» Blog » Czy największy polski interaktywny horror zostanie wydrukowany?
22-04-2014 16:07

Czy największy polski interaktywny horror zostanie wydrukowany?

W działach: literatura, gry fabularne, gry książkowe | Odsłony: 555

Czy największy polski interaktywny horror zostanie wydrukowany?

26 kwietna zakończy się zbiórka Dogs in the Vineyard / Gry Książkowe na polskiej platformie kickstarterowej Wspieramto.pl. Jeśli próg wpłat przekroczy 7 000 zł (a do osiągnięcia tego celu, w chwili gdy piszę te słowa, brakuje zaledwie 240 zł), gwarancję druku uzyska Zaginiony Beniamina Muszyńskiego - największy interaktywny horror w historii polskiej literatury.

 


Dogs in the Vineyard to przeznaczona dla od dwóch do czterech graczy gra fabularna autorstwa Vincenta Bakera, która zostawi was z kacem moralnym. Świat to alternatywy dziki zachód gdzieś na pustkowiach przypominających stan Utah. Uzbrojeni w rewolwer, płaszcz i Księgę życia co sesję zawitacie do nowego miasta, gdzie ludzie poproszą Was o pomoc, przymknięcie oczu lub odejście - słowem, nie będą wobec Was obojętni. Bo jesteście Psami Pana. Wybranymi do pilnowania wiary. Mogącymi złamać prawo ludzkie, jeśli tylko wymaga tego sytuacja.
 
Gra książkowa (gamebook, gra paragrafowa) to najpopularniejsza odmiana powieści interaktywnej, w której czytelnik wciela się w głównego bohatera. Zaczynasz otwierając książkę i czytając od pierwszego ustępu, zwanego paragrafem, po czym dokonujesz wyboru, na bazie którego przejdziesz do kolejnego paragrafu. Czasem będzie to z pozoru banalna decyzja, ale czasem przyjdzie ci podjąć decyzję o czyimś życiu.
 
Osiągnięto już poziom wpłat wynoszący ponad 330% minimalnego zakładanego budżetu i przekroczono kolejne progi nadprogramowych wpłat, a każdy z nich oznaczał dla nas publikację kolejnych pozycji. W tym monecie w druku na pewno ukaże się aż osiem naszych tytułów (Tło, Tajemne Oblicze Świata, Tajemne Oblicze Świata II. Piekielny Szyfr, Pokuta, Uwikłana, Prywatne Śledztwo, Incydent, Plaga)!
 
Osiągnęliśmy pułap ponad 6000 złotych wpłaconych środków, kolejną bariera jest kwota 7000, której osiągnięcie oznacza, że w druku ukaże się największy interaktywny horror w historii polskiej literatury – Zaginiony Beniamina Muszyńskiego, którego akcja dzieje się kilka dekad po wydarzeniach opisywanych w Widmie nad Innsmouth H. P. Lovecrafta. Czasu zostało niewiele i tylko od Was zależy, czy największy polski interaktywny horror zostanie wydrukowany!
 

 

Zachęcamy do wspierania naszej inicjatywy, już teraz wiadomo, że w Polsce nie brakuje miłośników gier książkowych i niezależnej sceny RPG, dołącz do tej grupy!
Wesprzyj: https://wspieram.to/ditv  .

 

Komentarze


Mikołaj Kołyszko
   
Ocena:
+1

Dzięki!!! :D

24-04-2014 13:26
74054

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0

Mikołaju, jeszcze jedno pytanie - planujecie napisać paragrafówkę w rodzaju ”The Curse of Frankenstein” z mechaniką walki i uszkodzeń? Taką bardziej interaktywną.

24-04-2014 22:19
Mikołaj Kołyszko
   
Ocena:
0

@LukrecjuszV2
Na razie w planach tego nie mieliśmy, ale jeśli będzie zainteresowani właśnie takim dziełem - stworzymy. W gamebookach ze stajni WWW stawiamy raczej na narrację niż mechanikę, ale jeśli rozwiązania z mechaniką pomogą nam wykreować odpowiednią atmosferę (jak z punktami agresji w "Zaginionym" czy systemem raportów z "Prywatnego Śledztwa"), to jak najbardziej.

25-04-2014 17:35
74054

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0

To w coś takiego to bym osobiście przyinwestował.

25-04-2014 20:13
Gniewko
   
Ocena:
0

Panie Mikołaju Kołyszko, proszę uważać na tego osobnika! To znany gynemimetyk!

25-04-2014 21:35

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.