Outpost 2

Blog - WoD

Wyświetlono rezultaty 1-5 z 5.

Śniący mózg w butelce #647, czyli Mechanizm z Pasłęka

22-12-2012 23:49
5
Komentarze: 2
W działach: WoD, Mag: Przebudzenie, World of Darkness
Śniący mózg w butelce #647, czyli Mechanizm z Pasłęka
Spamowania notkami ciąg dalszy. Tym razem znowu Mag: Przebudzenie, w postaci materiału źródłowego ze szczególnym przeznaczeniem dla Rady Niezależnych (oraz jej ulubionych Masek i Cenzorów). W tym przypadku spokojnie zmieścił się cały tekst, ale niestety odarty z formatowania. Dla estetów i miłośników klikania w linki odnośnik do oryginału. ******** Wszyscy z Was słyszeli zapewne o Mechanizmie z Antykithiry(tych, którzy nie słyszeli odsyłamy do Wikipedii i Aetherpedii). Ale założę się o litr haustów truskawkowych, że nie słyszeliście o naszej, rodzimej, a do tego przebudzonej wersji tego mec...

Mistyczne Trójmiasto - Godwinowska Przygoda Osmusa i Tomka

19-12-2012 19:36
3
Komentarze: 0
W działach: Mistyczne Trójmiasto, Raporty z Sesji, WoD, Mag: Przebudzenie, World of Darkness
Mistyczne Trójmiasto - Godwinowska Przygoda Osmusa i Tomka
Poniżej znajdziecie fragment raportu z sesji Maga: Przebudzenie w ramach kampanii o wdzięcznym tytule Mistyczne Trójmiasto. Postanowiłem rozpocząć pisanie raportów w połowie kampanii, nie mając pewności ile zajmie mi to czasu i weny, jednakże podróże koleją mają tą zaletę, że nawet półgodzinne opóźnienie z powodu kradzieży semaforów można przekuć na coś pozytywnego. Dla większości z czytelników może to być bardzo mało zrozumiałe, ale czym jest wpis, który nie daje do myślenia? A na poważnie - być może z czasem pokrótce przedstawię przygody kabały Świt (nie, nie z opozycji do Zmierzchu - po pro...

Niezbyt tryumfalny powrót Kota

31-10-2010 20:10
7
Komentarze: 4
W działach: WoD, Mag: Przebudzenie, Karnawał Blogowy, Felietony
Niezbyt tryumfalny powrót Kota
Udało mi się ostatnio napisać coś więcej, niż tylko sesyjne i kampanijne notatki. Myślę, że porzucenie dotychczasowego zajęcia pomogło - pidgin english nie jest inspirujący, kiedy się go tłumaczy na ludzki język. Poniżej linkuję do dwóch wpisów. Pierwszy z nich - Nie-Realizm - został napisany na 15 edycję zapewne Karnawału Blogowego. Znajdziecie tam moje dość chaotyczne przemyślenia na temat specyfiki realizmu z gier i jego wpływu na rozwój kampanii i odwrotnie. Drugi to Antykwariusz, materiał do Maga: Przebudzenie (opis postaci tła jako narzędzia fabularnego), który powstał przy okazji moic...

Death by Bus

21-05-2008 13:36
0
Komentarze: 0
W działach: WoD
Tak właściwie powinienem zatytuować poprawiany właśnie artykuł. Powstał wczoraj, jednakże dzisiejsze, o wiele świeższe spojrzenie spowodowało, że zazgrzytałem ze zgrozy zębami. Trochę pracy jednakże powinno zamienić chaotycznie spisany pomysł w solidny kawałek tekstu...

Czas Zmian

01-12-2006 15:15
0
Komentarze: 0
W działach: WoD
Nadchodzi czas zmian. Byc moze juz niedlugo rzuce sie ponownie w wir pracy ktora znowu wpedzi mnie w automatyzm, wiec wole myslec o tym co mam robic tu-i-teraz. Na przyklad po powrocie do domu planuje przysiasc nad kilkoma niedokonczonymi tekstami. Dodatkowo zabralem sie porzadnie za opracowanie pieciu przykladowych nietypowych Przebudzonych, opisanych wraz z calym swoim zapleczem i zasobami. Ambitne, szczegolnie, ze ciagle tkwie zakopany po uszy w kampanii do EarthDawna, ale znajac checi i mozliwosci graczy, ktorzy maja brac w niej udzial, przed feriami nie zaczne. A wtedy na glowie bede mi...