Blog
Wyświetlono rezultaty 1-10 z 72.
Infusion na IndieGoGo
04-12-2013 08:13
13
Komentarze: 15W działach: infusion, crowdfunding
W niekończącej się drodze do wydania Infusion postawiłem na metodę małych kroków.
Krok pierwszy to skromna kampania na serwisie IndieGoGo mająca na celu zebranie kasy na epickie zilustrowanie playtestu/dema gry, które pozwoli poznać mechanikę, typowych Nasyconych oraz da poczuć smak Światmaszyny (i będzie świetną reklamą pełnej wersji gry).
Zapraszam na stronę projektu: Infusion RPG Playtest
Zapraszam do polubienia Infusion na facebooku: www.facebook.com/infusionrpg
...oraz na Pinterest: www.pinterest.com/ninetongues/infusion-fantasypunk-rpg
Bardzo proszę wszystkich życ...
Infusion Crowdfunding 2
16-10-2013 23:01
16
Komentarze: 20W działach: infusion
Hejka,
Boje o projekt wciąż trwają. Wynikły komplikacje związane z kontem w jednym z dopuszczalnych dla Kickstartera krajów. Na pewno nie odpuszczam i szukam gdzie się da. Bardzo możliwe, że będę współpracował w tej kwestii z Selekosem, którego niektórzy mogą kojarzyć z fajowego (i fantastycznie ilustrowanego!) projektu Void Dancers, na który ja akurat czekam z niecierpliwością.
Pojawiły się pytania o Infusion w wersji polskiej. Ujmę to krótko: Jeżeli będzie zainteresowanie, a ja będę miał na to pieniądze, oraz jeśli zysk pozwoli chociaż zwrócić koszty, to polski pod...
Infusion Crowdfunding
23-08-2013 11:50
32
Komentarze: 40W działach: infusion
Cześć wszystkim!
Mam miłą (mam nadzieję) informację oraz prośbę.
Najpierw news: Pod koniec Września startuje crowdfundingowa kampania Infusion. Docelowo na Kickstarterze, ale jeśli nie uda się do końca tego tygodnia wyjaśnić pewnych podatkowych aspektów zadowolę się IndieGoGo. Zbiórka gotówki ma pozwolić na zilustrowanie i przygotowanie jednego podręcznika w około rok od zakończenia kampanii.
A teraz prośba: Obojętnie czy będzie to Kick czy Indie szukam ludzi, którzy chcieliby być ambasadorami Infusion na szerokich wodach anglojęzycznego erpegowego internetu. Kampania będzie trwać 35 d...
Blog numer 9
18-01-2013 11:32
26
Komentarze: 16W działach: lans, infusion, game design
Stało się. Ja też pozazdrościłem erpegowej blogosferze i postawiłem swój kąt na bloggerze. Od razu uspokajam: nie będzie kopiowania, linkowania ani totalnej wyprowadzki z poltka.
Po prostu - mniejsze rzeczy ogólnofantastyczne będę pisał tutaj, a rzeczy bezpośrednio związane z grami i projektami oraz całą prywatę na moim blogu numer 9.
http://blognumer9.blogspot.com/
Zapraszam!
Numenera
08-01-2013 11:59
4
Komentarze: 36W działach: game design, inspiracje, rpg, crowd funding
Monte Cook robi na Kickstarterze erpega science fantasy w autorskim świecie. Nuff said.
Kickstarter
Numenera.com
Ja chcę Kickstartera w Polsce.
KB#37 Cykliczny koniec świata
26-11-2012 12:45
7
Komentarze: 1W działach: ninetongues design, autorki, almanach
Dziś króciutko.
A gdyby tak końców świata było więcej?
Pomysł nie jest ani nowy, ani szczególnie oryginalny. Ostatnio mogliśmy oglądać, a nawet brać udział, w czymś w tym stylu w pewnej popularnej komputerowej space operze.
