Blog - felieton

Wyświetlono rezultaty 1-3 z 3.

Weź kamień do ręki, wybierz cel i rzuć - 30 lat RPG w Polsce

08-10-2016 20:52
7
Komentarze: 81
W działach: rpg, felieton
https://www.facebook.com/erpegowiec/posts/1799317587009972:0 Weź kamień do ręki, wybierz cel i rzuć. Rozbij szybę dowolnego samochodu, rozwal witrynę reklamową na przystanku, spraw by pies zaskamlał. To takie proste. Akcja, która przynosi efekt od razu. Nie musisz na nic czekać. Albo lepiej, weź i coś podpal, znów samochód - a może zapali się kilka, albo śmietnik, może łąkę, albo czyjeś pole pełne zboża gotowego do zbioru, a jak za późno to od razu stodołę, kościółek drewniany. Akcja, która przynosi efekt od razu. Łatwizna. Bułka z masłem. To co buduje się przez cały dzień, przez miesiąc, pr...

Trzewikowszczyzna

07-07-2007 16:22
0
Komentarze: 25
W działach: gry planszowe, felieton
Trzewikowszczyzna
Forma gier wydawanych pod znakiem Cheapass z pewnością wyróżnia je na tle innych wydawnictw. W zalewie ciężkich, kolorowych pudeł, wypełnionych po brzegi żetonami, figurkami i grubymi taliami kart, produkcje stajni Cheapass prowokują wręcz swoją lekkością i kłują w oczy czarno-białą oprawą. Znaczące są też różnice w cenie. Cheapass zdaje się krzyczeć: Stary, dajemy Ci fajną grę, z dopracowanymi zasadami, po rozkosznie niskiej cenie. Nie płacisz, za tonę bitsów oraz kolorowy tusz. Nie płacisz za solidne pudło. Dostajesz esencję, zasady i wszystko co potrzebne do grania. Nie...

Branża RPG - dlaczego ssie?

24-01-2007 12:57
0
Komentarze: 4
W działach: rpg, felieton, fandom
Branża ssie. Ssie, bo nie potrafi wykorzystać tego, nad czym bolała od swoich narodzin. W czasach kryzysu gier fabularnych i rynku wydawniczego, w czasach kiedy dogorywał Mim, kiedy powoli przestawał ukazywać się Portal utyskiwano na brak pieniędzy na promocję. W szczególności na reklamę skierowaną do osób, które nigdy nie miały styczności z RPG. Ironizowano, że gdyby wydawnictwa stać było na reklamy w Bravo, czy też na łapówkę, dla ichniejszego pismaka w intencji popełniania tekstu czy dwóch, to wówczas branża miałaby się znacznie lepiej. Stworzono by modę, rynek poszerzyłby swoje ciasne gran...