XIXXL - konkurs polconowy
W działach: Plane przedstawia, Quentin, RPG, sesje, konwenty | Odsłony: 379Moi drodzy!
Udało mi się dostać do finału Quentina z wolsungową przygodą Trzy Damy. To oznacza, że dysponuję darmową wejściówką na Polcon, którą mogę komuś przekazać (już opłaciłem własną). Niniejszym ogłaszam konkurs, w którym wejściówka owa jest nagrodą. A ponieważ Trzy Damy są przygodą z gruntu dziewiętnastowieczną, taki będzie i sam konkurs.
28.08: Stawka wzrosła. Swoje trzy grosze do puli nagród dorzucili Aes i Polter. Szczegóły w regulaminie.
Mini-konkurs erpegowy XIXXL
- XIXXL, czyli Długi Wiek Dziewiętnasty – ulubiony przeze mnie okres w historii rozciągnięty między Rewolucją Francuską a Pierwszą Wojną Światową, złoty wiek powieści i czas akcji wielu zacnych gier, chociażby Deadlands, Victoriany, Wolsunga i Cthulhu by Gaslight.
- Konkurs polega na napisaniu i opublikowaniu w Sieci dowolnego erpegowego materiału związanego z tym okresem. Może być to na przykład szkic przygody, Bohater Niezależny, artykuł dotyczący prowadzenia sesji w takich realiach czy nawet kompletny, miniaturowy system.
- Do gotowych prac należy linkować pod tym postem lub wysyłać linki bezpośrednio do mnie.
- Jeśli ktoś ma konto na Polterze, gorąco zachęcam do publikacji tekstu w formie artykułu na stronę. Mam dostęp do poczekalni i mogę obejrzeć go nawet, jeśli jeszcze nie będzie opublikowany, a dzięki temu potem zobaczy go więcej osób. Ponadto Draker obiecuje w imieniu serwisu dodatkowe 50 sztonów za publikację tekstu konkursowego na Polterze.
- Limit znaków wynosi 7500. Wliczają się w to spacje, ale nie mechanika. Czasu jest bardzo mało, więc pewnie i tak mało kto napisałby coś dłuższego.
- Prace należy zgłaszać do dnia 31.08 do godziny 23:59.
- Oceniać będę atrakcyjność pomysłu, jego związek z tematem konkursu i styl oraz poprawność zapisu.
- Wyniki ogłoszę w poniedziałek 01.09.
- Głowna nagroda to darmowa wejściówka na Polcon i książka od Poltera - do wyboru Mongoliada lub Czerep Mutanta. Nagrodą za 2. miejsce jest sama darmowa wejściówka - tę nagrodę funduje kolejny finalista Quentina, Aesandill. Tuż po ogłoszeniu wyników poinformuję kapitułę Quentina, że przekazuję akredytacje swoją i Aesa zwycięzcom (lub wskazanym przez nich osobom).
Małe wyjaśnienie tematu: oczywiście najprościej było by napisać materiał do systemu dziejącego się w wieku dziewiętnastym (Deadlands, Victoriana, Cogs, Cakes & Swordsticks itp.) lub świecie do niego podobnym (jak Wolsung), ale to nie jedyne możliwości. Można też stworzyć coś pasującego do dowolnych dziewiętnastowiecznych realiów lub pomysł na wykorzystanie dziewiętnastowiecznych motywów w grach na ogół z tym okresem niezwiązanym. I wreszcie warto pamiętać, że wiek XIX to złoty wiek powieści - a więc istnieje mnóstwo pochodzących z niego opowieści, które można przerobić na grę.
Powodzenia i do zobaczenia na Polconie!
PS. Dziękuję serdecznie Karczmarzowi i Blanche, których fandomowe konkursy zainspirowały mnie do wymyślenia własnego!