Cykliczny koniec świata
Zazwyczaj ma związek z jakąś potężną super rasą, która raz na jakiś czas (tzw. cykl) przychodzi i sprząta piaskownicę, najczęściej usuwając także bawiące się w niej "dzieci".
Może to być koniec świata w skali wszechświata, galaktyki, układu, planety, krainy, bazy kosmiczne, statki lub miasta. Ważne, że jest regularny. Świat zostaje zniszczony/oc...
Zawód, zachwyt i niespodzianka
30-10-2012 11:43
23
Komentarze: 41W działach: recenzje, książki, kino
Zacznę od zawodu:
MALAZAŃSKA KSIĘGA POLEGŁYCH
To najgorsza książka, jaką czytałem w tym roku. Musiałem przerwać w połowie bo sama myśl o przedzieraniu się przez tę fatalnie napisaną epopeję sprawiała, że wolałem oglądać reklamy w metrze niż wyciągać to z torby.
Wiem, że nudzę, ale książka, w której rozmawiający bohaterowie potrafią jedynie:
a) krzywić się,
b) uśmiechać się krzywo,
c) wybałuszać oczy (sic!),
d) "nie poruszać się" w najwyraźniej wymowny sposób,
...nie zasługuje na to miano.
Przysięgam, że tak jest. Na początku mówię sobie, okej, jest ponuro i brzydko, niech się krzywią. Ale...
Femigate
15-10-2012 17:42
42
Komentarze: 0
Piszę, bo pobanowe wzburzenie na Poltku zaczyna działać mi na nerwy. Myślałem, że przemilczę, że przeczekam, że nie będę się zniżał do poziomu demagogii niektórych krzykaczy, że milczenie jest złotem itp. itd...
Ale jednak napisałem.
Było już naście notek o tym, jaka to moderacja jest zła i jak my, biedni użytkownicy jesteśmy cenzurowani i ciemiężeni, postanowiłem napisać własną.
Chryja i bany wynikły z tego, że banda trolli od wielu miesięcy bezkarnie hasająca po blogosferze nie odpuściła w odpowiednim momencie i zaczął się personalny lincz na Petrze. A odejścia "w duchu jedności" pachniały...
Kit1 - Główny zły
11-10-2012 18:56
17
Komentarze: 10W działach: almanach, inspiracje, rpg
Skoro sezon na trollerkę i teen angst się kończy, skorzystajmy z resztki jesieni i zróbmy trochę mięsa: konkretnych, erpegowych bebechów, do wykorzystania na sesjach.
Proponuję nową inicjatywkę: raz na jakiś czas, ktoś rzuca hasło, na które kto chce się produkuje. Z braku laku inicjatywka zwie się Kit.
Po polsku - zapychacz.
Po angielsku - [kɪt] zestaw, komplet (narzędzi, przyborów, odzieży itp.), wyposażenie, ekwipunek, rynsztunek.
Trzy zasady:
1 - konkretnie, zwięźle i na temat
Bo jak chcemy fajnych pułapek, to chcemy fajnych pułapek, a nie historii życia i czasów polterowego bloger...
Ninetongues Design na jesień
25-09-2012 15:18
15
Komentarze: 28W działach: lans, autorki, game design, ninetongues design
Przez chwilę wahałem się, czy nie nazwać notki "Obiecanki - cacanki", ale po co dołować siebie i innych?
Oto kolejny, jesienny spis Rzeczy, Nad Którymi Pracuję w Legendarnej Wolnej Chwili. Piszę to bez celu: to znaczy - a nuż kogoś to zainteresuje. Czyli, jak mówię, bez celu.
Niemniej notka się należy ludziom, których korci idea Goblin Jazzu, a których "zawiodłem" nie ukończywszy gry na czas. Poza tym nie chciałbym zawieść mitycznych "fanów nine'a".
Zanim przejdę do spisu - mały disclaimer.
Pojawiła się niecna plotka, że nie robię projektów, bo gram w grę. Nieprawda. Owszem, rżnę w Guild Wa...