Outpost 2

Blog - Mag: Przebudzenie

Wyświetlono rezultaty 1-4 z 4.

Śniący mózg w butelce #647, czyli Mechanizm z Pasłęka

22-12-2012 23:49
5
Komentarze: 2
W działach: WoD, Mag: Przebudzenie, World of Darkness
Śniący mózg w butelce #647, czyli Mechanizm z Pasłęka
Spamowania notkami ciąg dalszy. Tym razem znowu Mag: Przebudzenie, w postaci materiału źródłowego ze szczególnym przeznaczeniem dla Rady Niezależnych (oraz jej ulubionych Masek i Cenzorów). W tym przypadku spokojnie zmieścił się cały tekst, ale niestety odarty z formatowania. Dla estetów i miłośników klikania w linki odnośnik do oryginału. ******** Wszyscy z Was słyszeli zapewne o Mechanizmie z Antykithiry(tych, którzy nie słyszeli odsyłamy do Wikipedii i Aetherpedii). Ale założę się o litr haustów truskawkowych, że nie słyszeliście o naszej, rodzimej, a do tego przebudzonej wersji tego mec...

Mistyczne Trójmiasto - Godwinowska Przygoda Osmusa i Tomka

19-12-2012 19:36
3
Komentarze: 0
W działach: Mistyczne Trójmiasto, Raporty z Sesji, WoD, Mag: Przebudzenie, World of Darkness
Mistyczne Trójmiasto - Godwinowska Przygoda Osmusa i Tomka
Poniżej znajdziecie fragment raportu z sesji Maga: Przebudzenie w ramach kampanii o wdzięcznym tytule Mistyczne Trójmiasto. Postanowiłem rozpocząć pisanie raportów w połowie kampanii, nie mając pewności ile zajmie mi to czasu i weny, jednakże podróże koleją mają tą zaletę, że nawet półgodzinne opóźnienie z powodu kradzieży semaforów można przekuć na coś pozytywnego. Dla większości z czytelników może to być bardzo mało zrozumiałe, ale czym jest wpis, który nie daje do myślenia? A na poważnie - być może z czasem pokrótce przedstawię przygody kabały Świt (nie, nie z opozycji do Zmierzchu - po pro...

Po Tamtej Stronie Zasłony - Magia Bojowa

06-08-2012 17:12
5
Komentarze: 2
W działach: Mag: Przebudzenie, World of Darkness, Mechanika Gry, RPG
Po Tamtej Stronie Zasłony - Magia Bojowa
Rzecz bardzo abstrakcyjna, osadzona w realiach mojej kampanii do Maga: Przebudzenie. Miała zobrazować na kilku przykładach jak działa walka z udziałem (aktywnym i pasywnym) magii Przebudzonych w obliczu kilku istotnych dryfów: wprowadzenia bazowych obrażeń broni palnej (kudos dla Gerarda), przerobienia Pancerzy (w tym magicznych) z odejmujących kostki na dających wyparowania, podzielenia Tarcz magicznych na dwa rodzaje - Subtelne odejmujące kości z puli przeciwnika (oczywiście arkana Subtelne, jak Umysł, czy Los), oraz Namacalne które jak normalny pancerz absorbują i zmniejszają o jeden stopie...

Niezbyt tryumfalny powrót Kota

31-10-2010 20:10
7
Komentarze: 4
W działach: WoD, Mag: Przebudzenie, Karnawał Blogowy, Felietony
Niezbyt tryumfalny powrót Kota
Udało mi się ostatnio napisać coś więcej, niż tylko sesyjne i kampanijne notatki. Myślę, że porzucenie dotychczasowego zajęcia pomogło - pidgin english nie jest inspirujący, kiedy się go tłumaczy na ludzki język. Poniżej linkuję do dwóch wpisów. Pierwszy z nich - Nie-Realizm - został napisany na 15 edycję zapewne Karnawału Blogowego. Znajdziecie tam moje dość chaotyczne przemyślenia na temat specyfiki realizmu z gier i jego wpływu na rozwój kampanii i odwrotnie. Drugi to Antykwariusz, materiał do Maga: Przebudzenie (opis postaci tła jako narzędzia fabularnego), który powstał przy okazji moic...