okres na nadrobienie zaległości... Wesołych Świą...

Falkon - przyjedź i zagraj z nami! :)

12-11-2009 22:32
9
Komentarze: 5
W działach: Kuźnia Gier, Wolsung, RPG, Kingpin, veto
Falkon - przyjedź i zagraj z nami! :)
Dziś krótko i treściwie - o Falkonie. Druga część notki z Essen oraz notka o Gratislavii muszą jeszcze poczekać.... Jutro zaczyna się w Lublinie 10-ty jubileuszowy Falkon. Czas strasznie leci do przodu... Byłem na niemal wszystkich poprzednich edycjach opuszczając bodajże tylko jedną. Na 1 konwencie z uśmiechem na ustach czytałem regulamin imprezy, który był .. moimi słowami (regulaminem IV edycji Imladrisu). Chyba z drugiego Falkonu przywiozłem - zdobytego jako nagrodę w konkursie - Kubusia Puchatka mierzącego z 120 cm! Na czwarty bodajże przedzierałem się przez śniegi i mrozy, które sp...

Raport z Essen - część I

30-10-2009 18:50
33
Komentarze: 7
W działach: Kuźnia Gier, Wolsung, Kingpin, Wiedźmin, RPG, planszówki
Miałem zamiar raport z Essen napisać zaraz po powrocie. Niestety... liczba spraw, które czekały na mnie po powrocie okazała się bardzo długa, w programie pocztowym wciąż czekają maile, na które mam odpowiedzieć. Z Essen prowadziłem "relację na żywo" - na moim blipie, niestety spłatał mi on psikusa i pomieszał kolejność kilku wpisów... Poniżej kilka migawek i zdjęć.... Na targi dotarliśmy absolutnie pierwsi - wprost z trasy - tuż przed 7 rano w poniedziałek. Do Kuźniobusy upchnęliśmy tak dużo gier, że potrzeba była SqvoDynoMana aby go rozpakować: W ciągu kilku godzin udało się nam się r...

Gdy do Essen ruszaliśmy....

18-10-2009 12:00
37
Komentarze: 4
W działach: Kuźnia Gier, Wolsung, planszówki, kingpin, wiedźmin, veto
Gdy do Essen ruszaliśmy....
Ostatnie dni da się opisać takimi słowami jak: chaos, skumulowanie wszelkich możliwych nieszczęść, walka i praca, praca i walka, brak snu i.... ostateczne zwycięstwo. Nagłe pojawienie się zimy w środku tygodnia spowodowało - braki prądu w firmie, która tłoczy duże pudełka (dla nas - do Kingpina) i zamówione pudełka, które mieliśmy dostać w środę rano, dostaliśmy w piątek po południu.... Śnieg na drogach (w górach) i brak założonych opon zimowych utrudnił odebranie przygotowanych partii elementów drewnianych do Kingpina Firma, która konfekcjonuje dla nas gry (składa wszystkie elementy do kup...

Kingpin czyli jak zostałem mafioso i spotkałem Roberta Adlera

09-10-2009 16:16
28
Komentarze: 7
W działach: designer's diary, Kuźnia Gier, planszówki, kingpin
Kingpin czyli jak zostałem mafioso i spotkałem Roberta Adlera
Otrzymujemy wraz ze Sqvą co miesiąc kilka do kilkunastu projektów nowej gry bądź przynajmniej rozwiniętych pomysłów na nie. Naprawdę różnych... Jeżeli projekt rokuje nadzieje, zapraszamy autora wraz z prototypem na spotkanie z nami w Krakowie (bądź na jakimś konwencie). Gramy w prototyp, wyrażamy swoje uwagi – zazwyczaj jest ich sporo – dzielimy się doświadczeniem. Czasem mówimy wprost, że gra się nam nie podoba, czasem zgłaszamy "pomysły racjonalizatorskie" i zachęcamy do dalszej pracy nad grą, a czasem... trafi się nam prawdziwa perełka, która sprawia, że uświadamiamy sobie,...

Migawki z ostatniego tygodnia

02-10-2009 12:03
34
Komentarze: 21
W działach: designer's diary, Kuźnia Gier, RPG, Wolsung, konwenty
Migawki z ostatniego tygodnia
Przyznam, że po tak miło przez was przyjętej pierwszej notce, miałem trochę tremę i zagwozdkę o czym napisać w kolejnej. A jak tylko się jakiś pomysł zrodził, to się okazało, że nie miałem ani chwili czasu aby to spisać. Aby jednak mój blog był rzeczywiście blogiem, a nie jednorazową notką rzucam kilka migawek z ostatniego – jakże gorącego tygodnia. Czwartek Przyjechał Szafa – nasz (czyli Kuźni Gier) handlowiec – siadamy wieczorem w trójkę ze Sqvą i zaczynamy robić podsumowanie rzeczy jakie trzeba zrobić w związku z:premierą Wolsungapracami nad dodatkami do Vetoprzygotowania...

Spełnione marzenie!

21-09-2009 17:41
68
Komentarze: 35
W działach: Kuźnia Gier, Wolsung, designer's diary, RPG
Spełnione marzenie!
"Tak jak każdy czytelnik książek (nie tylko fantastycznych) w głębi ducha marzy aby zostać pisarzem, tak każdy gracz pragnie zostać designerem gier.." - kilkakrotnie odpowiadałem w ten sposób w różnych wywiadach na pytanie, dlaczego zostałem projektantem i wydawcą gier planszowych i karcianych. Mówiłem prawdę, choć niepełną. Bo zawsze, a przynajmniej od roku 1995 – kiedy po raz pierwszy zagrałem w Warhammera, chciałem stworzyć/ zaprojektować/ wydać RPGa. Jak zresztą każdy eRPeGowiec ;) Przejrzałem właśnie dysk twardy mojego starego komputera, gdzie wciąż leżą różne dziwne teksty sprze...