Blog - Fobium Industries

Wyświetlono rezultaty 1-3 z 3.

Jednostrzał - jest w tym sens!

13-08-2017 20:20
5
Komentarze: 4
W działach: fobium industries
Jednostrzał - jest w tym sens!
Prowadzę głównie jednostrzały i to takie najbardziej ekstremalne, „quetinowe”- z nakreślonymi postaciami, w egzotycznych settingach oraz z dziwnymi rozwiązaniami mechanicznymi (jak granie w komputerowej symulacji i możliwość nagłej zamiany przydziału postaci pomiędzy graczami). Takie granie ma niezmiennie zła prasę, więc postaram się pokazać kilka zalet scenariuszy. Poniżej trochę polemizuję z tekstem Enca, u niego podanych jest też tam trochę zalet jednostrzałów, których nie powtarzam więc warto spojrzeć na oba teksty.  W czym wygrywa kampania? Do czego służy kampania...

Nad czym pracujemy?

12-08-2017 23:45
1
Komentarze: 2
W działach: fobium industries
Nad czym pracujemy?
Po zeszłorocznym uczestnictwie w XVIII edycji konkursu Quentin na którą wysłaliśmy dwie prace (Rodzina naszych czasów oraz Magiczny Ikosaedr) wbrew pozorom nie zasypialiśmy gruszek w popiele. Część projektów jest na etapie tworzenia, część czeka na realizacje przez wydawcę. Po pierwsze mamy nowego bloga: https://fobium.blogspot.com, tam też przenieśliśmy archiwum starszych materiałów. W dziedzinach kreatywnych też się trochę dzieje: Granie w Apocalypse World zaowocowało w końcu napisaniem własnej gry na mechanice PbtA. MULTI-Arisu, mini-gra w klimacie cyberpunk powinna ukazać się w...

Fobium: Hand of God - towarzyska gra literacka w kreacje światów.

31-05-2013 23:00
6
Komentarze: 5
W działach: Fobium Industries
 Fobium: Hand of God - towarzyska gra literacka w kreacje światów.
Fobium: Hand of God polega na sukcesywnym budowaniu światów przez graczy i wymiana "światami" pomiędzy kolejnymi etapami tworzenia. Oczywiście rozgrywka ma bardzo luźną formę i dlatego poniższe reguły mają jedynie charakter przewodnika.   Ilość graczy: 3-6 Czas: od kilku dni do kilku tygodni (zabawa nie angażuje zbyt intensywnie) Przebieg: Każdy z graczy tworzy w formie pliku tekstowego (może go wzbogacić o rysunki, mapki itd.] opis pierwszego etapu tworzenia świata [o etapach i formie za chwile]. Następnie wysyła go kolejnemu graczowi [pierwszy drugiemu, drugi trzeciemu- numery można...