17-11-2010 00:39
Gracze z Trójmiasta i Okolic - zapraszam
W działach: Earthdawn, Shadowrun, RPG | Odsłony: 4
Poszukuję maksymalnie czwórki graczy do jednego z dwóch systemów - Shadowruna, lub Earthdawna. Oba systemy będą prowadzone w ich najnowszych inkarnacjach i wedle kanonu. Dlaczego warto? Patrz niżej.
Do SR jest do zagrania kampania w Trójmieście (TriCity Free Economic Zone) 2072, dynamiczna, poważna i pełna niebezpieczeństw i nujenów. Będzie trzeba pilnować swoich pleców, strzelać celnie, oszczędzać amunicję i nigdy, przenigdy nie ufać smokom... A wszystko to w rodzimych realiach z trollowymi gangami neodresów, pogańskimi szamanami i wszechobecnymi korporacjami.
Do ED byłaby to opowieść o przygodach nie Adeptów, a zwyczajnych, młodych Dawców Imion, którzy własnymi umiejętnościami, sprytem i odwagą zapiszą się w historii Wieku Legend, przy okazji zdobywając góry skarbów i wdzięczność ocalonych społeczności. A przynajmniej o tym marzą, w zaciszu swojej spokojnej wioski...
Prowadzę realistycznie*, filmowo/serialowo/książkowo** i z wielkim naciskiem na cele i wątki postaci graczy, oraz wybrany wspólnie przez drużynę motyw przewodni kampanii. Mechanika będzie w zależności od upodobań drużyny, albo ważnym elementem sesji, albo wspierać klimat świata, albo też po prostu służyć rozwiązywaniu części wyzwań. Prawdopodobnie pojawi się też kilka mechanicznych ciekawostek i rozwiązań zwiększających możliwości ingerencji graczy w fabułę i wydarzenia na sesji.
Wymagania co do graczy:
-Dojrzałość. Wiek ma mniejsze znaczenie. Ważna jest umiejętność znalezienia się w grupie i zmierzenia z wyzwaniami gry, nie tylko intelektualnymi, ale też emocjonalnymi.
-Powaga/Humor. Trzeba wiedzieć, kiedy jest czas na żarty, a kiedy na rozsądek.
-Podstawowa wiedza o systemie. Mechanika jest kwestią drugorzędną, ale wypadałoby się zapoznać chociaż z jakimś wprowadzeniem do świata gry.
-Systematyczność. Każda kampania upada, kiedy połowa drużyny nie może zjawić się na sesji, a ustalenie terminu to nie jest poważny problem.
-Aktywność. Gracze też mają obowiązek brać udział w grze. Samo rzucanie kośćmi i deklaracje nie wystarczą. Poza tym - im tez przynosi to wymierne korzyści***.
Niestety, tak się składa, że póki co mieszkam poza Trójmiastem, ale mogę spokojnie poprowadzić sesję w Gdańsku, najlepiej w okolicach centrum. Ewentualnie mogą to być sesje lokalowe - centrum Gdańska ma pod tym względem wiele zalet.
Wszelkie informacje uzyskacie pisząc e-mail na [email protected], lub kontaktując się przez GG 5082122. W tym drugim przypadku proszę o przedstawienie się na wstępie.
* Dla pewnej wartości realizmu, zależnej od świata gry, oraz upodobań drużyny.
** Do ustalenia, różnice łatwo wydedukować.
*** Chociażby Punkty Karmy/Legend, w zależności od systemu.
Grafika pochodzi [url=]z tego miejsca[/url]. Znajdziecie ją też w jubileuszowej podstawce do Shadowruna jako ilustrację dostępnych ras metaludzkich.
Do SR jest do zagrania kampania w Trójmieście (TriCity Free Economic Zone) 2072, dynamiczna, poważna i pełna niebezpieczeństw i nujenów. Będzie trzeba pilnować swoich pleców, strzelać celnie, oszczędzać amunicję i nigdy, przenigdy nie ufać smokom... A wszystko to w rodzimych realiach z trollowymi gangami neodresów, pogańskimi szamanami i wszechobecnymi korporacjami.
Do ED byłaby to opowieść o przygodach nie Adeptów, a zwyczajnych, młodych Dawców Imion, którzy własnymi umiejętnościami, sprytem i odwagą zapiszą się w historii Wieku Legend, przy okazji zdobywając góry skarbów i wdzięczność ocalonych społeczności. A przynajmniej o tym marzą, w zaciszu swojej spokojnej wioski...
Prowadzę realistycznie*, filmowo/serialowo/książkowo** i z wielkim naciskiem na cele i wątki postaci graczy, oraz wybrany wspólnie przez drużynę motyw przewodni kampanii. Mechanika będzie w zależności od upodobań drużyny, albo ważnym elementem sesji, albo wspierać klimat świata, albo też po prostu służyć rozwiązywaniu części wyzwań. Prawdopodobnie pojawi się też kilka mechanicznych ciekawostek i rozwiązań zwiększających możliwości ingerencji graczy w fabułę i wydarzenia na sesji.
Wymagania co do graczy:
-Dojrzałość. Wiek ma mniejsze znaczenie. Ważna jest umiejętność znalezienia się w grupie i zmierzenia z wyzwaniami gry, nie tylko intelektualnymi, ale też emocjonalnymi.
-Powaga/Humor. Trzeba wiedzieć, kiedy jest czas na żarty, a kiedy na rozsądek.
-Podstawowa wiedza o systemie. Mechanika jest kwestią drugorzędną, ale wypadałoby się zapoznać chociaż z jakimś wprowadzeniem do świata gry.
-Systematyczność. Każda kampania upada, kiedy połowa drużyny nie może zjawić się na sesji, a ustalenie terminu to nie jest poważny problem.
-Aktywność. Gracze też mają obowiązek brać udział w grze. Samo rzucanie kośćmi i deklaracje nie wystarczą. Poza tym - im tez przynosi to wymierne korzyści***.
Niestety, tak się składa, że póki co mieszkam poza Trójmiastem, ale mogę spokojnie poprowadzić sesję w Gdańsku, najlepiej w okolicach centrum. Ewentualnie mogą to być sesje lokalowe - centrum Gdańska ma pod tym względem wiele zalet.
Wszelkie informacje uzyskacie pisząc e-mail na [email protected], lub kontaktując się przez GG 5082122. W tym drugim przypadku proszę o przedstawienie się na wstępie.
* Dla pewnej wartości realizmu, zależnej od świata gry, oraz upodobań drużyny.
** Do ustalenia, różnice łatwo wydedukować.
*** Chociażby Punkty Karmy/Legend, w zależności od systemu.
Grafika pochodzi [url=]z tego miejsca[/url]. Znajdziecie ją też w jubileuszowej podstawce do Shadowruna jako ilustrację dostępnych ras metaludzkich.