Zajazd u kajdaniarzy czyli klatka
Odsłony: 129Nasza tegoroczna propozycją na Konkurs Quentin. Scenariusz przeznaczony do Warhammera (2. edycja). Praca trzymany w duchu poczatków naszych erpegowych przygód i nasza interpretacją konwencji “Jesiennej Gawędy”. Rozegrać go można na jednej sesji, jednak aby rozwinąć wszystkie proponowane wątki i osiągnąć większą immersję najlepiej rozłożyć go na dwie średniej długości (ok. 3-4h) sesje. Przygoda dla postaci na pierwszej lub początku drugiej profesji.
Akcja rozpoczyna się gdy postacie graczy trafiają w niewolę. Postawiona z polecenia miejscowego arystokraty, tytułowa klatka stanowi prowizoryczne więzienie. Baron, chory na ciele i umyśle, widzi w nim sposób na ujawnienie spisku na jego życie. Z pomocą grupy sług, w tym fanatyczki Isoldy i nowego mytnika typuje podejrzanych spośród podróżnych przekraczających most. Torturowani i przerażeni ludzie przyznają się do stawianych im zarzutów, zwiększając grono podejrzanych i utwierdzając barona w jego podejrzeniach.
TRIGGERY: Praca przeznaczona dla dorosłych. W scenariuszu poruszono zagadnienia jak przemoc, przemoc seksualna, fanatyzm religijny, samookaleczenie, tortury, ksenofobia.