» Blog » Game Chef po polsku
10-05-2014 11:14

Game Chef po polsku

W działach: Game Chef, Napisz grę w 9 dni! | Odsłony: 259

Wczoraj o północy wystartowała polska edycja Game Chefa. Czyli piszemy w 9 dni grywalny szkic gry analogowej.

Temat edycji: Książka nie istnieje. (czy można napisać grę w nieksiążkowej formie? jak wpływa to na design? jakie inne formy są dostępne?)

Składniki: pochłaniać, dzikość, błyszczeć, sierp.

Strona konkursu: http://gamechef.gry-fabularne.pl/

Komentarze


Thronaar
   
Ocena:
0

Temat to rzucili, niech ich. Trzeba karciankę zrobić. ;]

10-05-2014 14:47
Petra Bootmann
   
Ocena:
0

E, niekoniecznie. W odniesieniach są nanogames i playbooki (czyli instrukcja może być w częściach i wpływach), zasady na kartach (pewnie coś takiego jak w WH3 też podchodzi). W ogóle mi się strasznie podoba ten temat, choć generuje dyskusje wśród ludzi z dawnego Forge'a.

Obczaj też to: https://plus.google.com/u/1/+RobDonoghue/posts/V4RvA7ygKg6 . Koleś pisze o sposobach obejścia tej zasady lub jakiegoś kreatywnego wykorzystania.

Ach! Mi samo "książka nie istnieje" wygenerowało pomysł: gra spisana w ramach listu-łańcuszka, której zasady zmieniają się z gry na grę, są modyfikowane przez kolejne grające osoby

10-05-2014 14:58
sil
   
Ocena:
+1

Nie, nie, nie, nie czytam już więcej nieksiążkowych komentarzy :P

10-05-2014 15:19
Sethariel
   
Ocena:
+2

Let the theme inspire you and shape your game as you work on it. You’re free to interpret the theme in any way you want, and to have a different interpretation than other competitors. While the theme has been explained, you’re also invited to wilfully misinterpret it in whatever way you’d like.

10-05-2014 15:49

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.