Blog - warhammer
Wyświetlono rezultaty 1-4 z 4.
Konie w świecie fantasy
16-01-2010 18:55
18
Komentarze: 12W działach: rpg, warhammer
Graliście w jakikolwiek system ze światem fantasy? Wasze postacie podróżowały konno? Jeśli tak to ten filmik zrobiłem właśnie dla was! Bardzo jestem ciekaw odbioru tego nowego projektu. Jeśli wam się podoba to skomentujecie. Jeśli chcecie więcej to nagram więcej. Jeśli macie jakieś pytania chętnie znajdę na nie odpowiedź, nagram ją i wrzucę na bloga. Jeśli podoba się Tobie ten wpis - zagłosuj na mojego bloga: http://www.blogbox.com.pl/show/suggested/2853
Zombi Survival Horror #3 - Walka
07-01-2010 17:58
3
Komentarze: 0W działach: zombie, warhammer, mechanika
Przeczytaj najpierw: Wprowadzenie Tworzenie postaci Walka Zaskoczenia tutaj nie będzie. Walka rozgrywana jest w teście przeciwstawnym w którym porównuje się potencjał bojowy obu postaci i dodaje do niego k10. Wynika to z tego, że na walkę składają się wszystkie cechy związane z postacią zarówno jedną jak i drugą, posiadany sprzęt i wyszkolenie w jego posługiwaniu. Przewaga w zręczności jednej postaci może stracić na znaczeniu przy uzbrojeniu drugiej. Do tego wszystkie (jak zawsze i w każdym systemie) jest aspekt szczęścia i losowości. Tutaj jest to k10. To bardzo dobra kostka i bardzo dobry...
Zombie Survival Horror #1 - wprowadzenie
05-01-2010 22:31
8
Komentarze: 2W działach: warhammer, zombie, mechanika
Zombie Survival Horror to pewna konwencja w której postacie graczy walczą o przetrwanie. Można ją wykorzystać chyba w większości systemów. Ostatnio zdarzyło się to u nas w Warhammerze. Niestety system WFRP 2ed.(a nasi gracze lubią se turlnąć od czasu do czasu) nie jest zbyt przyjazny tej konwencji. Chodzi o liczne rzuty, długie liczenie, sprawdzanie cech, statystyk i obliczanie ran. Lubię każdy system dopóki nie przeszkadza w tworzeniu klimatu. Aby opisać stosy ciał zombiaków zbierające się przed walczącymi graczami potrzebowałem innego systemu. Więc zrobiłem taki system. W na...
Lubię mutować graczy
30-12-2009 19:58
5
Komentarze: 13W działach: warhammer, poradnik
Ale gracze nie zawsze to lubią. Jakiś czas temu pisałem wam o tym, że moi gracze odwiedzili bardzo złe ziemie na których dzieją się złe rzeczy. Sztuczka polegała na "straszeniu" graczy, że mają mutację. Gracze o tyle się tego obawiali ponieważ wiedzą że ja lubię mutować graczy. Nie że sam z siebie ich mutuje - w końcu to oni wybrali się w miejsce gdzie nie powinni i tykają się każdego artefaktu jaki im się podwinie. Ale gracze nie zawsze to lubią. Uważam że mutowanie jest bardzo fajne z kilku powodów:nadaje charakteru postacinadaje mroczny charakter przygodo...