Outpost 2
string(15) ""
» Blog » 3 sposoby na związanie graczy
09-02-2013 14:38

3 sposoby na związanie graczy

W działach: rpg, prowadzenie | Odsłony: 33

Kampania - cykl połączonych ze sobą przygód. Główny wątek, masa pracy, wielkie wyzwanie.

 

A mimo wszystko wydaje Ci się, że Twoja przypomina serię słabo powiązanych ze sobą obrazów?

 

Jak sprawić by gracze czuli się częścią świata gry?

Jak "zakorzenić" postacie w wykreowanym podczas sesji świecie?

 

Pomysł jest prosty - wystarczy kawałek sznurka.
Najlepiej 3 kawałki.
A te trzeba ukraść lub zrobić samemu.

 

Ja przedstawiam swoje:

Zapraszam na www.NurgLAND.pl

Komentarze


WekT
   
Ocena:
0
lynk nie dziala
09-02-2013 15:14
Nurgling
   
Ocena:
0
Poprawiłem - dzięki za info
09-02-2013 15:21
Albiorix
   
Ocena:
0
Używam nagminnie 2 i 3 i nic nie działa, grqacze tylko mówią że za skomplikowane i oni już nie wiedzą który NPC jest który ...

Chociaż z drugiej strony po 2 czy 3 latach wspominają te NPCe.
10-02-2013 15:06
Mephale
   
Ocena:
+1
Sposób namber 3 u mnie działał zawsze, inna sprawa, że to, jak mnie czasem potem wyklinali gracze (w przypadku negatywnych konsekwencji oczywiście), było bezcenne :D
10-02-2013 22:16
Gawk
   
Ocena:
0

1) Dać graczom do zabawy karton kajdanek - bez kluczy

2) Dać graczom do zabawy kilkadziesiąt metrów sznura

3) Dać im do zabawy karton dwustronnej taśmy izolacyjnej

16-01-2014 03:44

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.